“Οι προκρατήσεις για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2022 και μέχρι τα τέλη του φθινοπώρου του 2022 έχουν αρχίσει από την έναρξη του έτους να αυξάνονται κατακόρυφα.”
Αυτό ανέφερε σε συνέντευξή του ο Υπουργός Τουρισμός Βασίλης Κικίλιας στο OPEN.
“Οι μεγάλοι tour operators ανακοίνωσαν διπλασιασμό των ταξιδιωτών. Είπε ο CEO της TUI ότι από 1,5 εκατομμύριο ταξιδιώτες που έφεραν το 2021, θα φέρουν 3 εκατομμύρια ταξιδιώτες το 2022.
Η κρουαζιέρα αντί για μέσα Απριλίου ξεκινάει την 1η Μαρτίου, με τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης να είναι home ports και μας ζητούν να την επεκτείνουμε μέχρι το τέλος του φθινοπώρου.
Βλέπετε ότι μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι, μεγάλα δίκτυα και εφημερίδες από το εξωτερικό υμνούν τα ελληνικά νησιά και παροτρύνουν τους ταξιδιώτες να έρθουν στη χώρα. Γιατί χειριστήκαμε με τέτοιο τρόπο και με τόσο μεγάλη επιτυχία ειδικά το πρώτο κομμάτι της υγειονομικής κρίσης, που αυτό rebrand-αρε τη χώρα στο εξωτερικό. Ξέρουν όλοι ότι η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής προορισμός.
Πρέπει στους εκατοντάδες χιλιάδες που ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν έμμεσα ή άμεσα να επιστρέψει το μέρισμα από τα κέρδη, από αυτήν την πολύ μεγάλη προσπάθεια η οποία γίνεται στον τουρισμό.
Αυτοί είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, δεν είναι μόνο οι μεγαλοξενοδόχοι, δεν είναι μόνοι οι ιδιοκτήτες αεροπορικών εταιρειών” ανέφερε ο κ. Κικίλιας.
Οι μεγάλες επενδύσεις στην Ομόνοια συμβάλλουν στην αναβάθμιση της περιοχής
Παράλληλα στάθηκε στο θέμα των επενδύσεων. “Είναι πράγματι πολύ ελκυστικό το να βγει ένας Υπουργός Τουρισμού και να μιλήσει για χρονιές ρεκόρ και λοιπά. Δεν θέλω να κάνω μια τέτοια δήλωση.
Θέλω όμως να πω ότι θα ενισχυθεί ισχυρά το τουριστικό μας προϊόν το 2022 και θα δώσω και ένα συγκεκριμένο παράδειγμα. Λέμε για την Αθήνα, πόσο υποβαθμισμένη είναι η Ομόνοια και οι γύρω περιοχές. Θέλετε να μετρήσουμε τους τελευταίους μήνες πόσες επενδύσεις σε ξενοδοχεία έχουν γίνει στους πέριξ της Ομόνοιας δρόμους;
Ξέρετε τι δύναμη και ένταση δίνει αυτό στους περιουσίες των Αθηναίων στην περιοχή; Τι ασφάλεια είναι να υπάρχει φως, να υπάρχει κόσμος, να υπάρχει κίνηση και εμπορική δραστηριότητα;
Έτσι θα αναβιώσει η πρωτεύουσα. Οι επενδύσεις είναι τεράστιες, εγχώριες και εξωχώριες. Υπάρχουν μεγάλοι οίκοι του εξωτερικού, μεγάλες επενδυτικές εταιρείες ή μεγάλα brands που θέλουν να αγοράσουν ελληνικά ξενοδοχεία, να συνεργαστούν με τους Έλληνες ξενοδόχους.
Και το ζητούμενο είναι να βρούμε προσωπικό, να μπορέσουμε να κάνουμε upskilling και reskilling στην εκπαίδευσή του και να μπορέσει να επανδρώσει τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα αυτά.”
Ο Τουρισμός αιχμή του δόρατος της πολιτικής μας για το 2022
“Μαζί με τα σοβαρά θέματα της άμυνας και της εσωτερικής ασφάλειας, που η Κυβέρνηση έχει φροντίσει και ενισχύεται και της μείωσης της φορολογίας την οποία βλέπουμε συστηματικά από την Κυβέρνηση Μητσοτάκη, έρχεται ο Τουρισμός να δώσει τεράστια βοήθεια στην ελληνική οικονομία.
Αυτή θα είναι και το 2022 η αιχμή του δόρατος της πολιτικής μας για τους επόμενους μήνες και πρέπει να το αισθανθεί ο Έλληνας, η μέση ελληνική οικογένεια, ο εμπορικός κόσμος, ο τουριστικός κόσμος και όλα τα επαγγέλματα γύρω από τον Τουρισμό.
Στρατηγικός στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
Στρατηγικός στόχος μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, να μην είναι περιορισμένη στους καλοκαιρινούς μήνες. Να δούμε τουρίστες την άνοιξη. Έχω ζητήσει από όλους τους επαγγελματίες του χώρου να είναι έτοιμοι τον Μάρτιο.
Και βέβαια, είδαμε τις εικόνες και τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο και στις αρχές Δεκέμβρη, τουρίστες οι οποίοι έρχονταν στην Κρήτη, στην Ρόδο και σε όλους τους προορισμούς οι οποίοι έχουν την οργάνωση και την υποδομή προκειμένου να δεχθούν κόσμο και σε αυτούς τους μήνες.
Με το RRF και τα επενδυτικά κεφάλαια τα οποία έχουμε, θα δημιουργήσουμε τέτοιες υποδομές σε όλη τη χώρα. Αυτή είναι η στρατηγική της Κυβέρνησής μας και νομίζω άμεσα μπορούμε να δούμε αποτελέσματα” συμπλήρωσε.
Πηγή: Reporter.gr