Ειδήσεις

Τα Τέµπη “φέρνουν” ανασχηµατισµό: Ποιοι αναμένεται να φύγουν και ποιοι αλλάζουν πόστο

Πιο κοντά έρχεται ο ανασχηµατισµός, καθώς τα Τέµπη ανατρέπουν τις ισορροπίες και ενώ υπάρχει ανησυχία για νέο γύρο εσωστρέφειας στο κυβερνητικό στρατόπεδο, κυρίως λόγω του… στεγνού αδειάσµατος που επεφύλαξε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον ∆ηµήτρη Μαρκόπουλο, πρόεδρο της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, σχετικά µε τον τρόπο που χειρίστηκε την έρευνα για τη σιδηροδροµική τραγωδία.

Σε κάθε περίπτωση ο πρωθυπουργός µέσω του ανασχηµατισµού θέλει να στείλει µήνυµα εντατικοποίησης του κυβερνητικού έργου και συνοχής. Το ερώτηµα είναι αν ο ανασχηµατισµός, η έκταση του οποίου είναι δύσκολο σε αυτή τη φάση να εκτιµηθεί, θα γίνει άµεσα και πριν από την 28η Φεβρουαρίου ή θα πάει για τις αρχές της άνοιξης.

Τα Τέµπη “φέρνουν” ανασχηµατισµό: Ποιοι αναμένεται να φύγουν και ποιοι αλλάζουν πόστο

Όσον αφορά τα πρόσωπα, προς την έξοδο οδεύει µε ταχύτητα ο υφυπουργός Κλιµατικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Τριαντόπουλος, ο οποίος δέχεται σφοδρές κατηγορίες για τη διαχείριση που έγινε την επόµενη ηµέρα µετά το φονικό δυστύχηµα.Ο κ. Τριαντόπουλος βρίσκεται γενικότερα στο στόχαστρο και βουλευτών της Ν∆, ειδικότερα του τµήµατος εκείνου που συχνά πυκνά έχει εκφράσει διαφωνίες σχετικά µε κυβερνητικές πρωτοβουλίες.

Στο κάδρο βρίσκεται και ο υπουργός Υποδοµών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, όχι µόνον γιατί έχει αποφύγει να βγει µπροστά όσον αφορά το θέµα των Τεµπών αλλά και γιατί επικρατεί µεγάλη δυσαρέσκεια στο Μέγαρο Μαξίµου σχετικά µε τα ζητήµατα της αρµοδιότητάς του. Κυρίως για την κακή κατάσταση των συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα επανέρχεται δυναµικά η προβληµατική για σπάσιµο του υπουργείου σε Υποδοµών και Μεταφορών, ώστε η κυβέρνηση να δείξει πως δίνει έµφαση στο δεύτερο σκέλος, που είναι άλλωστε και το πλέον αδύναµο.

Εκκρεµής πρέπει να αισθάνεται και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Κώστας Τσιάρας και Χρήστος Κέλλας δεν έχουν καταφέρει µέχρι ώρας να χειριστούν επαρκώς τα αγροτικά ζητήµατα κι ενώ τα τρακτέρ έχουν βγει από τα χωράφια µε κατεύθυνση τις εθνικές οδούς. Ταυτόχρονα η γκρίνια που ακούγεται από τµήµα της «γαλάζιας» Κοινοβουλευτικής Οµάδας για τον Γιώργο Φλωρίδη όσον αφορά τη στάση του στην υπόθεση των Τεµπών κάνει τη θέση του επισφαλή.

Οι µουρµούρες φούντωσαν για τα καλά µετά το άδειασµα του υπουργού ∆ικαιοσύνης από τη Hellenic Train για την ύπαρξη 13ου βαγονιού στην εµπορική αµαξοστοιχία. Ο κ. Φλωρίδης κατηγορηµατικά υποστήριζε πως δεν υπήρχε 13ο βαγόνι, έως ότου η εταιρεία µε ανακοίνωσή της να τον διαψεύσει πανηγυρικά.

Βασίλης Κικίλιας και Άδωνις Γεωργιάδης είναι δύο ακόµη υπουργοί που ενδέχεται να µετακινηθούν σε άλλες θέσεις, χωρίς πάντως να υπάρχει καµία σκέψη για έξοδό τους από το κυβερνητικό σχήµα. Αν το υπουργείο Μεταφορών και Υποδοµών τελικά διαχωριστεί, αµφότεροι θέτουν σοβαρή υποψηφιότητα να αναλάβουν ένα από τα δύο υπουργεία που θα προκύψουν.

Σε αυτό το κλίµα, πολύ πιθανή πρέπει να θεωρείται η επιστροφή του Σταύρου Παπασταύρου στο Μέγαρο Μαξίµου, ενώ φαίνεται να αποµακρύνεται η επάνοδος του νυν ΥΠΕΞ, Γιώργου Γεραπετρίτη.

Ο κ. Παπασταύρου, στενός συνεργάτης και φίλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, αναµένεται να δώσει νέα πνοή στο κυβερνητικό επιτελείο, µε την εµπειρία και τις ικανότητές του, σε µια περίοδο πολιτικά κρίσιµη, κυρίως λόγω των µεγάλων κοινωνικών αντιδράσεων µε αφορµή τα Τέµπη.

Πηγή: parapolitika.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου