Το Survivor αποτελεί το κυρίαρχο τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν από πλευράς τηλεθέασης. Είναι όμως ένα αμιγώς ψυχαγωγικό προϊόν αυτό που παρουσιάζει το κανάλι του Παλαιού Φαλήρου και η εταιρεία παραγωγής Acun Medya, του Τούρκου επιχειρηματία, Ali Acun Ilicali;
Κάποιοι παρομοιάζουν το τηλεοπτικό προϊόν του ΣΚΑΪ, με ρωμαϊκή αρένα, κάνοντας λόγο για πρωτογονισμό στο τηλεοπτικό τοπίο, μεταξύ των οποίων και ο κλινικός ψυχολόγος, Δημήτρης Μπούκουρας.
Από την πλευρά της η Αλεξάνδρα Καππάτου, επίσης ψυχολόγος, μιλάει για την ταύτιση του τηλεοπτικού κοινού με το Survivor, σε αναζήτηση προτύπων και ταυτότητας, μέσω των διαγωνιζόμενων του παιχνιδιού αλλά και των δραστηριοτήτων τους.