Τοπικές Ειδήσεις

Δύο εταιρείες διεκδικούν το έργο κατασκευής της νέας γέφυρας στον ποταμό Μάκκαρη

Δύο εταιρείες, από τις τρεις που αρχικώς εξεδήλωσαν ενδιαφέρον, συμμετείχαν προχθές στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό μέσω του συστήματος ΕΣΗΔΗΣ για το έργο κατασκευής της νέας γέφυρας της Εθνικής Οδού Ρόδου – Λίνδου στον ποταμό Μάκκαρη, προϋπολογισμού δαπάνης 6.790.000 €.
Ο διαγωνισμός, που είχε αναβληθεί στο πλαίσιο των μέτρων που ανακοινώθηκαν με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, τελικώς διεξήθη την 30η Μαρτίου 2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00 π.μ.
Ενδιαφερόμενοι για το έργο οικονομικοί φορείς ήταν οι ακόλουθες εταιρείες:
1. ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
2. ΠΡΩΤΕΥΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΤΕΕ
3. ΗΛΙΟΧΩΡΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Στην προχθεσινή διαδικασία δεν συμμετείχε η δεύτερη εταιρεία, ενώ η αρμόδια επιτροπή ελέγχει τα δικαιολογητικά των λοιπών δύο προκειμένου να συντάξει σχετικό πρακτικό και να το υποβάλει άμεσα στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, προς έγκριση.
Πιθανολογείται ότι η όλη διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί, καλώς εχόντων των πραγμάτων, την προσεχή εβδομάδα.
Σημειώνεται ότι οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου καθαίρεσαν την κατεστραμμένη γέφυρα σε 87 ημέρες ενώ ταυτόχρονα προετοίμασαν τον διαγωνισμό.
Στόχος είναι η ολοκλήρωση της νέας γέφυρας πριν από την σεζόν του 2021.
Η γέφυρα κατέρρευσε στις 26 Νοεμβρίου 2019 από τις καταρρακτώδεις βροχές που έπληξαν την περιοχή.
Η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Δωδεκανήσου της Περιφέρειας, η οποία είχε διαγνώσει εγκαίρως την επικινδυνότητα της γέφυρας και την είχε αποκλείσει από την κυκλοφορία 13 ημέρες νωρίτερα – απόφαση που αποδείχθηκε σωτήρια για τους χρήστες της – έδωσαν επιτυχή μάχη με τον χρόνο, με αποτέλεσμα, σε διάστημα ρεκόρ να έχει δημοπρατηθεί και να ολοκληρώνεται τώρα η καθαίρεση της κατεστραμμένης γέφυρας και να είναι έτοιμα προς δημοπράτηση τρία παράλληλα έργα.
Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων, είναι εξαιρετικά “σφιχτό” για έργα της κλίμακας αυτής, μόλις 9 μήνες, αφού στόχος της Περιφερειακής Αρχής είναι, τη σεζόν του 2021, η κυκλοφορία στην περιοχή του Χαρακίου να έχει αποκατασταθεί πλήρως.
Σε ανάρτησή του χθες ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γ. Χατζημάρκος αναφέρει τα εξής:
«Ο διαγωνισμός για την νέα γέφυρα της Ε.Ο. Ρόδου-Λίνδου, στο Χαράκι, ολοκληρώθηκε. Την επόμενη εβδομάδα θα έχουμε ανάδοχο για την κατασκευή του έργου. Μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν, οι συνεργάτες μας και εμείς συνεχίζουμε με χαμόγελο και αισιοδοξία, με καθημερινό αγώνα και για την επόμενη μέρα. Την επόμενη εβδομάδα, το έργο της κατασκευής της νέας γέφυρας θα έχει ανάδοχο και θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην υλοποίηση του τριπλού έργου στην περιοχή (Νέα Γέφυρα, Μετατόπιση Αγωγού Υδρευσης, Νέα Παράλληλη Οδός). Δεν υπάρχουν μυστικές συνταγές, δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά, υπάρχει μόνο μία επιλογή επιτυχίας: Δουλειά.
Καλημέρα με χαμόγελο,Θα τα καταφέρουμε. ΓΧ».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Μιχάλης    02.04.2020 00:27

    Προσωπικῶς νομίζω πὼς ἡ ζημία ἔγινε λόγῳ ἐλλιποῦς, ἤ καὶ λανθασμένης συντηρήσεως. Σύνηθες ἐλάττωμα τῶν Νεοελλήνων. Δικαιολογίαι ὅπως «ἡ γέφυρα ἦταν 47 ἐτῶν» ἤ «ὁ ποταμός καὶ ἡ παράνομη ἀμμοληψία κατέστρεψαν τὴν γέφυραν» στεροῦνται σοβαρότητος καὶ προδίδουν ἀνεπάρκειαν «ὑπευθύνων».

  • Οτι να ναι...    01.04.2020 14:45

    Καλα….προς Alos: αλήθεια τωρα? ΑΥΤΟ Εφταιγε και ΟΧΙ οτι η γέφυρα ενισχύθηκε ΑΝΑΠΟΔΑ απο άσχετους πέρυσι….ρωτα κανένα πολιτικό μηχανικό….ΟΧΙ επειδη ενώ απο ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ του 18 ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιοι και δεν ξεκίνησαν μελέτη για καινούργια…..η φωτο λιγο περιττή νομίζω……απο φωτο ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ!!!!

  • Alos    01.04.2020 12:43

    Άν δεν περνούσαν υπερφορτισμένα φορτηγά και τουριστικά λεωφορεία με 150 μια χαρα θα ήταν η γέφυρα

Σχολιασμός άρθρου