Ενα τέλος στην αγωνία των υποψηφίων δόθηκε χθες Παρασκευή, καθώς αναρτήθηκαν στα λύκεια της Ρόδου οι βαθμολογίες για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Τα φετινά αποτελέσματα δεν συνοδεύονται από στατιστικά των επιδόσεων (μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις έγινε ο υπολογισμός των μορίων του κάθε μαθητή), οπότε και η αγωνία για την ασφαλέστερη εικόνα των βάσεων παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα. Οι υποψήφιοι, οι οποίοι κατάφεραν να συγκεντρώσουν υψηλή βαθμολογία και παίρνουν το «εισιτήριο» για το ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα που επιθυμούν «πανηγυρίζουν» για την επιβράβευση των κόπων τους, το ίδιο και οι οικογένειές τους.
Σε γενικές γραμμές τα Λύκεια του νησιού μας πήγαν αρκετά καλά, με τους μαθητές και τις μαθήτριές τους να πετυχαίνουν υψηλή βαθμολογία ακόμη και σε μαθήματα, όπου τα θέματα χαρακτηρίστηκαν ιδιαίτερα δύσκολα, όπως τα μαθηματικά προσανατολισμού. Μόλις οκτώ μαθητές σε όλη την Ελλάδα έγραψαν άριστα στα μαθηματικά, οι δύο εκ των οποίων βρίσκονται στη Ρόδο!
Όπως αναφέρει σε δηλώσεις του στη «δημοκρατική» ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, κ. Γιάννης Παπαδομαρκάκης, σύμφωνα με την εικόνα που έχει σχηματισθεί μέχρι τώρα, οι επιτυχίες των μαθητών είναι περισσότερες σε σύγκριση με πέρυσι.
«Οι μαθητές τα πήγαν καλύτερα στις πανελλήνιες σε σύγκριση με πέρυσι. Τουλάχιστον αυτή την εικόνα έχουμε σχηματίσει με την ανάρτηση των αποτελεσμάτων στα σχολεία. Να πούμε ότι η διαδικασία της ανάρτησης εξελίχθηκε ομαλά. Κάποιοι μαθητές προσήλθαν στα σχολεία για να μάθουν τα αποτελέσματα και άλλοι προτίμησαν να τα δουν από τον υπολογιστή στο σπίτι τους. Εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε όλους τους επιτυχόντες, να έχουν ένα χαρούμενο και ξένοιαστο καλοκαίρι. Στα παιδιά που δεν πέτυχαν το στόχο τους, θέλω να πω ότι δεν χάθηκε καμία ευκαιρία. Έχουν τη δυνατότητα να προσπαθήσουν ξανά για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους», είπε ο κ. Παπαδομαρκάκης.
Ο πρόεδρος της Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, κ. Ανδρέας Μαρίνος δηλώνει για τις επιτυχίες των μαθητών στις πανελλήνιες: «Σήμερα ήρθαν τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων και όπως φαίνεται τα Ροδιτόπουλα πήγαν πάρα πολύ καλά. Στην Καπνοβιομηχανία (3ο ΓΕΛ Ρόδου) σημειώθηκαν εξαιρετικές επιτυχίες. Μάλιστα δεν είναι τυχαίο που σημειώθηκαν δύο 20άρια στα Μαθηματικά από τα οχτώ 20άρια που σημειώθηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο! Θεωρώ ότι αυτή η χρονιά ξεπέρασε την προηγούμενη. Παρά το γεγονός ότι ακούγαμε μέχρι σήμερα πως υπήρξαν πολλά προβλήματα, τα αποτελέσματα των εξετάσεων και οι επιδόσεις των μαθητών ήρθαν να αποδείξουν το εντελώς αντίθετο. Δυστυχώς όμως, καθυστέρησαν πολύ να μας στείλουν τα μόρια αναλυτικά με ηλεκτρονικό τρόπο. Αυτό μας δημιούργησε πρόβλημα στο να προσδιορίσουμε με απόλυτη ακρίβεια τα στοιχεία. Γι αυτό σε όλα τα σχολεία συστάθηκαν εκτάκτως ομάδες που από το πρωί προσπάθησαν να ενημερώσουν τους μαθητές για να υπολογίσουν τα μόρια και τις βαθμολογίες. Θέλω να συγχαρώ τα Ροδιτόπουλα για τις εξαιρετικές τους επιδόσεις, τονίζοντας την πολύ καλή δουλειά που κάνουν οι συνάδελφοι καθηγητές στην περιοχή μας».
Πού θα κυμανθούν
οι βάσεις
Αν και για πρώτη φορά τα αποτελέσματα των Πανελληνίων 2017 δεν συνοδεύονται από επίσημα στατιστικά στοιχεία για τις σχολικές επιδόσεις των μαθητών, η πρώτη εκτίμηση για το πού θα κυμανθούν οι βάσεις, είναι η εξής:
Όσον αφορά στο 4ο πεδίο που εντάσσονται οι Παιδαγωγικές Σχολές, αναμένεται σημαντική άνοδος των βάσεων, αφού σε σχέση με πέρυσι, η ζήτηση από πλευράς υποψηφίων έχει υπερδιπλασιαστεί, ενώ και τα ζητήματα της Ιστορίας και των Μαθηματικών αποδείχτηκαν αρκετά εύκολα.
Στο 2ο και το 5ο πεδίο (Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών και Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής αντίστοιχα), αναμένεται πτώση των βάσεων, εξαιτίας των χαμηλών επιδόσεων στα Μαθηματικά Προσανατολισμού. Ειδικά για το 5ο πεδίο, οι βάσεις αναμένεται να κυμανθούν σε ιστορικά χαμηλά. Για το 1ο και το 3ο επιστημονικό πεδίο, που αφορούν τις Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες και τις Επιστήμες Υγείας και Ζωής, ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος για μία θέση στις δημοφιλείς σχολές, με τις αυξομειώσεις να είναι οριακές σε σχέση με πέρυσι.
Η πρώτη των πρώτων!
Η μαθήτρια με την υψηλότερη βαθμολογία στα Δωδεκάνησα και πιθανότατα από τις πρώτες ανά την Ελλάδα, είναι η Αναστασία Φουτούλη. Η Αναστασία είναι μαθήτρια του μουσικού σχολείου Ρόδου και συγκεντρώνει 19.708 μόρια έχοντας γράψει άριστα σε όλα τα μαθήματα (100% Φυσική, 100% Χημεία, 98% Βιολογία, 96% Εκθεση)! Είναι ίσως η μοναδική φορά που το Μουσικό Σχολείο με την μεγάλη επιτυχία της Αναστασίας πετυχαίνει την πρωτιά στις πανελλήνιες και εισάγεται στην Ιατρική Αθηνών, όπως επιθυμούσε. Η Αναστασία μίλησε στη «δημοκρατική» για την επιτυχία της και την προσπάθεια που χρειάστηκε να καταβάλει για το προσδοκώμενο αποτέλεσμα.
«Δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμη το μέγεθος της επιτυχίας… Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, αλλά δεν μπορώ να πω ότι περίμενα τόσο υψηλή βαθμολογία. Σίγουρα αυτή η επιτυχία δεν ήρθε τυχαία. Χρειάστηκαν πολλές θυσίες, απαιτήθηκε πολύ διάβασμα και σίγουρα αρκετές στερήσεις.
Από την εμπειρία μου πλέον, μπορώ να πω ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις απαιτούν επιμονή και υπομονή και προσήλωση στο στόχο. Βέβαια παίζει ρόλο και ο παράγοντας τύχη. Προσωπικά, ήμουν πάντα καλή μαθήτρια και δούλευα με πρόγραμμα. Η προετοιμασία μου για τις πανελλήνιες ξεκίνησε από το Δεκέμβριο της 2ας Λυκείου. Την ύλη την είχα βγάλει μέχρι τις αρχές της τρίτης λυκείου και μετά έκανα επαναλήψεις.
Ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μου για την πολύ μεγάλη στήριξη και οπωσδήποτε τους καθηγητές μου. Πραγματικά δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω την πρωτιά. Γνώριζα ότι ο ανταγωνισμός ήταν πολύ σκληρός… Ήξερα ότι υπάρχουν πολλοί καλοί μαθητές και η πρωτιά ήταν κάτι στο οποίο δεν υπολόγιζα.
Χαίρομαι που καταφέρνω να μπω στην Ιατρική Αθηνών, την οποία ήθελα από την αρχή. Από την πρώτη λυκείου με συνέπαιρναν τα μαθήματα της βιολογίας και της ανθρωπολογίας. Διάβαζα πολύ και συμμετείχα σε μαθητικούς διαγωνισμούς. Λόγω της αγάπης μου για τη βιολογία και την ανθρωπολογία πήρα την απόφαση να ακολουθήσω την ιατρική επιστήμη». Για την Αναστασία μίλησε και η διευθύντρια του μουσικού σχολείου, κα. Θεοδώρα Τσιμπούρη, τονίζοντας: «Η Αναστασία είναι ένα εξαιρετικό και ταλαντούχο παιδί. Ερχόταν καθημερινά από Αρχάγγελο και παρακολουθούσε μέχρι τις τελευταίες ημέρες τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές της τη συγχαίρουμε για τη μεγάλη της επιτυχία. Πέρα από καλή μαθήτρια είναι και εξαιρετική μουσικός! Συγχαίρουμε την Αναστασία αλλά και όλα τα παιδιά του σχολείου μας. Σε ένα σχολείο με πολύ περισσότερες απαιτήσεις από άποψη ωραρίου και προγράμματος σπουδών είναι σημαντικό να έχουμε αυτή τη χρονιά πολλούς μαθητές που πέτυχαν υψηλή βαθμολογία στις πανελλήνιες εξετάσεις».
Οι μαθητές που συγκέντρωσαν υψηλά μόρια μιλούν για την επιτυχία τους στη «δημοκρατική»
Μανώλης Χατζηνικήτας ΓΕΛ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ
18229 μόρια
«Οι πανελλήνιες εξετάσεις απαιτούν πρόγραμμα και στοχοπροσήλωση. Προσωπικά έκανα πολλές ασκήσεις στη φυσική και εξοικειώθηκα. Δεν μπορώ να πω ότι διάβαζα ιδιαίτερα. Έλυνα διαρκώς ασκήσεις φυσικής… Βρήκα την κλίση μου στη φυσική και στη βιολογία. Από την αρχή στόχευα στην ιατρική και θέλω να πιστεύω ότι θα καταφέρω να μπω στη σχολή. Διαφορετικά θα ακολουθήσω τον κλάδο της βιολογίας».
Δέσποινα Μαυρουδή ΓΕΛ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ 18439 μόρια
«Οι πανελλήνιες εξετάσεις παρουσιάζονται στους μαθητές ως κάτι το πολύ τρομερό, κάτι που κατά την προσωπική μου άποψη δεν ισχύει. Προφανώς και είναι μία σοβαρότατη διαδικασία, είναι μία επίσημη διαγωνιστική διαδικασία όμως με υπομονή και συνεχείς επαναλήψεις μπορείς να πετύχεις το στόχο σου και μάλιστα χωρίς να στερηθείς πολλά πράγματα.
Εγώ διάβαζα καθημερινά για το σχολείο και το φροντιστήριο. Ποτέ δε διάβαζα μετά τις 10 το βράδυ. Δεν είναι δυνατό να διαβάζει κανείς 24 ώρες το 24ωρο. Ευχαριστώ τους καθηγητές και τους γονείς μου που ήταν πάντα δίπλα μου και με στήριζαν.
Θέλω να περάσω στην ΑΣΟΕΕ και αργότερα να κάνω μεταπτυχιακό στη διεθνολογία. Θα ήθελα να φύγω στο εξωτερικό καθώς θεωρώ ότι ο τομέας με τον οποίο θέλω να ασχοληθώ δεν έχει αναπτυχτεί στην Ελλάδα».
Δέσποινα Θεδωράτου ΓΕΛ Ιαλυσού 18379 μόρια
«Χαίρομαι πολύ για την επιτυχία μου και πιστεύω ότι περνάω στη σχολή μαθηματικών που επέλεξα. Νιώθω ότι ανταμείφθηκαν οι κόποι μου γιατί διάβαζα εντατικά, ειδικά τους δύο τελευταίους μήνες».
Ευαγγελία Κούλλαρου, ΓΕΛ Ιαλυσού, 17939 μόρια
«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη για την επιτυχία μου. Ήταν μία προσπάθεια που ξεκίνησε κάποια χρόνια πριν και αποτελεί μεγάλη ικανοποίηση για μένα η ανταμοιβή των κόπων μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις φιλολόγους Καίτη Καρδούλια και Ελένη Τσίκκη γιατί σε αυτή μου την προσπάθεια μού προσέφεραν τα καλύτερα εφόδια για να πετύχω. Ευχαριστώ την οικογένειά μου που είναι πάντα δίπλα μου στηρίζοντας τις όποιες επιλογές μου. Στα παιδιά που δεν πέρασαν θέλω να πω ότι τίποτε δεν χάθηκε. Θα πρέπει να συνεχίζουν να διεκδικούν τα όνειρά τους»
Ιωάννα Βασιλαράκη, ΓΕΛ ΙΑΛΥΣΟΥ 18492 μόρια
«Συμμετείχα στις πανελλήνιες για δεύτερη φορά, γιατί επιζητούσα μία αλλαγή στις προοπτικές της σταδιοδρομίας μου. Τα συναισθήματά μου για την επιτυχία αυτή είναι συγκίνηση, που επιτέλους τελεσφόρησε η προσπάθειά μου και ευγνωμοσύνη στους συνοδοιπόρους μου, οικογένεια και καθηγητές. Προτρέπω τα παιδιά που θα μπουν στην διαδικασία αυτή να συνειδητοποιήσουν ότι το άγχος δεν ωφελεί και δεν έχουν παρά να πιστέψουν στους εαυτούς τους».
Ελένη Γρίβα, ΓΕΛ Ιαλυσού 18620 μόρια
«Η επιτυχία αυτή ήρθε μετά από πάρα πολύ διάβασμα… Λίγα σαββατοκύριακα κατάφερα να βγω. Έδινα δεύτερη φορά φέτος… Πέρυσι πέρασα στις Πολιτικές Επιστήμες οπότε ξαναέδωσα για να μπω στη Νομική. Ενθαρρύνω όλους όσοι δεν πέρασαν με την πρώτη να ξαναδώσουν, πραγματικά αξίζει να ξαναπροσπαθήσεις για να δεις τις ικανότητές σου. Θα πρέπει πάντα να διατηρείς όσο μπορείς τη ψυχραιμία σου».
Νίκος Ζερβός, 1ο ΓΕΛ, 19048 μόρια
«Δεν χρειάζεται άγχος. Οι Πανελλήνιες απαιτούν πρόγραμμα και ψυχραιμία. Το παν είναι να διαχειριστείς το άγχος σου. Οι πρώτοι τέσσερις-πέντε μήνες της τρίτης λυκείου ήταν οι πιο δύσκολοι και μετά τα πράγματα κυλούσαν πιο εύκολα. Μπαίνω στο Μαθηματικό Κρήτης που ήθελα και αισθάνομαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, τους καθηγητές και τους φίλους μου που με στήριξαν σε αυτή μου την προσπάθεια».
Ελένη Ποδηματά, 1ο ΓΕΛ, 18818 μόρια
«Νιώθω ευγνωμοσύνη απέναντι στους καθηγητές μου ,στους ανθρώπους που ήταν πλάι μου και ,κυρίως,απέναντι στους γονείς μου που υπέστησαν, μαζί με εμένα, μια τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία, όπως αυτή των πανελληνίων εξετάσεων! Βλέποντας τα αποτελέσματα συνειδητοποίησα την τύχη που χρειάζεται κάθε τέτοιου είδους εξέταση ,καθώς ειδα τη βαθμολογία παιδιών να απέχει παρασάγγας από αυτή που πραγματικά άξιζαν!».
Γιώργος Διακοπαναγιώτης, 1ο ΓΕΛ, 18570 μόρια
«Είμαι ικανοποιημένος από τους βαθμούς μου, πέρα από κάποιες απροσεξίες στη Φυσική. Στόχος μου είναι η Ιατρική. Είναι το μόνο που θέλω να ακολουθήσω κι ελπίζω να περάσω. Ευχαριστώ τους καθηγητές και την οικογένειά μου. Χωρίς αυτούς αυτούς δεν θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει.
Αυτό που κερδίζει τελικά κανείς από τις πανελλήνιες είναι η γνωριμία με τον ίδιο του τον εαυτό και τις ικανότητές του. Πριν μπω σε αυτή τη διαδικασία πιστεύα ότι η επιτυχία στη ζωή δεν εξαρτάται από 4 διαγωνίσματα. Δεν δείχνουν την αξία του μαθητή οι πανελλήνιες».
Σωτήρης Σοκορέλος, 1ο ΓΕΛ Ρόδου, 18110 μόρια
«Ευχαριστώ τους καθηγητές μου που ήταν πάντα δίπλα μου. Ευχαριστώ ιδιαίτερα την οικογένειά μου που είναι το στήριγμά μου. Η αλήθεια είναι ότι περίμενα κάτι καλύτερο. Θεωρώ ότι αυτή τη φορά έπαιξε ρόλο ο παράγοντας τύχη. Πολλοί καλοί μαθητές άξιζαν κάτι καλύτερο και δεν πέτυχαν το αποτέλεσμα που ήθελαν λόγω συγκυριών. Προσωπικά έκανα μία μεγάλη προσπάθεια και βλέπω πλέον μπροστά».
Νίκος Δαμουλάκης, 1ο ΓΕΛ, 18189 μόρια
«Δεν θα κρύψω ότι περίμενα κάτι καλύτερο. Είμαι παρόλα αυτά ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Στόχευα στην Ιατρική αλλά μάλλον περνάω στη Βιολογία. Τα φετινά θέματα ήταν πολύ πιο δύσκολα σε σύγκριση με πέρυσι. Τελικά είναι και θέμα τύχης τι θέματα θα πέσουν. Αυτή τη χρονιά δεν ήταν η τύχη με το μέρος μας αφού η Βιολογία απαιτούσε περισσότερο κριτική σκέψη, ο μαθητής δεν είχε προετοιμαστεί για κάτι τέτοιο ήταν πρωτοτυπία αυτή… πολλοί μαθητές αφιέρωσαν άπειρο χρόνο στην απομνημόνευση του βιβλίου και έγραψαν ένα βαθμό που δεν ανταποκρίνεται στις ικανότητές τους».
Τσαμπίκα Κάτρη, Μουσικό σχολείο, 18218 μόρια
«Ήθελε πολλή προσπάθεια για ένα καλό αποτέλεσμα στις πανελλήνιες. Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να μην υπάρχει άγχος και να έχει ο μαθητής στήριξη από την οικογένειά του. Χρειαζόταν ισορροπία ανάμεσα σε εξόδους και υποχρεώσεις. Κατά τα λοιπά, ήταν μία υποφερτή διαδικασία. Με συγκέντρωση και υπομονή μπορούσες να πετύχεις. Είμαι χαρούμενη για το αποτέλεσμα, όλοι οι φίλοι και συγγενείς μου χάρηκαν. Ευχαριστώ όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μου και ανυπομονώ να μπω στη Νομική».
Ο έφηβος βουλευτής
Γιώργος Μπακάλης
Τον Γιώργο Μπακάλη, μαθητή του ΓΕΛ Κρεμαστής, τον γνώρισε το πανελλήνιο από την τοποθέτησή του στη Βουλή των Εφήβων για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών. Συγκεκριμένα ο έφηβος βουλευτής Δωδεκανήσου Γιώργος Μπακάλης κατηγόρησε τον τότε υπουργό Παιδείας, κ. Φίλη για εμμονή στην περικοπή διδακτικών ωρών των Αρχαίων Ελληνικών. «Όπως ένα φυτό δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς τις ρίζες του, έτσι και τα Νέα Ελληνικά δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς τα Αρχαία», είχε δηλώσει ο έφηβος βουλευτής.
Ο Γιώργος Μπακάλης συγκέντρωσε 18706 μόρια και στοχεύει στην ΑΣΟΕΕ. Με δηλώσεις του στη «δημοκρατική» αναφέρει ότι περίμενε να συγκεντρώσει αυτό τον αριθμό των μορίων. Δεν χάρηκε τόσο για τη δική του επιτυχία όσο για την επιτυχία της φίλης του Ευελίνας Ρούμπου, η οποία συγκεντρώνει 19.290 μόρια και εισάγεται στην Ιατρική. Την Ευελίνα τη γνώρισε στη Βουλή των Εφήβων και ο ένας υποστήριζε τον άλλο κατά την προετοιμασία των πανελληνίων εξετάσεων. Η Ευελίνα μένει στην Εύβοια όπου την επισκέφθηκε ο Γιώργος για να μάθουν μαζί τα αποτελέσματα.
Μιλώντας στη δημοκρατική, ο Γιώργος Μπακάλης δήλωσε για την επιτυχία τη δική του και την επιτυχία της φίλης του: «Εννοείται ότι οι πανελλήνιες εξετάσεις απαιτούν κόπο, προσήλωση, στερήσεις και αρκετή δουλειά… Είναι όμως ωραία η αίσθηση της ικανοποίησης των προσπαθειών σου. Η αλήθεια είναι ότι θα περίμενα να τα πάω καλύτερα στα μαθηματικά… Είχα μεγαλύτερες προσδοκίες στο συγκεκριμένο μάθημα. Πιστεύω γενικά ότι πρέπει να θέτουμε υψηλότερους στόχους για να πετύχουμε το μέγιστο των δυνατοτήτων μας. Χάρηκα για την επιτυχία μου. Η βάση της σχολής Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ήταν εφικτή για μένα… Ήμουν σίγουρος ότι θα τα καταφέρω. Πολύ περισσότερο όμως χάρηκα με την επιτυχία της Ευελίνας. Η δική της προσπάθεια να πάρει το εισιτήριο για την ιατρική Αθηνών ήταν πολύ πιο δύσκολη»
Η Ευελίνα μίλησε επίσης στη «δημοκρατική», τονίζοντας: «Η αλήθεια είναι ότι ένας είχε στήριγμα τον άλλο κατά την προετοιμασία των πανελληνίων. Το αποτέλεσμα μάς δικαιώνει για την προσπάθειά μας. Υπήρξαν δύσκολες στιγμές με αρκετό άγχος που ξεπερνούσαμε με αισιοδοξία. Χρειάστηκε να δουλέψουμε σκληρά και χρειάστηκε να στερηθώ πράγματα για να καταφέρω κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, να κάνω τρία ταξίδια στη Ρόδο. Τώρα μπορούμε επιτέλους να απολαύσουμε το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας».
ΚΑΖΟΥΛΛΕΙΟ-
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ
Από το Σύλλογο Διδασκόντων και τη Διεύθυνση του 2ου Λυκείου Ρόδου – Καζούλλειου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: «Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του 2ου Λυκείου Ρόδου – Καζούλλειου συγχαίρουν θερμά τους μαθητές του σχολείου για τις επιδόσεις τους στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Το 2ο Λύκειο Ρόδου – Καζούλλειο, κατόρθωσε-και φέτος- να επιδείξει υψηλές βαθμολογικές επιδόσεις και ειδικά στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, στο οποίο παραδοσιακά οι βαθμολογίες κυμαίνονται πανελληνίως σε χαμηλά επίπεδα.. Για εμάς, τους εκπαιδευτικούς, δεν υπάρχει μεγαλύτερη δικαίωση από τα ικανοποιημένα πρόσωπα των μαθητών μας, οι οποίοι είδαν τις κοπιώδεις προσπάθειές τους να ευοδώνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η επιτυχία αυτών των παιδιών, των αυριανών επιστημόνων και επαγγελματιών, μας επιτρέπει να ατενίζουμε το μέλλον μας, ως κοινωνία, με αυξημένη αισιοδοξία. Σημαντικός αριθμός μαθητών συγκέντρωσε την απαιτούμενη βαθμολογία, η οποία και τους επιτρέπει (σε αναμονή των βάσεων εισαγωγής) να εισαχθούν στις Σχολές προτίμησης τους. Ως εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε τιμή και υπερηφάνεια για αυτή τους την επιτυχία. Πολλά συγχαρητήρια πρέπει να αποδοθούν και στους γονείς των μαθητών, οι οποίοι, σε κάθε βήμα του πολύχρονου κι επίπονου αγώνα τους, στάθηκαν άοκνοι συμπαραστάτες.
Ασφαλώς, ένα ατυχές αποτέλεσμα δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με απογοήτευση και πικρία. Οι προοπτικές και οι ευκαιρίες δρομολόγησης και καταξίωσης, ακαδημαϊκά και επαγγελματικά, επ’ ουδενί δεν εξαντλούνται. Το σημαντικό είναι τα παιδιά και οι γονείς τους να επανεκκινήσουν τις προσπάθειες με αυτοπεποίθηση, οργάνωση και όραμα. Όλοι εμείς, στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου, θα είμαστε πάντα δίπλα τους σε κάθε προσπάθεια. Καζούλλειο Λύκειο – παράδοση αριστείας».
Οι επιτυχόντες
του 2ου ΓΕΛ
Παρασκευή Σκλάβου
2ο ΓΕΛ, 17938 Μόρια
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη από το αποτέλεσμα. Αυτή η προσπάθεια και η απόφαση ήταν της τελευταίας στιγμής, διότι ο πρωταρχικός μου στόχος ήταν να πάω στο Βέλγιο από όπου και κατάγομαι. Υπέβαλα την αίτησή μου τον Μάρτιο και άρχισα την προσπάθεια. Δεν είναι ότι δεν είχα ελεύθερο χρόνο κ.λπ. Διάβασα όμως πολύ καλά. Πρώτη μου επιλογή είναι η Νομική και θα ήθελα να πάω στην Θεσσαλονίκη ή στην Κομοτηνή. Από εκεί και πέρα δεν έχω πάρει ακόμη απόφαση εάν θα μείνω στην Ελλάδα ή όχι. Θα ήθελα όμως να δραστηριοποιηθώ στην Ελλάδα».
Υπαπαντή Κατζέ, 2ο ΓΕΛ 17302, Μόρια
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για τα αποτελέματα. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά και επίπονη προσπάθεια. Βέβαια υπήρχε σύστημα που έπρεπε να ακολουθήσω στο διάβασμα, με ασκήσεις, τεστ κ.λπ. Είχα και την υποστήριξη του καθηγητή μου γιατί σε πολλές περιπτώσεις αμφέβαλλα αλλά με ενθάρρυνε. Στόχος μου ήταν η σχολή για Ψυχολογία και από τα μόρια που έχω φαίνεται ότι θα περάσω στην Κρήτη ή στην Θεσσαλονίκη».
Αναστασία Καμπούρη, 2ο ΓΕΛ 16352 Μόρια
«Πραγματικά είχα αγχωθεί πάρα πολύ. Ήταν μια πάρα πολύ επίπονη προσπάθεια και η προετοιμασία θα έλεγα ότι ήταν ψυχοφθόρα. Τα πήγα πολύ καλύτερα από ό,τι περίμενα. Αφιέρωσα πολύ χρόνο στο διάβασμα. Στόχος μου είναι η σχολή για Ψυχολογία –αν και σκεφτόμουν αρχικά να φύγω στο εξωτερικό. Δεν ήμουν καθόλου σίγουρη από την αρχή για το τι θα κάνω. Είχαμε άγχος γιατί και η κατάσταση δεν ήταν ξεκάθαρη».
Εμμανουήλ Μπαρδάνης, 2ο ΓΕΛ, 19147 Μόρια
«Όλοι είχαμε πάρα πολύ αγωνία για τα αποτελέσματα. Στο διάβασμα δεν έκανα υπερβολές, διάβαζα με πρόγραμμα. Η προσωπική προσπάθεια βέβαια ήταν πολύ μεγάλη. Ο καθένας από εμάς πιστεύω ότι προσπάθησε πολύ. Για τις σχολές, δεν έχω ακόμη επιλέξει ποιαν θέλω. Θα αποφασίσω μετά».
Ειρήνη – Δέσποινα
Μπαρδάνη, 18560 Μόρια
«Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη που πέτυχα τον στόχο που είχα από την αρχή. Ήταν πολύ σκληρή η προσπάθεια, με πολύ διάβασμα και αφοσίωση. Οι προσπάθειες τελικά, ευοδώθηκαν. Στόχος μου είναι η Φαρμακευτική και μάλλον θα περάσω είτε στην Αθήνα, είτε στην Θεσσαλονίκη, είτε στην Πάτρα».
Αικατερίνη Βαρέλη,
2ο ΓΕΛ 18411 Μόρια
«Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη χρονιά, η δυσκολότερη από όλες τις προηγούμενες. Ήθελε πάρα πολύ διάβασμα, πολύ καλή προετοιμασία, πργάνωση, και φυσικά θυσίες. Όλη η προετοιμασία ήταν ψυχοφθόρα γιατί είχε πολύ κούραση και πίεση και όταν βάζεις στόχους σίγουρα ό,τι κι αν σου λένε οι άλλοι, πιέζεις τον εαυτό σου για να τους πετύχεις. Στόχος μου είναι η Αρχιτεκτονική και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. Περιμένω και τα αποτελέσματα στο σχέδιο».
Κωνσταντίνα Καρασούλου,2ο ΓΕΛ 15389 Μόρια
«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα. Έκανα ό,τι μπορούσα, έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου και ελπίζω να περάσω στην σχολή που θέλω. Δεν μπορώ να πω ότι διάβασα πάρα πολύ, αλλά σίγουρα έκανα πολλές θυσίες. Θα ήθελα να περάσω ή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ή στο Πανεπιστήμιο Πειραιά».
ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Ιωάννης Οθεΐτης,19290 Μόρια
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος για το αποτέλεσμα αλλά και χαρούμενος που οι κόποι μου απέδωσαν καρπούς. Όλο αυτό το διάστημα που πέρασε, ήταν κοπιαστικό μέσα σε ένα τέτοιο δύσκολο εκπαιδευτικό σύστημα. Προς το παρόν θα πάω διακοπές και έχω στόχο να περάσω στη Νομική. Από εκεί και πέρα, είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Είναι ακόμη πολύ νωρίς».
Μαρία Αναστασία
Βαρδέλλη, 18596 Μόρια
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη από τα αποτελέσματα. Ειλικρινά δεν το περίμενα. Εκανα πολύ μεγάλες προσπάθειες όλο αυτό το διάστημα και πολύ διάβασμα, πολύ κούραση, αλλά όποιος προσπαθεί ανταμοίβεται! Πρώτη μου επιλογή είναι η Νομική και από εκεί και πέρα, θα δούμε. Θα αποφασίσω αργότερα».
Xατζημανωλη Σεβαστη-Iσιδωρα
Mορια : 18.735
Aνθρωπιστικων Eπιστημών
Pοδίων Παιδεία
Μιχαήλ-Λουκάς Ρούσος, 17121 Μόρια
«Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα. Στόχος μου όλο αυτό το διάστημα που πέρασε ήταν να περάσω για Ψυχολογία ή Δημοσιογραφία. Είχα πολύ άγχος, πολύ δουλειά και διάβασμα. Είναι αλήθεια ότι έκανα θυσίες, τους φίλους τους είχα αφήσει λίγο πίσω και την διασκέδαση. Αλλά τα έδωσα όλα και τα κατάφερα».
Αντωνία Βασιλοπούλου, 16316 Μόρια
«Είμαι ικανοποιημένη. Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά αυτή που πέρασε. Είχα πολύ άγχος, πίεση και διάβασμα αλά τα κατάφερα. Στόχος μου είναι η ΑΣΟΕ και πιστεύω ότι με τα μόρια που έχω θα τα καταφέρω σε ένα από τα δύο τμήματα της σχολής».
ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΡΟΔΟΥ
Αλέξανδρος Μπαρμπούτης, 18231 Μόρια
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονά, αφιέρωσα πάρα πολύ χρόνο στο διάβασμα αλλά έδωσα σημασία και στην ξεκούραση γιατί ήταν απαραίτητη. Χρωστάω πολλά στους καθηγητές μου των φροντιστηρίων που με στήριξαν και με βοήθησαν και ιδιαίτερα στον δάσκαλό μου που πέθανε πρόσφατα, τον Νικήτα Χατζηκωνσταντίνου. Στόχος μου είναι η σχολή για ηλεκτρολόγους – μηχανικούς Η/Υ στην Αθήνα».
Σοφία Χριστίνα Καντή, 19440 Μόρια
«Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα. Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά και ο μαθητής έπρεπε να είχε πολύ μεγάλη υπομονή για να φτάσει να πετύχει τους στόχους του. Επίσης έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο η στήριξη από την οικογένεια αλλά και από τους καθηγητές. Αφιέρωσα πολύ χρόνο στο διάβασμα, και στερήθηκα αρκετά όπως ο ελεύθερος χρόνος με τις φίλες μου κ.λπ. Όμως άξιζε τον κόπο. Στόχος μου είναι η οδοντιατρική αλλά ίσως να σκεφτώ και κάποια άλλη σχολή».
Αγγελική Κολλάτου, 19114 Μόρια
«Είμαι πολύ χαρούμενη. Για να είμαι ειλικρινής το αποτέλεσμα αυτό ήταν πολύ καλύτερο από ό,τι περίμενα. Η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ δύσκολη. Όμως έκανα πολύ καλή προετοιμασία και πολλές προσπάθειες. Ναι, υπήρξε κούραση και διάβασμα αλλά είχα βάλει έναν στόχο που ήθελα να πετύχω. Είναι πολύ καλά τα αποτελέσματα και επιδίωξή μου είναι η Ιατρική».
Μαρία Καραγεωργίου, 18039 Μόρια
«Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Διάβασα πολύ αυτή την χρονιά, θυσίασα αρκετά και κυρίως από τον ελεύθερο χρόνο μου. Είχα όμως έναν στόχο, δούλεψα σκληρά και πιστεύω ότι τα πήγα καλά. Θέλω να μπω στην ΑΣΟΕ και επιλογή μου είναι το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας».
Βαλασία Παρασκευά, 18108 Μόρια
«Η αλήθεια είναι ότι διάβασα πάρα πολύ για να φτάσω αυτό το αποτέλεσμα. Ήταν μια πολύ κουραστική χρονιά. Δεν μπορώ να πω ότι είχα πολύ άγχος όπως οι άλλοι αλλά τουλάχιστον πέτυχα αυτό που επεδίωξα. Είμαι πολύ χαρούμενη και ο στόχος μου είναι να περάσω στην Σχολή Ψυχολογίας στην Αθήνα».
Κωνσταντίνος Τσαταλλιός, 18041 Μόρια
«Ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά, είχε πολύ κούραση και πολύ διάβασμα. Ωστόσο πιστεύω ότι οι πανελλαδικές είναι ένας αγώνας που ξεκινάει πριν από πολλά χρόνια, στην αρχή του λυκείου και πρέπει να βάλεις έναν στόχο. Χρειάζεται καλή προετοιμασία και κυρίως να έχεις δίπλα σου τους κατάλληλους ανθρώπους και να σε στηρίζει η οικογένειά σου. Στόχος μου είναι να περάσω στην Αθήνα στο τμήμα μηχανολόγων – μηχανικών».