Ενώπιον του Πενταμελούς Εφετείου Δωδεκανήσου θα αναβιώσει η πολύκροτη υπόθεση εκτελωνισμού ταξί με πλαστά στοιχεία με κατηγορούμενο έναν εκπρόσωπο εταιρείας εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από το εξωτερικό, που έχει καταδικαστεί πρωτοδίκως σε ποινή κάθειρξης 10 ετών, με ανασταλτικό ως προς την έφεση, αποτέλεσμα.
Όπως είχε γράψει η «δημοκρατική», ο κατηγορούμενος φέρεται να εισήγαγε πολυτελή αυτοκίνητα από το εξωτερικό με τη χρήση πλαστών στοιχείων τα οποία έχουν κυκλοφορήσει ως επιβατικά δημόσιας χρήσης.
Aπό την έρευνα των υπαλλήλων του Tελωνείου της Pόδου διαπιστώθηκε ότι εκτελωνίστηκαν στο νησί και χρησιμοποιούνται ως ταξί 28 οχήματα τύπου Mercedes κυρίως E220.
Ο κατηγορούμενος φέρεται να συνεργαζόταν με εταιρείες πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κυρίως από τη Γερμανία και το Βέλγιο και να έχει εισάγει αυτοκίνητα γνωστών οίκων του εξωτερικού, κυρίως Γερμανικών και στην πλειοψηφία τους Mercedes, τα οποία και εκτελώνιζε στο τελωνείο της Ρόδου καταθέτοντας στους αρμοδίους της υπηρεσίας πλαστά στοιχεία σχετικά με τον χρόνο κατασκευής και κυκλοφορίας τους.
Ο νόμος επιτρέπει συγκεκριμένα να εκτελωνίζονται μεταξύ χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης ΙΧ αυτοκίνητα τα οποία δεν έχουν συμπληρώσει 5 έτη κυκλοφορίας ενώ σε ό,τι αφορά τα επιβατικά δημόσιας χρήσης (ταξί) ο ίδιος νόμος προβλέπει ότι αυτά οφείλουν να έχουν ηλικία μέχρι 2 έτη.
Επεσήμανε απολογούμενος ότι και εκείνος έχει πέσει θύμα βελγικής επιχείρησης, τονίζοντας ότι το κέρδος του από την πώληση των αυτοκινήτων ήταν μηδαμινό και ότι τα πιστοποιητικά που συνόδευαν τα αυτοκίνητα δεν είχαν πλαστογραφηθεί από τον ίδιο αλλά από την εταιρεία με την οποία συνεργαζόταν για την αγορά των αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο παραποίησε την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας σε 28 συνολικά τίτλους οι οποίοι αφορούσαν οχήματα που τελωνίστηκαν επ’ ονόματι της ατομικής του επιχείρησης κατά τα έτη 2004 και 2005 και επ’ ονόματι ΕΠΕ το έτος 2006 με σκοπό να παραπλανήσει με τη χρήση τους, τους αντίστοιχους αγοραστές τους, αναφορικά με την παλαιότητά τους και δη το γεγονός ότι τα εν λόγω οχήματα προκειμένου να ταξινομηθούν ως δημοσίας χρήσης θα έπρεπε κατά το χρόνο του εκτελωνισμού τους να είναι καινούρια ή μεταχειρισμένα της τελευταίας διετίας, του έτους θέσης τους σε κυκλοφορία μη συμπεριλαμβανομένου.
Φέρεται παραπέρα, αφού παραποίησε την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας σε 28 συνολικά τίτλους να παρέστησε ψευδώς στους αντίστοιχους αγοραστές τους ότι τα εν λόγω οχήματα, που ταξινομήθηκαν ως ταξί, κατά το χρόνο εκτελωνισμού τους ήταν καινούρια ή μεταχειρισμένα της τελευταίας διετίας και με τον τρόπο αυτό τους έπεισε να του καταβάλουν για κάθε ένα από τα οχήματα το ποσό των 25.000 ευρώ.
Φέρεται, τέλος, να εξασφάλισε την ταξινόμησή τους με την καταβολή μειωμένου τέλους ταξινόμησης χωρίς να πληρούνται οι σχετικοί όροι αφού με βάση την πραγματική παλαιότητά τους θα έπρεπε να εκτελωνιστούν και να ταξινομηθούν μόνο ως επιβατικά ιδιωτικής χρήσης με την καταβολή ολόκληρου του προβλεπόμενου από τις σχετικές διατάξεις τέλους ταξινόμησης με αποτέλεσμα οι διαφυγούσες φορολογικές επιβαρύνσεις για τα 28 αυτοκίνητα να ανέρχονται στο ποσό των 194.138 ευρώ.
https://www.dimokratiki.gr/01-10-2015/ektelonismos-taxi-me-plasta-stichia/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.