Τα ονόματα που παίζουν για το «φρεσκάρισμα» της ομάδας και ποιοι συμμετέχουν στον «πρωινό καφέ». Τα σεμινάρια media training και οι συστάσεις του αρχηγού της ΝΔ προς τους τομεάρχες και τα κομματικά στελέχη.
Με δεδομένο ότι οι εκλογές, εκτός απροόπτου, θα γίνουν το συντομότερο εντός του 2018, ο πρόεδρος της ΝΔ θέλει ο αέρας της ανανέωσης που προσδοκά για το κόμμα του, να αποτυπωθεί και στο δικό του περιβάλλον. Το σενάριο αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι τελευταία υπήρξαν κάποιες εσωκομματικές μουρμούρες για συγκεκριμένες επιλογές, ενώ ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο όσοι -ακόμα και συνεργάτες του κ. Μητσοτάκη- αποφασίσουν να πολιτευτούν, να αφήσουν για λίγο την κεντρική σκηνή για να ρίξουν το βάρος στις περιφέρειες που ενδιαφέρονται να εκλεγούν.
Ήδη, το κατώφλι της Πειραιώς έχουν περάσει αρκετοί επικοινωνιολόγοι και δημοσιογράφοι, κάποιοι εκ των οποίων αποτελούν τακτικούς συνομιλητές του Κυριάκου Μητσοτάκη, ενώ άλλοι συμμετέχουν ενεργά στα σεμινάρια επικοινωνίας που πραγματοποιούνται στα κομματικά στελέχη.
Πόντους έχει κερδίσει το τελευταίο διάστημα ο δημοσιογράφος Φοίβος Καρζής ο οποίος δεν αποκλείεται αργότερα να αποκτήσει κάποιον θεσμικό ρόλο, όπως και η ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη, η οποία, επί Αντώνη Σαμαρά, έχει διατελέσει για λίγο εκπρόσωπος τύπου και πρόσφατα συνόδευσε τον σημερινό πρόεδρο της ΝΔ στην επίσκεψή του στο Κερατσίνι.
Αναβαθμισμένος είναι και ο ρόλος του δημοσιογράφου Μπάμπη Παπαπαναγιώτου, που τον τελευταίο χρόνο «διδάσκει» στα σεμινάρια εμφάνισης βουλευτών και στελεχών στα ΜΜΕ (media training) μαζί με τον Τάκη Θεοδωρικάκο, συντονιστή του στρατηγικού σχεδιασμού και της επικοινωνιακής ομάδας της ΝΔ. Σε ανοικτή γραμμή με τον Κυριάκο Μητσοτάκη βρίσκεται επίσης ένας ακόμα δημοσιογράφος, ο Θανάσης Μαυρίδης, ενώ και ο συνάδελφός του, έμπειρος πολιτικός συντάκτης, Γιάννης Σαραντάκος, πρόσφατα εθεάθη να περνά το κατώφλι του γραφείου του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Ένα ακόμα όνομα από τον χώρο των ΜΜΕ που κυκλοφορεί είναι αυτό του πρώην διευθυντή των ΝΕΩΝ Δημήτρη Μητρόπουλου, που είχε ακουστεί και κατά το παρελθόν χωρίς όμως να προχωρήσει η συνεργασία.
Εξάλλου, μία από τις σκέψεις του προέδρου της ΝΔ είναι να αναβαθμίσει την αναπληρώτρια εκπρόσωπο τύπου Σοφία Ζαχαράκη, η οποία τοποθετήθηκε στην σημερινή της θέση πριν από ένα χρόνο, μαζί με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη, ως νέα πρόσωπα με νέες ιδέες και καλό προφίλ στις δημόσιες παρεμβάσεις τους.
Ο «πρωινός καφές»
Την ίδια στιγμή, πάντως, σταθερή παραμένει η σύνθεση του «πρωινού καφέ» υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Σε αυτόν συμμετέχουν ο Τάκης Θεοδωρικάκος, ο Μακάριος Λαζαρίδης, διευθυντής του γραφείου τύπου, ο σύμβουλος του κ. Μητσοτάκη, Γιώργος Μυλωνάκης, ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης, ισχυρός άνδρας της εταιρείας V+O, ο δικηγόρος και ανιψιός του προέδρου της ΝΔ Γρηγόρης Δημητριάδης, ο γραμματέας στρατηγικού σχεδιασμού και επικοινωνίας του κόμματος Χρήστος Ταραντίλης, ο εκπρόσωπος τύπου Βασίλης Κικίλιας και ο επικοινωνιολόγος Ευτύχης Βαρδουλάκης.
Τις δικές του επικοινωνιακές συμβουλές έδωσε πριν από λίγες μέρες και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στους τομεάρχες της ΝΔ, κατά τη διάρκεια της σχετικής συνεδρίασης.
«Έχουμε μάθει από τα δικά μας λάθη και τα λάθη των άλλων. Δεν ερχόμαστε για να κάνουμε τα ίδια, αλλά για να κάνουμε τα πράγματα πολύ καλύτερα. Κάθε κίνηση και κάθε δράση μας πρέπει να υποστηρίζει αυτήν την κεντρική λογική. Και πρέπει να είμαστε όλοι προσηλωμένοι σε αυτήν την κατεύθυνση. Να προβάλλετε τις θέσεις μας. Το κεντρικό μήνυμα της ΔΕΘ και όπως αυτό θα εξειδικεύεται από τις προσυνεδριακές μας διαδικασίες. Και βέβαια -δεν θα κουραστώ να το λέω- η κριτική μας πρέπει να συνοδεύεται από προτάσεις», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΝΔ προς τα στελέχη της παράταξής του. Τους προειδοποίησε δε να μην παρασυρθούν στην αντιπαράθεση με βάση τους κυβερνητικούς όρους, αλλά να καθορίζουν οι ίδιοι την πολιτική ατζέντα του δημόσιου διαλόγου.
Φίλιππος Πανταζής-.euro2day.gr