Στην διαπίστωση ότι κατά την διάρκεια του 2023, η επιβατική κίνηση μόνον από την κρουαζιέρα, παρουσίασε αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το 2022 (!) προέβη, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, κ. Βασίλης Παπαοικονόμου.
Μιλώντας προς την ‘δημοκρατική’ υπογράμμισε τα εξής:
«Είναι γεγονός πως ενώ η αυλαία της τουριστικής σεζόν πέφτει σιγά σιγά με το τέλος του Οκτώβρη, οι προσεγγίσεις των κρουαζιερόπλοιων, συνεχίζονται κανονικά, καθ όλη την διάρκεια του έτους. Αυτό που καταφέραμε σαν δημοτική αρχή (από τότε που ανελάβαμε το 2019 –πέραν της περιόδου του κορωνοϊού) ήταν να έχουμε προσεγγίσεις όλο τον χρόνο. Τα αποτελέσματα της φετινής χρονιάς, είναι εξαιρετικά θετικά –αν αναλογιστούμε ότι σε σχέση με το 2022, η επιβατική κίνηση παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 40%, ενώ σε σχέση με το 2019 η αύξηση είναι 60%. Να σημειώσουμε ότι η φετινή χρονιά, δεν ήταν τόσο ομαλή: μην ξεχνάτε τα γεγονότα του περασμένου Ιουλίου με τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ρόδο αλλά και τον πόλεμο στην Ουκρανία που απέτρεψε τον τουρισμό με τις προσεγγίσεις των mega-yachts λόγω των διεθνών κυρώσεων στους Ρώσους. Εκ παραλλήλου, οι συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή, έχουν ήδη προκαλέσει πολλές ακυρώσεις σε προσεγγίσεις (επειδή πολλά ταξίδια είχαν σημεία εκκίνησης το Ισραήλ)».
Ο κ. Παπαοικονόμου, διαβεβαίωσε ότι η Ρόδος βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο για να εφαρμόσει το HOMEPORT καθώς υπάρχει ήδη ενδιαφέρον από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα για το λιμάνι του νησιού: «Είχαμε ήδη επαφές με εκπροσώπους κορυφαίων εταιρειών του κλάδου και μας διαβεβαίωσαν ότι το HOMEPORT, εφαρμόζεται ήδη –έστω και με αργούς ρυθμούς. Συνεπώς, έχουμε μέλλον και φυσικά είμαστε σε πολύ καλό δρόμο».
Ερωτηθείς σχετικά με τα μηνύματα για το 2024, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, διαβεβαίωσε ότι προβλέπεται να είναι μια εξαιρετική χρονιά με αυξητικές τάσεις για την Ρόδο:
«Μέχρι τώρα, έχουμε πάνω από 430 κρατήσεις για προγραμματισμένες προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων στη Ρόδο, καθ’ όλη την διάρκεια του επόμενου έτους –εκτός συγκλονιστικού απροόπτου» -ανέφερε και πρόσθεσε πως μέχρι και τον περασμένο Αύγουστο, αφίχθησαν στο νησί περίπου 300.000 επιβάτες –χωρίς να καταμετρηθούν τα πληρώματα.
«Καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ καλά και υπολογίσιμα μεγέθη για τον τουρισμό της Ρόδου» -τόνισε.
Ο κ. Παπαοικονόμου, υπογράμμισε πως η Ρόδος έχει όλα τα εχέγγυα για να υποδέχεται μεγάλα κρουαζιερόπλοια, με πιο πρόσφατο παράδειγμα της εταιρείας CARRIBEAN που ήταν πάνω από 360 μέτρα μήκος και απαιτούσε κάποιες προδιαγραφές για να προσεγγίσει και να δέσει.
Καταλήγοντας, ανέφερε πως το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου, συνεχίζει τα εκτελεί έργα σε λιμάνια περιοχής ευθύνης του, στα νησιά –με σημείο αιχμής την Κάσο, την Σύμη, το λιμάνι στην Κάμειρο Σκάλα και τον ξυλοπεζόδρομο στην Ρόδο, που θα συνεχιστεί μέσα στο 2024. Το λιμενικό καταφύγιο των Φανών, παραμένει –δυστυχώς- σε εκκρεμότητα εδώ και πολλά χρόνια, χωρίς να έχει δοθεί οριστική λύση.
Τέλος, ξεκαθάρισε πως το ζήτημα με την ‘Διάβρωση των Ακτών’ το χειρίζονται πλέον οι Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου, εξετάζοντας την οριστική μελέτη και τα προγράμματα χρηματοδότησης για να προχωρήσει –και με την συνδρομή της ΠΝΑι.
https://www.dimokratiki.gr/01-11-2023/anamenontai-nea-rekor-stin-krouaziera-tin-sezon-2024-2/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.