Την καθιέρωση “τέλους άφιξης” για κάθε επιβάτη, υπέρ των δήμων, την οποία θα επιδιώξει να περάσει και νομοθετικά, ανακοίνωσε στο δημοτικό συμβούλιο ο Γιώργος Νικητιάδης. Με το τέλος αυτό (πχ ακόμα και με ένα ευρώ τέλος ανά επιβάτη, με τα σημερινά δεδομένα των αφίξεων τα έσοδα θα ανέρχονται στο 1 εκατομύριο 100 χιλ. ευρώ περίπου) οι δήμοι -όπως τόνισε- θα μπορούν να αναπτύξουν δραστηριότητες προβολής και προώθησης του τουριστικού μας προϊόντος.
Όχι μόνο παραμένει μάχιμος και ενεργός, αλλά επιστρέφει δυναμικά στην τοπική πολιτική σκηνή, ο Γ. Νικητιάδης, όπως διαπιστώσαμε έπειτα από μια σύντομη συνομιλία μαζί του.
Σήμερα το πρωί στο δημοτικό συμβούλιο Κω στην Αντιμάχεια (που συζητά και ψηφίζει τον προϋπολογισμό του Δήμου για το 2015) μάλιστα, πρόκειται να κάνει παρέμβαση στην οποία θα αναφερθεί αναλυτικά στο αναπτυξιακό master plan για την Κω τα επόμενα χρόνια με τις νέες εξελίξεις που προδιαγράφει η ιδιωτικοποίηση του Αεροδρομίου (θεωρεί ότι είναι προς τη θετική κατεύθυνση) παίρνοντας παράδειγμα Αεροδρόμια του εξωτερικού αλλά και το Ελ. Βενιζέλος, με την αύξηση των αφίξεων και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους διακινούμενους.
Η Κως, θεωρεί ότι έχει τη δυνατότητα να φτάσει ακόμα και τα 2,5 εκ. αφίξεις τα επόμενα χρόνια με τη ραγδαία τουριστική ανάπτυξη, οπότε και θα πρέπει να αναπροσαρμόσει τις υποδομές και τη στρατηγική της.
Είχε ήδη μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον προσωπικό του φίλο, ιδιοκτήτη της Carribean John Tersek, θυμίζοντας του την παλιά επίσκεψη του στην Κω (όταν ήταν ακόμα στο Υπ. Τουρισμού) και τα σχέδια για κατασκευή μόλου στην Κω (ο κ. Tersek έβλεπε θετικά την κατασκευή του μόλου στη Μαρίνα, ζητώντας να του αποστείλει ο δήμος τα σχετικά στοιχεία για να προχωρήσουν σε μια από κοινού σύμπραξη για την υλοποίηση του (ήδη έχει ενημερώσει τον Πρόεδρο του Λιμ. Ταμείου κ. Κανταρζή).
Παράλληλα ο Γ. Νικητιάδης επαναφέρει στο τραπέζι την δική του πρόταση για το θέμα του all inclusive και τις εναλλακτικές λύσεις, θεωρώντας ότι η Κως έχει τεράστιες δυνατότητες να “απογειωθεί τουριστικά” και να αναπτύξει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα (ιαματικός τουρισμός κλπ) σε συνεργασία με ιδιώτες.
Σε ότι αφορά το θέμα του νέου Νοσοκομείου (ενοχλημένος από το “ξαφνικό ενδιαφέρον” του κ. Κρεμαστινού , όταν κατά το παρελθόν έχοντας χρηματίσει ακόμη και Υπ. Υγείας είχε παραπέμψει το θέμα στις καλένδες) ο Γ. Νικητιάδης είχε ήδη μια πρώτη επαφή με τον φίλο του Υπ. Υγείας Μάκη Βορίδη, ο οποίος του απάντησε ευθέως ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια και δεν θα πρέπει να καλλιεργούνται αυταπάτες στην τοπική κοινωνία.
Σε ότι αφορά το πολιτικό του μέλλον, δηλώνει πάντα παρών, θυμίζοντας μας ότι τις επισκέψεις στο εξωτερικό για το θέμα της Ryanair το 2009 (στην Πίζα κλπ) τις έκανε χωρίς να είναι καν Βουλευτής ή Υπουργός (στη συνέχεια έγινε). Κι αυτό σημαίνει ότι -όπως και τώρα- δεν σταματά ποτέ να ενδιαφέρεται και να ενεργεί για το συμφέρον του τόπου θεωρώντας όπως και να χει η αυριανή πολιτική πραγματικότητα, ότι “η Κως χρειάζεται απαραιτήτως το δικό της Βουλευτή που να γνωρίζει και να μπορεί…”(έτσι κι αλλοιώς οι εκλογές θα γίνουν πολύ σύντομα)
Στην Κω, πριν τη συνεδρίαση του δημ. συμβουλίου είχε επαφές με πολιτικούς του φίλους απ’ όλες τις παρατάξεις, στελέχη της δημ. αρχής και τον Α. Παυλίδη για θέματα της Ιπποκρατικής Κω (για τα οποία συζήτησε επίσης με τον Μ. Βορίδη).
aegeanews.gr