Κορυφαίοι παράγοντες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας εξέφρασαν τις απόψεις και τις προσδοκίες τους για το 2015 στο Travelmole.
Ας δούμε τι περιμένουν λοιπόν:
Andy Harmer, CLIA director
Το 2015 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα αναδειχθούν σε ένα βασικό εργαλείο για την τουριστική αγορά, ένα εργαλείο που δεν έχει αξιοποιηθεί όσο θα έπρεπε .
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στα τουριστικά πρακτορεία να αποδείξουν την εμπειρία και τις γνώσεις τους στους πελάτες, μέσω της έξυπνης χρήσης του καλού οπτικού περιεχομένου
Stewart Harvey, group commercial director for HRG
Το 2015 θα είναι χρονιά όπου οι πελάτες θα έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις από τις εμπορικές συμφωνίες τους με τρίτες μεσογειακές χώρες .Η μακροοικονομική κατάσταση παραμένει αμετάβλητη στο σύνολο της και οι πελάτες απαιτούν αύξηση των παρεχόμενων υπηρεσιών που δεν θα συνοδεύεται από αύξηση του κόστους.
Noel Josephides, ABTA chairman
Η αβεβαιότητα θα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της νέας χρονιάς δεδομένης της κατάστασης της οποίας βρίσκονται οι οικονομίες παγκοσμίως. Η τιμή του πετρελαίου είναι προς το παρόν χαμηλή κάτι που ευνοεί τον κλάδο μας . Η χαμηλή τιμή του πετρελαίου σε συνδυασμό με το Boeing 787 Dreamliner που έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου ίσως εντάξει νέους προορισμούς στον τουριστικό χάρτη. Η Αίγυπτος αναμένεται να ξεκινήσει να επανέρχεται στο τουριστικό προσκήνιο
Gavin Bate, Adventure Alternative
Δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές στην τουριστική αγορά το 2015. Μπορεί ο άνεμος να “φυσάει προς την σωστή κατεύθυνση” αλλά οι καταναλωτές θα χρειαστούν αρκετό χρόνο έως ότου αρχίσουν να δαπανούν πάλι χρήματα για διακοπές.
Barbara Kolosinska, sales director at C&M Travel Recruitment and Chisholm & Moore Executive Recruitment
Δυναμικό ξεκίνημα προβλέπεται για το 2015 αν και θα είναι ένα έτος εκλογών με την οικονομική αβεβαιότητα να συνεχίζει να αποτρέπει το κοινό από το να δαπανήσει χρήματα για ταξίδια. Η τάση που επικράτησε το 2014 με όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να οργανώνουν το ταξίδι τους μέσω του κινητού ή του ταμπλετ αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο έτος . ‘Όλο και περισσότεροι τουριστικοί πράκτορες δίνουν έμφαση στο να προσαρμόσουν την επιχείρηση τους στις νέες τάσεις Cathal O’Connell, CEO bmi regional
Η πτώση της τιμής του πετρελαίου και η άνοδος της στερλίνας θα συμβάλλουν στο να ταξιδέψουν οι Βρετανοί περισσότερο το 2015.Η χρήση της τεχνολογίας από τους ταξιδιώτες θα ενταθεί το 2015 . Αλλαγές αναμένονται και στις προσφορές που παρέχουν οι αεροπορικές εταιρίες καθώς οι ταξιδιώτες επιλέγουν με όλο και πιο προσεκτικά με ποια θα ταξιδέψουν.
Chris Wright, managing director of Sunvil Holidays and GIC The Villa Collection
Ο αυξημένος αριθμός των πρόσθετων προγραμματισμένων πτήσεων σε συνδυασμό με την χαμηλή ζήτηση από τον Απρίλιο και μετά οδήγησε σε μια αγορά γεμάτη με άδειες καθίσματα . Όταν η ζήτηση ήταν επαρκής η διαθεσιμότητα σε καταλύματα ήταν περιορισμένη λόγω την αυξημένης ζήτησης από την ρώσικη αγορά .Οι πρόσφατες αλλαγές στην Monarch έστρεψαν πολλούς από τους πελάτες της στην αγορά θέσεων από άλλους τουριστικούς πράκτορες. Απόρροια της οικονομικής κρίσης στην Ρωσία είναι η μείωση της ζήτησης για διαμονή , κάτι που αυξάνει την διαθεσιμότητα για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Pru Goudie, general manager On The Go Tours
Το καλό νέο είναι η επιστροφή της Αιγύπτου στον τουριστικό χάρτη τα τελευταία δύο χρόνια ήταν ιδιαίτερα δύσκολα για τους επαγγελματίες του αιγυπτιακού τουρισμού. Το 2015 θα είναι η χρόνια που οι τουρίστες θα επιστρέψουν την Αίγυπτο. Θα χρειαστεί όμως όσο το δυνατό μεγαλύτερη υποστήριξη από τα Αγγλικά μέσα ενημέρωσης προς την Αιγύπτου για να αισθανθούν οι Άγγλοι τουρίστες ξανά άνετα για να ταξιδέψουν την Αίγυπτο.
Peter Shanks, development director Imagine Cruising
Το 2015 θα είναι μια φανταστική χρόνια για τον κλάδο της κρουαζιέρας . Η αγορά κρουαζιέρας του Ηνωμένου Βασιλείου προβλέπεται ότι θα αυξηθεί κατά 6% το 2015. Η απροσδόκητη μείωση της τιμής του πετρελαίου θα δώσει την ευκαιρία για περαιτέρω επενδύσεις στον κλάδο της κρουαζιέρας.
Andrew Swaffield, CEO The Monarch Group
Η μείωση της τιμής του πετρελαίου, ο πληθωρισμός που βρίσκεται σε χαμηλά δωδεκαετίας σε συνδυασμό με την μείωση των τιμών και την ισχυρή λύρα ίσως ωθήσει πολλές ευρωπαϊκές οικογένειες , ζευγάρια και νέους να κάνουν διακοπές ξανά.
Ashley Toft, managing director Explore
Μετά από μερικές δύσκολες χρονιές ο εναλλακτικός οικογενειακός τουρισμός επιστρέφει δυναμικά . Αυτή η τάση θα ευνοήσει εξωτικούς τουριστικούς προορισμούς όπως η Μποτσουάνα και η Νικαράγουα .
Η Κούβα αναμένεται να σημειώσει ρεκόρ φέτος λόγω των αλλαγών στις διπλωματικές σχέσεις τις με τις ΗΠΑ.
Ο ποδηλατικός τουρισμός ευνοεί χώρες όπως η Αυστρία, η Κροατία ,η Ιταλία και η Γερμανία. Τέλος συνεχίζεται και η ανάκαμψη της Αιγύπτου.
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ: