Πριν ακόμη γίνει γνωστός στην κοινωνία της Πάτρας για τις μικροαπάτες του και αργότερα σε όλη τη χώρα ως «εθνοσωτήρας», ο κατηγορούμενος πλέον για συγκρότηση και διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, Αρτέμης Σώρρας, εμφανιζόταν ως εκπρόσωπος κοινοπραξίας που διεκδικούσε προμήθειες από συμβάσεις σημαντικών έργων, σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής.
Ειδικότερα, σύμφωνα με έγγραφα που δημοσιεύει η κυριακάτικη εφημερίδα, την περίοδο που η χώρα μας προετοιμαζόταν για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων και εν μέσω οικονομικού και επενδυτικού οργασμού, ο Αρτέμης Σώρρας έκανε και αυτός τις δικές του επενδύσεις. Προσπάθησε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, να εμφανιστεί ως εκπρόσωπος εταιρειών, διεκδικώντας χρήματα από δήθεν συμβουλευτικές, διαμεσολαβητικές και ειδικής πληροφόρησης υπηρεσίες που παρείχε σε κατασκευάστρια κορεατική εταιρεία για την προμήθεια 17 συρμών από την Αττικό Μετρό.
«Το αξιοσημείωτο σε αυτή την αποτυχημένη απόπειρα είναι ότι ο Αρτέμης Σώρρας από τότε είχε απλώσει τα πλοκάμια του στην Κύπρο, καθώς μέσα από τα έγγραφα προκύπτει ότι συμμετέχουν κυπριακές εταιρείες και μεγάλα δικηγορικά γραφεία της Μεγαλονήσου και των Αθηνών», αναφέρει το δημοσίευμα.
Από την αλληλογραφία μεταξύ των δικηγορικών γραφείων Αθήνας και Κύπρου που εκπροσωπούν την κορεατική κατασκευαστική εταιρεία και την κοινοπραξία Σώρρα, συνεχίζει το δημοσίευμα, αποδεικνύεται ότι έγινε χρήση και απαίτηση πληρωμής των εν λόγω ποσών, απλά το εγχείρημα δεν στέφθηκε με επιτυχία.
Συγκεκριμένα ο Σώρρας παρουσιάζεται ως κάτοχος πληρεξουσίου εκπροσωπώντας κοινοπραξία που με αντάλλαγμα τις υπηρεσίες της αξίωνε την εκχώρηση 8,5 εκατ. ευρώ.
Η εν λόγω κοινοπραξία φέρεται να έχει συσταθεί και να είναι εγγεγραμμένη σύμφωνα με τους νόμους και τους κανονισμούς της Κυπριακής Δημοκρατίας. Στο έγγραφο με ημερομηνία 20 Οκτωβρίου 2001, Ο Αρτέμης Σώρρας απαιτεί 1,7 εκατ. ευρώ για ατομικές υπηρεσίες του καθώς και 6,8 εκατ. ευρώ για την κοινοπραξία που αυτός εκπροσωπούσε.
Η συγκεκριμένη σύμβαση αναφέρει ρητά πως θα ενεργοποιηθεί και θα ισχύει μόνο μετά την επιτυχή σύναψη συμφωνίας μεταξύ της κορεατικής κατασκευαστικής εταιρείας και της Αττικό Μετρό. Είναι γνωστό πως με τον νόμο περί μεσαζόντων απαγορεύεται η διαμεσολάβηση και γενικά οι μεσιτικές εργασίες στη διαδικασία δημοσίων προμηθειών, αγαθών και υπηρεσιών.