«Δεν έχω καμία σχέση με τη μεταφορά της ηρωίνης, δεν έχω προχωρήσει σε καμία παρανομία. Ποτέ δεν επικοινώνησα με τον ινδό πλοίαρχο, όπως καταθέτει, για να του υποδείξω να φορτώσει τα σακιά με τα ναρκωτικά στο “Noor-1”. Ποτέ δεν έχει υπάρξει αυτή η νυκτερινή επικοινωνία που λέει ο καπετάνιος του πλοίου και αυτό θα αποδειχθεί από την άρση απορρήτου και τις τηλεφωνικές κλήσεις μας. Εγω ήξερα μόνο τον ναυλωτή του πλοίου που ήθελε να του πάμε το καράβι στην Πάτρα. Είμαι στη διάθεση των Αρχών κάθε στιγμή για να δώσω εξηγήσεις…».
Σε αυτή τη δήλωση προχώρησε μιλώντας στο «Βήμα» ο 62χρονος αρχιπλοίαρχος Γιώργος Μ., στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας στο Ντουμπάι, το όνομα του οποίου έχει αναμειχθεί στην υπόθεση μεταφοράς 2,1 τόνων ηρωίνης με το προαναφερόμενο πλοίο που ταξίδεψε από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στην Ελευσίνα και οι οποίοι κατέληξαν σε αποθήκες στο Κορωπί και στη Φιλοθέη.
Οπως αποκάλυψε χθες «Το Βήμα», στην απολογία του ο 41χρονος ήδη προφυλακισμένος ινδός πλοίαρχος του «Noor-1» ανέφερε ότι ο 62χρονος καπετάνιος – τον οποίο αναφέρει ως «κάπτεν Τζορτζ» – ήταν αυτός που του έδωσε εντολή να φορτώσει τα σακιά της ηρωίνης από ένα πλοιάριο που είχε προσεγγίσει το δεξαμενόπλοιο στη διάρκεια του ταξιδιού του.
Ο πλοίαρχος είχε καταθέσει ότι «όταν προσέγγιζε η λάντζα με την ηρωίνη το πλοίο και πριν αρχίσουν να ρίχνουν τα πρώτα σακιά στο κατάστρωμα δέχθηκα κλήση στο δορυφορικό τηλέφωνο από τον καπετάν Τζορτζ ο οποίος μου είπε: “Μην ανησυχείς, αυτά τα οποία θα σου βάλουν στο πλοίο είναι δικά μου προσωπικά πράγματα και ο Ιρανός με το όνομα Μπονιάτ που θα επιβιβαστεί στο πλοίο από τη λάντζα γνωρίζει πού θα τα τοποθετήσει στο πλοίο”».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί, ο 62χρονος με καταγωγή από την Κεντρική Ελλάδα ήταν επί σειρά ετών ένας από τους πιο σημαντικούς ναυτικούς μεγάλης πετρελαϊκής εταιρείας. Μετά τη συνταξιοδότησή του συμμετείχε (συνεταίροι του ήσαν άραβες επιχειρηματίες) σε μεγάλη εταιρεία τροφοδοσίας πλοίων με καύσιμα, με έδρα στο Ντουμπάι. Η εταιρεία αυτή και ο ίδιος προσωπικά φέρονται να είχαν στενές σχέσεις με κυβερνητικά στελέχη του Ιράν αλλά και γειτονικών χωρών. Την τελευταία τριετία η συγκεκριμένη επιχείρηση ανέλαβε την τροφοδοσία με καύσιμα πλοίων γνωστών ελλήνων εφοπλιστών. Παράλληλα ο 62χρονος σε συνεργασία με έναν άλλον 55χρονο Ελληνα δημιούργησε γραφείο «πρακτόρευσης» δεξαμενόπλοιων στον Περσικό, με έδρα πάλι στο Ντουμπάι. Στο γραφείο αυτό φέρεται να απευθύνθηκε ένας έλληνας επιχειρηματίας με εταιρεία καυσίμων στα Δωδεκάνησα και στο Ρίο που ζήτησε το «Noor 1» να μεταφερθεί από τον Περσικό στην Ελλάδα προκειμένου να «δρομολογηθεί» σε μεταφορά καυσίμων από τη Λιβύη στην Ελλάδα. Μόνο που αυτό το πλοίο ελλιμενίστηκε στην Ελευσίνα έχοντας σε κρύπτες τεράστια ποσότητα ηρωίνης αξίας που υπερβαίνει τα 300 εκατ. ευρώ.
Οπως αναφέρει, λοιπόν, από το Ντουμπάι ο 62χρονος «κάπτεν Τζορτζ» της δικογραφίας «αδίκως αναμειγνύεται το όνομά μου σε αυτή την υπόθεση. Εγω ήξερα εκείνον που είχε ναυλώσει το πλοίο για να το φέρει στο Ρίο. Τα περισσότερα τα ρύθμιζε ο συνεργάτης μου που είχε αναλάβει την πρακτόρευση του πλοίου. Εγώ είχα μιλήσει με τον ινδό πλοίαρχο μία – δύο φορές για θέματα τροφοδοσίας του. Εκείνες τις ημέρες μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, ήμουν στην Κύπρο με την οικογένειά μου. Ο καπετάνιος του “Noor-1” μιλούσε συνέχεια με τον πράκτορα του πλοίου στο Ντουμπάι (σ.σ.: εκείνον με τον οποίο έχουν από κοινού το γραφείο). Εγώ έχω πολλές ενασχολήσεις και δεν έχω χρόνο να μιλάω συχνά με τους καπετάνιους για τα ταξίδια τους. Ποτέ δεν υπήρξε αυτή η μεταμεσονύκτια επικοινωνία μου που λέει ο ινδός καπετάνιος με τη λάντζα και τα ναρκωτικά. Ούτε μου είχε πει, ούτε ήξερα ότι στο πλοίο είχε επιβιβασθεί αυτός ο Ιρανός που συνόδευε το φορτίο. Δεν είχα ιδέα για όλα αυτά. Μπορεί όλα να αποδειχθούν από την ανάλυση κλήσεων τηλεφώνων. Ο πλοίαρχος, απ’ ό,τι έχω καταλάβει, έχει πει κι άλλες ανακρίβειες σχετικά με τον χρόνο του ταξιδιού και άλλα. Δεν είναι απλώς ένα ψέμα αλλά μια σκευωρία σε βάρος μου…».
Πηγή To Bήμα