Γράφει ο Γλαρός Ιωάννης, Μέλος του Τομέα Παιδείας της Ν.Δ
Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 της υπ’. αρ. Φ12/657/70691/Δ1/ 26-4-2016 ΥΑ (ΦΕΚ 1324/11-05-2016, τ.Β’) σχετικά με την Δημιουργία τμημάτων διδασκαλίας της δεύτερης ξένης Γλώσσας προβλέπεται ότι :“Οι μαθητές διδάσκονται ως δεύτερη ξένη Γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε΄ τάξη”.
Αυτή η διοικητική ενέργεια έρχεται σε αντίθεση με το υπ΄ αρ. Φ52/632/81912/Δ1/22.05.15/22-05-2015 έγγραφο του κ. Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας σχετικά με τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2015-2016, σύμφωνα με το οποίο προέβλεπε παράλληλη διδασκαλία των δύο Γλωσσώναν εξασφαλιζόταν ο απαιτούμενος ελάχιστος αριθμός μαθητών αλλά και της υπ’. αρ. Φ.52/63/12873/Γ1/6-2-12, (ΦΕΚ 253/2012, τ. Β ́) ΥΑ.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να δώσει συγκεκριμένες, πειστικές απαντήσεις, στα πολλά και εύλογα ερωτήματα που προέκυψαν στο επίμαχο ζήτημα αναθεώρησης της διττής διδασκαλίας ξένης Γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία.
-
Για ποιο λόγο η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προέβη στην κατάργηση του θεσμού των τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας (Γερμανικής και Γαλλικής Γλώσσας) στα Δημοτικά Σχολεία;
-
Ο θεσμός των τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας της δεύτερης Γλώσσας λειτουργούσε με επιτυχία ή όχι, από το σχολικό έτος 2012-2013, όπως η υπ’. αρ. Φ.52/63/12873/Γ1/6-2-12, (ΦΕΚ 253/2012, τ. Β ́) ΥΑ όριζε;
-
Για ποιο λόγο στερούνται οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων το δικαίωμα επιλογής της δεύτερης ξένης Γλώσσας της δικής τους προτίμησης;