Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα στο αεροδρόμιο της Ρόδου, όπου πλέον είναι καθημερινό φαινόμενο οι καθυστερήσεις πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού! Την Κυριακή, καθυστέρησε η βραδινή πτήση της Aegean από Ρόδο για Αθήνα (το αεροσκάφος αναχώρησε στις 22.10 αντί στις 20.40) επειδή αντίστοιχα είχε καθυστερήσει η πτήση από Αθήνα (αντί στις 19.00, το αεροσκάφος αναχώρησε στις 20.45). Η ταλαιπωρία για τους επιβάτες απερίγραπτη και η δυσαρέσκεια έντονη!
Οι λόγοι για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις και στις αφίξεις των πτήσεων είναι πολλοί. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, έχουν να κάνουν κατά κύριο λόγο με τη διαμόρφωση του αεροδιαδρόμου και του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών από τη Fraport Greece. Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες, στο «Διαγόρας» δεν μπορούν να σταθμεύουν περισσότερα από τέσσερα αεροσκάφη ταυτόχρονα, ενώ μέχρι πέρυσι στάθμευαν χωρίς κανένα πρόβλημα έως και 15. Όταν δε εκτελεί οπισθογωνία κάποιο αεροπλάνο για να σταθμεύσει, δεν μπορεί να εισέλθει άλλο αεροσκάφος στην πίστα.
Θα πρέπει πρώτα να τροχοδρομήσει το αεροσκάφος που έθεσε σε λειτουργία τις μηχανές ώστε να σταθμεύει στο επόμενο.
Η Fraport δεν έλαβε υπόψη τις επισημάνσεις των επαγγελματιών που γνώριζαν καλά το «Διαγόρας» για την ύπαρξη ενός παράλληλου διαδρόμου, όπως υπήρχε και πριν, έτσι ώστε να γίνεται απρόσκοπτα η στάθμευση των αεροσκαφών. Μέσα σε όλα αυτά τα προβλήματα προστίθεται και η έλλειψη ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας. Από τους 36 που απαιτούνται, έχουν μείνει πλέον μόνο 17! Παρά τα συνεχή υπομνήματα και τις αναφορές, η ΥΠΑ φέρεται να μη δείχνει κανένα ενδιαφέρον, με τα επακόλουθα προβλήματα.
Μέχρι και πέρυσι, το αεροδρόμιο μπορούσε να διαχειριστεί έως και 10 αεροσκάφη την ώρα. Φέτος μετά βίας δέχεται οκτώ, ενώ υπάρχουν πιέσεις για την αύξηση αυτού του αριθμού, πράγμα το οποίο είναι εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο λόγω της έλλειψης ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας αλλά και των λοιπών συνθηκών! Άλλωστε στελέχη της Fraport Greece έχουν δηλώσει ότι το «Διαγόρας» είναι σε θέση να εξυπηρετεί έως και 1500 επιβάτες ανά ώρα!
Συχνά το αεροδρόμιο της Ρόδου φιγουράρει στην πρώτη πεντάδα των αεροδρομίων με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις διεθνώς! Πιλότοι των αεροπορικών εταιρειών στέλνουν συνεχώς αναφορές στους αρμόδιους, σύμφωνα με τις οποίες δεν μπορούν να βάλουν μπρος τις μηχανές επειδή δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα push back!
Και βέβαια, τα προβλήματα δεν είναι μόνο αυτά. Μεγάλες καθυστερήσεις σημειώνονται και στην παραλαβή των αποσκευών όπου μπορεί να μη λειτουργούν όλοι οι ιμάντες κάθε φορά. Και στο πάρκινγκ του αεροδρομίου επικρατεί συνωστισμός και σημειώνονται ατελείωτες ουρές μέχρι να επιβιβασθούν οι τουρίστες στα λεωφορεία. Η διαμόρφωση των χώρων στάθμευσης δημιουργεί έντονα προβλήματα στα τουριστικά λεωφορεία.
Οι τουριστικοί επιχειρηματίες εκφράζουν την ανησυχία τους για την κατάσταση που επικρατεί και εάν καταφέρει να ανταποκριθεί το αεροδρόμιο στις ανάγκες κατά την υψηλή τουριστική περίοδο.
https://www.dimokratiki.gr/02-07-2019/h-fraport-echei-katastei-nekrothaptis-toy-rodiakoy-toyrismoy/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
Από όσο έχω μάθει από έγκυρες πηγές, είναι οι χελώνες στις γύρω παραλίες που φταίνε για την κίνηση. Δεν μπορώ να πω από που το έχω μάθει, αλλά είναι από ψηλά.
Δημήτρη μου που έγραψες το άρθρο να σου δώσω μια μικρή συμβουλή: Μην γράφεις ότι ναναι. Βγάζεις το εαυτό σου στην φόρα μόνος σου. όσοι γνωρίζουν λίγο από τον χώρο των αεροδρομίων, κάθονται αυτοί την στιγμή και κράτανε την κοιλιά τους από τα γέλια. Δεν θα κάτσω να σου πω σε πόσα γράφεις ερασιτεχνισμούς, γιατί θα πρέπει να διορθώσω όλο το άρθρο. Θα μπορούσες κάλλιστα να γράφεις για λιμάνια ή για αγώνες φόρμουλα 1.
Παιδια μην ακουτε δικαιολογιες. Οι καθυστερησεις οφειλονται στην ποιοτητα του αεροδιαδρομου
Αυτα που γραφετε για την πιστα που χωράει 4 ειναι οχι απλα ανακριβειες αλλα ψεμα. Χωραει υπο προυποθεσεις εως 20 αεροπλανα. Υπαρχει περιορισμος στο ποσα ταυτοχρονα μπορουν να εκκινησουν. Επειδη το συστημα ειναι ακομα υπο δοκιμη για εφετος οι ταυτοχρονες εκκινησεις αναλογα με την θεση των αεροπλανων στην πιστα ειναι μεχρι 4. Επιισης οι handler δεν εχουν εξοπλισμο για περισσοτερες ταυτοχρονες εκκινησεις. Οι καθυστερησεις, ενα μεγαλο κομματι τουλαχιστον, οφειλονται στους ελεγκτες γιατι εφυγαν με συνταξη και δεν ηρθε κανενας ουτε υπαρχει κανενας. Προτεραιοτητα να πανε στην Μυκονο Σαντορινη Σκιαθο Ζακυνθο που υπαρχει τεραστιο προβλημα να βγει στοιχειωδως η δουλεια με ασφαλεια. Το προβλημα με του ελεγκτες θα συνεχιστει και του χρονου μεχρι να ερθουν οι νεοι απο τον τελευταιο διαγωνισμο και οι μεταταχθεντες που ομως χρειαζεται 2 χρονια για να εκπαιδευτουν για να δουλευουν μονοι τους.
Για να καταληξουμε. Το προβλημα με την πιστα ειναι “παιδικη ασθενεια” και σε μεγαλο βαθμο οφειλεται στον σχεδιασμο της Φραπορτ αλλα και στους handlers.
Το προβλημα με τους ελεγκτες και τον αριθμο ειναι δεδομενο της ΥΠΑ αναμενεται βελτιωση σε 2 χρονια
Το προβλημα των Ελεγκτων με τα συστηματα ειναι τραγικο οι υπολογιστες ειναι 17 χρονων και τα ρανταρ 20+ αναμενεται βελτιωση την επομενη 5ετια
Το προβλημα με τα πουλμαν ειναι ο σχεδιασμος και θα μεγαλωσει το παρκινγκ προς Παραδεισι στο πρωην κτηριο Αστυνομιας
Υπαρχει προβλημα με τα σκουπίδια που βρωμανε διπλα στα πουλμαν σαν χωματερη
Μην γραφετε βλακειες για οπισθογωνιες και παραλληλους διαδρομους τι ειδους δημοσιογραφια ειναι αυτη…
Δηλ. η Fraport ευθύνεται για όλα τα προβλήματα που η ίδια η Fraport έχει επισημάνει ότι παρέλαβε…Επίσης ευθύνεται για την καθυστέρηση της πτήσης που οι ίδιοι λέτε ότι έφυγε καθυστερημένα από την Αθήνα…
Όχι μόνο στη Ρόδο. Και Κω τα ίδια και χειρότερα