Ειδήσεις

Η… Pythia στις υπηρεσίες των τουριστών στην Ελλάδα

Η ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreece.com εγκαινίασε πρόσφατα ένα chatbot-βοηθό για το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Στον αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες η Pythia, ο ψηφιακός βοηθός (chatbot) του Discovergreece.com, της ταξιδιωτικής πλατφόρμας της Marketing Greece. Ακολουθώντας τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις, το Discovergreece.com συστήνει στο κοινό του τον ταξιδιωτικό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την εταιρία σε συνεργασία με το Matador Network, δημιουργό του Guidegeek AI.

Αξιοποιώντας την τεχνολογία Generative AI και με όχημα το συνεχώς ανανεωμένο περιεχόμενο του Discovergreece.com, η Pythia αναλαμβάνει να υποστηρίξει το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό με εξατομικευμένες πληροφορίες, δίνοντας του έμπνευση για το ταξίδι του στους ελληνικούς προορισμούς και διευκολύνοντάς το στον σχεδιασμό του, μέσα από:

– Ένα ευρύ φάσμα ιδεών και tips για να ανακαλύψει ο ταξιδιώτης την αυθεντική Ελλάδα, αντλώντας πρωτίστως πληροφορίες από το περιεχόμενο του Discovergreece.com: αξιοθέατα, μνημεία, τοπόσημα, γνωστοί ή λιγότερο γνωστοί προορισμοί καθώς και πρακτικές οδηγίες για την επίσκεψή τους

– Affiliate links για κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω της συνεργασίας της Marketing Greece με WebHotelier, για κρατήσεις πτήσεων μέσω Skyscanner αλλά και κρατήσεις δραστηριοτήτων από το Activities & Tours section του Discovergreece.com

– Δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων, όπως το Instagram, Messenger και WhatsApp, με την Pythia να δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μαζί της χωρίς να απαιτείται η χρήση επιπρόσθετου app ή η επίσκεψη σε ένα συγκεκριμένο site

– Δυνατότητα για human takeover (ανθρώπινη παρέμβαση) σε περίπτωση που ο χρήστης το ζητήσει

«Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να αποτελούμε έναν χρήσιμο συνταξιδιώτη. Αυτός είναι και ο λόγος που επενδύουμε διαρκώς στο discovergreece.com, αναβαθμίζουμε το site μας, ανανεώνουμε το περιεχόμενο μας, μιλάμε τη γλώσσα των χρηστών μας και θέτουμε νέα standards. Το να είσαι σε επαφή με τις ανάγκες του κοινού σου είναι στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα για τη Marketing Greece. Τώρα με την Pythia βρισκόμαστε και σε πραγματικό χρόνο σε επαφή μαζί του, δημιουργώντας έναν ακόμα δίαυλο αμφίδρομης επικοινωνίας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτή την νέα δυναμική που αναπτύσσεται στο Discovergreece.com. Τέλος, μέσα από το backend διαχειριστικό εργαλείο για reporting της Pythia, έχουμε την ευκαιρία να χαρτογραφήσουμε τις πραγματικές ανάγκες του κοινού μας, προσφέροντας μας τη δυνατότητα να βελτιώνουμε το έργο μας σε διαρκή βάση», δήλωσε ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece.

Πηγή in.gr

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου