Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία των επιβατών στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» της Ρόδου. Παρά το γεγονός πως τα έργα για την επέκταση των χώρων και την ανακαίνιση του αεροδρομίου, προχωρούν κανονικά από την Fraport, που έχει αναλάβει το αεροδρόμιο, η κατάσταση επιδεινώνεται καθημερινά.
Όσοι χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο (οδηγοί ταξί, οδηγοί πούλμαν, ταξιδιωτικοί πράκτορες, εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο κ.λπ.) αλλά κυρίως οι ταξιδιώτες και οι ξένοι επισκέπτες μας, καθημερινά έρχονται σε επαφή με πολύωρη ταλαιπωρία.
Χιλιάδες άτομα με βαλίτσες προσπαθούν να βγουν ταυτόχρονα από τις δύο πόρτες που δεν μένουν ανοιχτές με αποτέλεσμα συνωστισμό και ασφυκτικές καταστάσεις, ενώ υπάρχει και αναμονή μέσα στον ήλιο μέχρι να γίνει ο έλεγχος και να μπουν οι τουρίστες στα πούλμαν.
Οι εργαζόμενοι και όσοι απασχολούνται στο αεροδρόμιο για να εξυπηρετήσουν τους τουρίστες, γίνονται δέκτες πολλών παραπόνων από τους ταξιδιώτες ενώ οι τουριστικοί πράκτορες, έχουν εκφράσει επανειλημμένα την δυσαρέσκειά τους για την κατάσταση, η οποία δεν βελτιώνεται, αν και βρισκόμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου.
Επιπροσθέτως, ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος, αναμένονται επίσης μήνες με μεγάλη τουριστική κίνηση –πράγμα που σημαίνει πως η κατάσταση θα επιδεινωθεί.
Πέρα από τις εκτιμήσεις για τους αριθμούς των αφίξεων, η κίνηση είναι μεγάλη και βεβαίως, όπως κάθε χρόνο, οι απαιτήσεις είναι μεγάλες.
Σημειώνεται πως οι εργασίες στους χώρους του αεροδρομίου (το οποίο, ουσιαστικά, υπολειτουργεί) βρίσκονται σε εξέλιξη και υπάρχουν πολλές πινακίδες σε όλους τους χώρους, όπου γίνεται ενημέρωση για τους επιβάτες, ζητώντας ‘συγγνώμη’ για την ταλαιπωρία.
Ωστόσο, τα παράπονα υπάρχουν. Οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται μόνον στις πτήσεις και στα δρομολόγια των αεροσκαφών, αλλά και στις τεράστιες «ουρές» που σχηματίζονται για check – in ενώ δραματική είναι η κατάσταση στον έλεγχο διαβατηρίων –κυρίως σε όσους επιβάτες έρχονται από το εξωτερικό.
Υπάρχει μόνον ένα δωμάτιο περιορισμένων τετραγωνικών στο οποίο «στοιβάζονται» σαν… σαρδέλες οι επισκέπτες για πολλή ώρα, με μέσο όρο αναμονής για τον έλεγχο διαβατηρίου, την μισή ώρα.
Το δωμάτιο είναι χωρίς κλιματισμό και χωρίς ειδικά διαμορφωμένους χώρους για να δεχτούν τα εκατοντάδες άτομα που βρίσκονται εκεί.
Επιπλέον, υπάρχουν και άλλα επιμέρους λειτουργικά προβλήματα όπως η λειτουργία των πινάκων ενημέρωσης για τις πτήσεις των αεροπλάνων, οι ιμάντες για την παραλαβή των αποσκευών καθώς και οι έξοδοι όπου σημειώνεται συνωστισμός.
Όσον αφορά την αναμονή για μεταφορικό μέσο, η κατάσταση είναι επίσης δραματική, ενώ για να πάρουν τα λεωφορεία, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα αφού η αναμονή είναι κατά μέσον όρο μισή ώρα…
Τι λέει η Fraport
Βεβαίως, όλοι γνωρίζουμε πως όταν ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις που έχει δρομολογήσει η Fraport στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» της Ρόδου, όλα θα είναι εντελώς διαφορετικά.
Ήδη οι χώροι στα Duty FreeShops έχουν επεκταθεί και ανακαινιστεί, παρουσιάζοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece, κ. Alexander Zinell μιλώντας στην «δ», δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Για να αποκτήσει η Ρόδος ένα αεροδρόμιο πιο λειτουργικό, πιο φιλικό στον επισκέπτη και πιο ανταγωνιστικό η υλοποίηση εκτεταμένων έργων αναβάθμισης αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση. Έχουμε κάνει ένα ‘σπριντ’ ολοκλήρωσης μιας σειράς έργων και η ομάδα μας δίνει καθημερινά πολλές μικρές ‘μάχες’ αντιμετωπίζοντας επιτυχώς τις όποιες πιέσεις και απρόβλεπτες καταστάσεις μπορεί να προκύψουν από διάφορους εξωγενείς παράγοντες. Ως υπεύθυνοι εταίροι της τουριστικής ανάπτυξης 14 περιοχών στην Ελλάδα, κάνουμε καθημερινά αυτοκριτική, αναλαμβάνουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν και με ευελιξία ανταποκρινόμαστε και δίνουμε λύσεις στα όποια θέματα προκύπτουν».
Σε ό,τι αφορά τις καθυστερήσεις στο πτητικό πρόγραμμα και τις ουρές, ο κ. Zinell υπογράμμισε ότι τα προβλήματα αυτά δεν έχουν να κάνουν με τη δήθεν κακή διαχείριση από την πλευρά της Fraport Greece, αφού υπάρχουν λειτουργίες του αεροδρομίου που δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της, όπως καθυστερήσεις εξαιτίας ελλείψεων προσωπικού και μέσων εναέριας κυκλοφορίας ή αντίστοιχα ελλείψεις στο διαβατηριακό έλεγχο.
«Πλησιάζουμε στην τελική φάση της μεταμόρφωσης του αεροδρομίου και της παράδοσής του στους κατοίκους της Ρόδου και τους επισκέπτες της. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα βιαστούμε να τελειώσουμε τη δουλειά. Εκπτώσεις δεν κάνουμε- κάθε τι που υλοποιούμε, γίνεται με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό και προσβλέπουμε σε ένα άρτιο αποτέλεσμα» όπως δήλωσε.
Επιπλέον, να σημειωθεί ότι στις αρχές Ιουλίου, ύστερα από παρεμβάσεις του περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου, σε συνεννόηση με τους εμπλεκόμενους φορείς – χρήστες του αεροδρομίου έγιναν προσπάθειες για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος.
https://www.dimokratiki.gr/02-08-2019/anti-na-veltionetai-cheirotereyei-i-katastasi-sto-aerodromio-rodoy/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.
βετο στην φραπορτ για αναξιοπιστια
Αλλά το ότι για τίποτα και σε κανένα πρόβλημα δεν φταίνε οι Γερμανοί ακόμα να το καταλάβετε; Για όλα φταίνε οι άλλοι …η διαχειριστρεια εταιρεία του αεροδρομίου δεν φταίει σε τίποτα…και ποτέ .. αρκεί να μαζεύουν τα μαιδια αυτό είναι το μοναδικό τους πρόβλημα και προταιρεοτητα τίποτα άλλο