Πλήρη εικόνα θα έχουν πλέον ο δήμαρχος κ. Φώτης Χατζηδιάκος, οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι και οι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι για τον αριθμό των μηχανημάτων που διαθέτει ο Δήμος.
Αυτό θα συμβεί γιατί θα τεθεί σε λειτουργία ένα σύγχρονο σύστημα μηχανοργάνωσης που θα δώσει τη δυνατότητα στο δήμαρχο και στους συνεργάτες του να ελέγχουν πλήρως όλα τα μηχανήματα.
Συζήτηση για την καλύτερη αξιοποίηση του εξοπλισμού και γενικά του τροχαίου υλικού που διαθέτει ο Δήμος Ρόδου έγινε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες υπό την προεδρία του δημάρχου κ. Φώτη Χατζηδιάκου.
Συμμετείχαν εκτός από τον κ. Φώτη Χατζηδιάκο, οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Μιχάλης Παλαιολόγου και Αθηνόδωρος Κωνταντίνου και όλοι οι αρμόδιοι εντεταλμένοι δημοτικοί σύμβουλοι.
«Αναζητήσαμε τρόπους με τους οποίους θα βελτιώσουμε την κατάσταση. Στόχος της δημοτικής αρχής είναι η αντιμετώπιση θεμάτων που σχετίζονται με την καθημερινότητα και τη βελτίωση της εικόνας που παρουσιάζει το νησί. Eπιδιώκεται να έχουν καλή συνεργασία όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες και να είναι πιο αποτελεσματικές. Συζητήσαμε για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Ο δήμαρχος κ. Φώτης Χατζηδιάκος μας ζήτησε να προχωρήσουμε στην καταγραφή όλου του τροχαίου υλικού που διαθέτει ο Δήμος. Με ένα σύστημα σύγχρονης μηχανοργάνωσης θα έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για όλα τα μηχανήματα του Δήμου. Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες καταχωρήσεις στο σύστημα. Σε ένα με δύο μήνες θα είμαστε σε θέση να αναφέρουμε με σιγουριά πότε θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει το σύστημα. Συζητήσαμε και για τις παρεμβάσεις που μπορούμε να κάνουμε πριν επιδεινωθούν οι καιρικές συνθήκες. Έτσι θα προλάβουμε δυσάρεστες καταστάσεις», δήλωσε ο κ. Παλαιολόγου και πρόσθεσε πως για την καλύτερη συνεργασία με τις δημοτικές ενότητες μπορεί να υπάρξει και τροποποίηση του ΟΕΥ.
Στη λειτουργία του σύγχρονου συστήματος μηχανοργάνωσης αναφέρθηκε και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Μιχάλης Σταυρής.
«Η Διεύθυνση Τροχαίου Υλικού θα πρέπει να είναι σωστά οργανωμένη. Από αυτήν εξαρτάται η καλή λειτουργία του Τομέα Καθαριότητας και Πρασίνου. Ο δήμαρχος ζήτησε να τεθεί σε λειτουργία ένα σύγχρονο σύστημα μηχανογράφησης. Έτσι θα υπάρχει πλήρης έλεγχος των μηχανημάτων και των αυτοκινήτων του Δήμου και οι επισκευές θα γίνονται πιο γρήγορα. Το γραφείο κίνησης θα ελέγχει τα πάντα ανά πάσα στιγμή. Και ο δήμαρχος θα έχει τον πλήρη έλεγχο από τον υπολογιστή του. Με το πάτημα ενός κουμπιού θα βλέπει την κίνηση των οχημάτων. Οι απαραίτητες εργασίες για τη μηχανογράφηση έχουν ξεκινήσει. Όλα θα μπουν σε μια σωστή σειρά. Είμαστε εδώ για να πετύχουμε. Απλά δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν όλα σε ένα μήνα», δήλωσε ο κ. Μιχάλης Σταυρής και συμπλήρωσε πως μέχρι τώρα οι αρμόδιοι δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν ποια οχήματα ήταν σε λειτουργία και ποια είχαν παροπλιστεί.
Σύμφωνα με τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο θα υπάρχουν και φόρμες αιτήσεων τις οποίες θα συμπληρώνουν και θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά στο γραφείο κίνησης οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες από τις δημοτικές ενότητες. Με τον τρόπο αυτό δεν θα χάνεται πολύτιμος χρόνος και οι υπηρεσίες θα παρεμβαίνουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.