Η επανατοποθέτηση του ολλανδικού κολοσσού Spar έρχεται να «ταράξει τα νερά» στον χάρτη των σούπερ μάρκετ, ο οποίος αλλάζει για ακόμη μία φορά τα τελευταία χρόνια. Ο Ολλανδικός όμιλος μπαίνει ξανά στην Ελλάδα και ζητάει μερίδιο από την πίτα των περίπου 10 δισ. ευρώ που κάνουν τζίρο τα σούπερ μάρκετ στη χώρα.
Ήδη τα τελευταία χρόνια εμβληματικές αλυσίδες όπως ο «Βερόπουλος» και ο «Μαρινόπουλος» βγήκαν από την αγορά και ενισχύθηκαν άλλοι όμιλοι, όπως τα «My Market» και ο «Σκλαβενίτης», ο οποίος με την συμφωνία για τον Μαρινόπουλο απέκτησε δίκτυο ξαφνικά σε ολόκληρη τη χώρα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο newsbeast.g