Νέα στοιχεία για την παραβατική συμπεριφορά των δύο νεαρών που κατηγορούνται για το βιασμό και την άγρια δολοφονία της φοιτήτριας Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Άνθρωποι που τους γνωρίζουν τους περιγράφουν με τα μελανότερα χρώματα και δίνουν λεπτομέρειες για το παρελθόν τους.
«Αν ξαναμιλήσεις, θα δεις τι θα πάθεις»
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Real News» ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Αρχαγγέλου όπου φοίτησε ο 21χρονος Έλληνας κατηγορούμενος για τη δολοφονία Τοπαλούδη κατέθεσε: «Ήταν ένα κακομαθημένο παιδί που ήθελε πάντα να περνά το δικό του. Δεν δεχόταν ποτέ άρνηση από κανέναν. Κάθε μέρα είχαμε προβλήματα, οι καθηγητές μου φώναζαν συνεχώς για να βάλω τάξη, τους έβριζε, τους δημιουργούσε προβλήματα. Είχα καλέσει και τους γονείς του να συζητήσουμε, οι οποίοι ήταν αρνητικοί. Μου έλεγαν ότι το παιδί τους είναι μια χαρά και εγώ φταίω για όλα. Η πρώτη αποβολή που πήρε από το σχολείο ήταν στις 29.01.2014, προπαραμονή των Τριών Ιεραρχών, επειδή προσέβαλε έναν καθηγητή. Το δεύτερο περιστατικό ήταν στις 4.3.2014. Πήρε αποβολή ξανά γιατί τσακώθηκε με έναν μαθητή του Εσπερινού Λυκείου, με τον οποίο πλακώθηκαν με μπουνιές και ένα κλομπ. Επίσης για αυτό το περιστατικό κλήθηκε η αστυνομία. Όλα τα παιδιά τον φοβόντουσαν. Καλέσαμε ξανά τους γονείς του οι οποίοι ήταν αρνητικοί.
Τους συμβούλεψα να απευθυνθούν και σε κάποιο ψυχολόγο για το παιδί αλλά δεν ήθελαν. Έφυγε από το δικό μας σχολείο την επόμενη χρονιά και μετεγγράφηκε στο 1ο ΕΠΑΛ Ρόδου, όπου και έμεινε από απουσίες. Με κάλεσαν μάλιστα και σε μια εκπομπή για να μιλήσω γι’ αυτόν μετά τη δολοφονία της κοπέλας. Ήμουν πολύ διακριτικός σε όσα είπα και σε μια βόλτα μου, κατόπιν, με συνάντησε ο πατέρας του στις 21.09.2018. Με έβρισε, με έφτυσε και με απείλησε να μην ξαναμιλήσω σε κανέναν, λέγοντας μου τη φράση: “Αν ξαναμιλήσεις, θα δεις τι θα πάθεις».
«Ξεσπάσματα θυμού…»
Φιλόλογος που έκανε ιδιαίτερα μαθήματα για σχεδόν δύο μήνες στον 21χρονο Ροδίτη, όταν ήταν στη Β’ Γυμνασίου καταθέτει ότι «επρόκειτο για ένα παιδί αρκετά οξύθυμο και νευρικό, με συχνές αλλαγές στη συμπεριφορά και το συναίσθημά του. Υπήρχαν φορές που αντιδρούσε πάρα πολύ έντονα, είχε ξεσπάσματα θυμού, με ειρωνευόταν. Χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι κάποιες στιγμές σηκωνόταν από τη θέση του χωρίς λόγο, χτυπούσε τη γροθιά του στο τραπέζι και κλοτσούσε τις καρέκλες γιατί δεν ήθελε να κάνει μάθημα. Προσπαθούσα συνεχώς να τον καθησυχάσω και να τον συμβουλεύσω αλλά δεν έδειχνε να αντιδρά στις παραινέσεις μου. Ειδοποίησα τη μητέρα του, όπως είχα καθήκον, αλλά αυτή αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι το παιδί έχει αυτή την αρνητική συμπεριφορά. Εντέλει και παρά τις συνεχείς προσπάθειές μου προκειμένου να καταφέρω να τον συνετίσω, η συνεργασία μας σταμάτησε μετά από περίπου δύο μήνες, συνεκτιμημένου του γεγονότος ότι δεν είχα και βοήθεια από τους γονείς του. Όταν άκουσα για τη δολοφονία της κοπέλας και έμαθα ποιος είναι ο δράστης σοκαρίστηκα όμως δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση για τον Μ., καθώς το παιδί ήθελε βοήθεια από πολύ μικρή ηλικία, τόσο από τους γονείς όσο και με συνδρομή ειδικού παιδοψυχολόγου».
«Δεν είχε όρια και αξίες»
Διευθυντής του Λυκείου Γενναδίου Ρόδου όπου ήταν μαθητής ο 21χρονος Έλληνας κατά την περίοδο 2012-2014 σημειώνει ότι από την πρώτη φορά που πήγε εκεί δημιουργούσε προβλήματα. «Είχε έρθει με μεταγραφή από το Λύκειο Αρχαγγέλου στις 15.10.2012. Όταν ζήτησα να μάθω τον λόγο για τον οποίο ήθελε να κάνει μεταγραφή στο σχολείο μας, ο πατέρας του μου είπε ότι το παιδί είχε στοχοποιηθεί και ήθελε να αλλάξει σχολικό περιβάλλον. Αμέσως μέσα στον πρώτο μήνα που ήρθε στο σχολείο, άρχισαν να παρουσιάζονται τα πρώτα προβλήματα.
Τσακώθηκε και πλακώθηκε με μπουνιές με έναν συμμαθητή του στις 23.10.2012. Από το επεισόδιο τραυματίστηκαν και οι δύο. Ειδοποιήθηκαν οι γονείς τους και πήραν αμφότεροι αποβολή. Στις 3.12.2012 σημειώθηκε κι άλλο περιστατικό γιατί κατά τη διάρκεια του μαθήματος έβριζε τους συμμαθητές του με χυδαίες εκφράσεις. Συνεχώς καλούσα τους γονείς του, ερχόταν μόνο ο πατέρας του, ο οποίος δεν μπορούσε να τον νουθετήσει και να τον μαζέψει. Γενικά σας αναφέρω ότι όλοι οι καθηγητές είχαν προβλήματα μαζί του.
Επρόκειτο για ένα παιδί που είχε προβληματική συμπεριφορά και εμπλεκόταν πάντα σε φασαρίες. Αυτό που με παραξένεψε ιδιαιτέρως ήταν ότι ο συγκεκριμένος μαθητής δεν είχε όρια και αξίες. Δεν τον ενδιέφερε τίποτα γύρω του. Όταν έβγαινε από το γραφείο μου μετά την επίπληξη γελούσε και είχα παρατηρήσει ότι πάντα κυκλοφορούσε με πολλά χρήματα» λέει για τον 21χρονο κατηγορούμενο για τη δολοφονία Τοπαλούδη.
«Γελάς; Θα σε σκοτώσω»
Η Διευθύντρια στο 2ο Γενικό Λύκειο Ρόδου από όπου αποφοίτησε το 2017 ο 19χρονος Αλβανός, αν και δεν ήταν τότε στο σχολείο, λέει ότι «όταν μαθεύτηκε η δολοφονία της κοπέλας ήρθαν στο γραφείο μου κορίτσια από το σχολείο και μου είπαν ότι “από τον Α. έπρεπε να φύγεις μακριά”, δηλαδή ήταν κάποιος που έπρεπε να αποφεύγει κανείς και ότι παρενοχλούσε επίμονα και για πολύ καιρό διάφορα κορίτσια με μηνύματα μέσω Messenger στο Facebook. Ένα από τα παιδιά ήρθε και μου είπε επίσης ότι κάποια στιγμή ο Α. Λ. έπαιζε μπάλα στο προαύλιο και ότι υπήρχε μια λακκούβα με νερό ή κάτι τέτοιο από όσο θυμάμαι και επειδή γέλασε το παιδί αυτό, πήγε ο Α. Λ. Από πάνω του και με πολύ επιθετικό ύφος του είπε “Γελάς; Θα σε σκοτώσω!’, φράση που προκάλεσε τρόμο στο παιδί».
Η κατάθεση της μητέρας του Ροδίτη
Η μητέρα του 21χρονου που κατηγορείται για τη δολοφονία Τοπαλούδη, σύμφωνα με τη Real News στην κατάθεσή της αποδίδει τα όποια προβλήματα του παιδιού της κατά το παρελθόν στις «κακές παρέες» και στη χρήση ναρκωτικών ουσιών οι οποίες -όπως της είπε και ο υπεύθυνος του ΚΕΘΕΑ που απευθύνθηκε- «σταμάτησαν την πνευματική του ωρίμανση στην ηλικία κατά την οποία άρχισε τη χρήση».
Μιλώντας για τη συμπεριφορά του γιου της κατά τις ημέρες μετά τη δολοφονία και πριν αποκαλυφθεί ότι είναι ο ένας από τους δύο δολοφόνους της Ελένης Τοπαλούδη, λέει πως δεν παρατήρησε κάτι διαφορετικό στη στάση του.
Τέλος, σύμφωνα με την εφημερίδα πρόσθεσε πως όταν πλέον τους ειδοποίησαν από το Λιμενικό στη διαδρομή μέχρι το Λιμεναρχείο ο γιος της έκλαιγε και της είπε: «Μαμά, εγώ δεν θα μπορούσα να σκοτώσω την κοπέλα, προσπαθούσα να κλείσω τα αυτιά μου για να μην ακούω».