Την επόμενη εβδομάδα θα μάθουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές Λυκείου εάν θα αλλάξουν συνήθειες από τον Σεπτέμβριο, αφού το σχολείο θα ξεκινά στις 9 το πρωί, αντί στις 8.15 π.μ. σήμερα, και αντίστοιχα η λήξη των μαθημάτων θα γίνεται πιο αργά. Χθες, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, ερωτηθείς ανέφερε ότι το σχετικό πόρισμα θα του κατατεθεί από την αρμόδια επιστημονική επιτροπή την επόμενη εβδομάδα. Εάν προκριθεί η αλλαγή, θα αφορά τους μαθητές Λυκείου. Για το θέμα, πάντως, υπάρχουν ενστάσεις, την ίδια στιγμή που ο υπουργός επικρίνεται ότι κάνει προσχηματικούς διαλόγους για να εφαρμόσει τελικά τη δική του ειλημμένη απόφαση, ενώ παράλληλα επιτίθεται σε όσους διαφωνούν.
Αυτό κατέδειξε χθες η τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ. κ. Νίκη Κεραμέως, ύστερα από την επίθεση που εξαπέλυσε ο κ. Γαβρόγλου κατά των κοσμητόρων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, οι οποίοι διαφωνούν με την πρόταση το ΕΑΠ να συγχωνευθεί με το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος. Η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι «ο υπουργός Παιδείας απέδειξε για άλλη μία φορά ότι η προσπάθειά του για επίτευξη συναινέσεων είναι αν μη τι άλλο υποκριτική» και εστίασε στη δήλωση Γαβρόγλου που αποκάλεσε τους κοσμήτορες του ΕΑΠ «μάγκες που πρέπει να είναι μακριά από τα ΑΕΙ».
Η κ. Κεραμέως υπενθύμισε ανάλογες επιθέσεις του κ. Γαβρόγλου κατά πανεπιστημιακών που διαφωνούν μαζί του: «Καταλόγισε στην ΑΔΙΠ “αριθμολαγνεία και ποσοτικοποίηση των πάντων” και χαρακτήρισε την έκθεσή της “κείμενο πολιτικής το οποίο ποσοτικοποιεί την ποιότητα” προκειμένου να την υποβαθμίσει και να την αποψιλώσει από αρμοδιότητες. Εξέδωσε μια προσβλητική ανακοίνωση κατά του πρύτανη του Παν. Μακεδονίας, εγκαλώντας τον για “αυτογελοιοποίηση” και “αρλουμπολογία” επειδή διαφώνησε μαζί του. Εξαπολύει επιθέσεις κατά όποιου διαφωνεί μαζί του, με κάθε ευκαιρία. Αυτά είναι τα δημοκρατικά αντανακλαστικά της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ετσι σκοπεύουν να ολοκληρώσουν τη θητεία τους: με αυταρχισμό και αλαζονεία. Συμπεριφορές τέτοιου τύπου πρέπει να είναι μακριά από την Παιδεία!».
Τα επιχειρήματα όσων υποστηρίζουν ότι ο κ. Γαβρόγλου κάνει προσχηματικό διάλογο, ενίσχυσε χθες η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία που διαμαρτύρεται για τον εξοβελισμό των μαθηματικών από τα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ΄ Λυκείου, παρότι όλοι συναινούν στην αξία της μαθηματικής παιδείας.