Η Οικονομική Ολυμπιάδα είναι ένας διεθνής διαγωνισμός οικονομικών γνώσεων που απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες λυκείου της Ελλάδας και του εξωτερικού και φιλοδοξεί να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των γνώσεων των μαθητών και των μαθητριών στο πεδίο των οικονομικών. Στο πλαίσιο της νέας εποχής και των αλλαγών που αυτή συνεπάγεται είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι δίνεται στα παιδιά μας μία τέτοια ευκαιρία, που θα τα βοηθήσει – γιατί όχι; – να ανακαλύψουν και νέες κλίσεις και δεξιότητές τους, που θα άπτονται του κλάδου της Οικονομίας.
Το 4ο ΓΕ.Λ. Ρόδου ήταν το μοναδικό δημόσιο σχολείο που ανέλαβε τον ρόλο του εξεταστικού κέντρου στην πόλη μας για τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Τα παιδιά, με την υπεύθυνη καθοδήγηση της οικονομολόγου του σχολείου μας κ. Λίνας Φιλιππάκη, κλήθηκαν να απαντήσουν σε μία σειρά από ερωτήματα που αποτέλεσαν για αυτά πηγή και για περαιτέρω προβληματισμό. Ας μην ξεχνάμε πως τα οικονομικά ζητήματα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μάς αφορούν όλους.
Την Παρασκευή 18 Μαρτίου ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος, ενώ θα ακολουθήσουν δύο ακόμη, για να διακριθούν τελικά πέντε παιδιά από όλη την Ελλάδα που θα την εκπροσωπήσουν σε διεθνές επίπεδο. Από τα παιδιά του σχολείου μας που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό προκρίνονται στον επόμενο γύρο οι παρακάτω μαθητές και μαθήτριες: Αιμιλία Καραγιάννη, Παναγιώτα Κουσουτζή, Φώτης Τσιαμάκης, Αγγελική Πίττα, Βαλασία – Ισιδώρα Γιωργά – Σπανού, Τζάνος Ντεμιρτζής, Άγγελος Γεωργαλλής, Καλλιόπη Θαρρενάκη, Θεμιστοκλής Τσούβαλης, Αντέλη Ζαννετή, Γρηγόρης Ρουμάνης, Χρυσάνθη Τηλιακού, Μαρία Λάγκαλη, Άγγελος Επαμεινώνδας Σεραφής, Χρυσοβαλάντου – Μαρία Παγωμένου, Χαράλαμπος Ποντικάκης, Νουρικιάρ Σελλαβτζή, Γιάννης Θυριάκης, Βασιλική Ζανδέ.
Ευελπιστούμε με αυτή την αφορμή οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας να μπόρεσαν να αντιληφθούν έννοιες που άκουγαν καθημερινά, αλλά μέχρι τώρα φάνταζαν για αυτούς κενές νοήματος. Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, αφιερώνοντας χρόνο από την καθημερινότητά τους. Μακάρι και στο μέλλον να τους δοθούν πολλές αντίστοιχες ευκαιρίες, ώστε να έρθουν σε επαφή με ποικίλες πτυχές της επιστήμης και της κοινωνίας.