Μετά τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το θέμα της πώλησης των αεροδρομίων της χώρας, και ειδικότερα αυτών της Ρόδου και Κω, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Γάκης προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
´Η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων δεν αποτελεί πάγια πρακτική στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. Αντιθέτως, εφαρμόζεται μόνο σε χώρες που, όπως και η Ελλάδα, έχουν μνημόνια εξαιτίας της ιδεολογικής εμμονής των πολιτικών δυνάμεων που τα εφαρμόζουν με αποτέλεσμα να προκρίνεται ως προτεραιότητα η δημοσιονομική εξυγίανση μέσα από την άκρατη ιδιωτικοποίηση της δημόσιας περιουσίας.
Με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων αναδεικνύονται δυο επιπλέον κρίσιμα ζητήματα:
1. οι ιδιωτικοποιήσεις των περιφερειακών αεροδρομίων δεν γίνονται με τη συναίνεση των τοπικών κοινωνιών, ούτε λειτουργούν προς το συμφέρον της τουριστικής οικονομίας των εν λόγω περιοχών. Τα περιφερειακά αεροδρόμια κατά κανένα τρόπο δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και αντίθετα προσφέρουν φθηνότερες υπηρεσίες από ιδιωτικά αεροδρόμια όπως το Ελευθέριος Βενιζέλος.
2. τα αεροδρόμια της Ρόδου, της Κω και της Καρπάθου βρίσκονται σε μια ευαίσθητη και κρίσιμη γεωπολιτικά περιοχή και η ιδιωτικοποίηση τους θα βλάψει τα εθνικά συμφέροντα, θα οδηγήσει στην απώλεια του ελέγχου του εθνικού εναέριου χώρου και θα οδηγήσει σε απώλεια ενός ακόμη μέρους της εθνικής μας κυριαρχίας.
Πρέπει μερικοί να αντιληφθούν ότι η σκέψη και μόνο συμμετοχής τους στο ψευτο-επενδυτικό αναπτυξιακό όνειρο αποδυναμώνει κάθε κοινωνική αντίσταση στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και στην προστασία του εθνικού εναέριου χώρου σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περιοχή;
Πρέπει να αντιληφθούν ότι με την στάση τους υποθηκεύουν τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών για ασφαλείς και φτηνές μεταφορές.
Να αντιληφθούν ότι γίνονται συμμέτοχοι στην υποθήκευση του μέλλοντος του τόπου μας.
Το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ