Τοπικές Ειδήσεις

Παράλογο

Ερευνα του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής έδειξε ότι ένας στους τρεις μαθητές έχει εμπλακεί σε περιστατικό βίας τον τελευταίο χρόνο, με πολλούς γονείς να αγωνιούν καθημερινά για το εάν τα παιδιά τους θα πέσουν θύματα επιθέσεων στο σχολείο τους, αλλά και καθηγητές  να μην μπορούν να διαχειριστούν το πρόβλημα.  Η βία πάντα υπήρχε. Πλέον, υπάρχει μια ποιοτική αλλαγή, με τη βιαιότητα των περιστατικών να είναι εξαιρετικά έντονη. «Η καθημερινή παρουσία κοινωνικού λειτουργού και ψυχολόγου σε κάθε σχολείο είναι πραγματικά αυτό που χρειαζόμαστε ώστε να γίνει ουσιαστική διαχείριση της βίας. Η λύση δεν είναι να πάμε σε γραφειοκρατικά μέτρα για την καταπολέμησή της, όπως είναι οι πλατφόρμες καταγγελιών. Διαχείριση και πάνω από όλα πρόληψη», λέει ο  Κώστας Βαγιάτης, Κοινωνικού Λειτουργού, Γραμματέα στο Δ.Σ του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος Η ερώτηση είναι πως θα γίνει αυτό, όταν  ένας κοινωνικός λειτουργός κι ένας ψυχολόγος αντιστοιχούν σε 800-1000 μαθητές;  Και φυσικά κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι δεν υπάρχουν σε όλα τα σχολεία. Παράλογο, ενώ μετράμε καθημερινά περιστατικά άγριας βίας στα σχολεία ακόμη και σε πολύ μικρές ηλικίες. Ένας κοινωνικός λειτουργός κι ένας ψυχολόγος δρουν ως ομάδα κι έχουν υπό την εποπτεία τους πέντε σχολεία (είτε στην πρωτοβάθμια είτε στη δευτεροβάθμια), ένα για κάθε ημέρα. Πριν από τις πλατφόρμες καταγγελιών μήπως πρέπει το υπουργείο να στελεχώσει με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, όχι μόνον τα σχολεία στα οποία δεν υπάρχουν, αλλά και να υπάρχουν περισσότεροι ώστε η παρουσία τους να είναι πιο συχνή ώστε και εκτός από τα περιστατικά που έχουν να διαχειριστούν να μην αφήνουν σε δεύτερη μοίρα το κρίσιμο κομμάτι της πρόληψης;

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου