Η TUI Γερμανίας παρουσίασε σήμερα μια θεαματική αύξηση κρατήσεων για την Τουρκία ύψους 80% για αυτό το καλοκαίρι και παρουσίασε περισσότερα own brand ξενοδοχεία και budget θέρετρα, καθώς και χαμηλότερες τιμές για τον επόμενο χειμώνα.
Ο ηγέτης της γερμανικής αγοράς δήλωσε ότι η Τουρκία είναι ο ξεκάθαρος νικητής μεταξύ των καλοκαιρινών προορισμών φέτος, καθώς επιστρέφει δυναμικά ύστερα από δύο αδύναμα χρόνια. Οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 80% φέρνοντας έσοδα από τις πωλήσεις σχεδόν διπλάσια σε σχέση με πέρυσι.
Ταυτόχρονα, η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται για τις Βαλεαρίδες Νήσους και την Ελλάδα (+ 13%), η Αίγυπτος παρουσιάζει έντονη αύξηση 52% και η Τυνησία εκτινάσσεται κατά 92%.
Μεταξύ των μακρινών προορισμών, η Τζαμάικα (+ 29%) και η Ταϊλάνδη (+ 10%) είναι οι κύριοι νικητές φέτος. Η TUI δεν αποκάλυψε το συνολικό ποσοστό αύξησης των πωλήσεων για το καλοκαίρι του 2018, καθώς την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να ανακοινωθούν τα 3μηνιαία αποτελέσματα.
Κατά την παρουσίαση του χειμερινού προγράμματος 2018/19 στο Αννόβερο, ο Marek Andryszak, Διευθύνων Σύμβουλος της TUI Γερμανίας, δήλωσε: «Με τον συνδυασμό νέων προσφορών και υπηρεσιών, των αποκλειστικών ξενοδοχειακών brands και με μια ευρεία επιλογή καταλυμάτων σε ελκυστικές τιμές, είμαστε έτοιμοι να διευρύνουμε την ηγετική μας θέση στην αγορά». Σύμφωνα με στοιχεία της GfK, η TUI κατέχει σήμερα περίπου το 29% της αγοράς ταξιδιωτικών πρακτορείων στη Γερμανία.
Η TUI σχεδιάζει να αναπτυχθεί στο μέλλον όχι μόνο όσον αφορά την κύρια δραστηριότητά της, τα πακέτα διακοπών, αλλά κυρίως στον σπονδυλωτό ταξιδιωτικό κλάδο. «Αυξάνουμε τις επιλογές στις πτήσεις, τα ξενοδοχεία, τα διαμερίσματα, τις κρουαζιέρες, τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και σε άλλες πρόσθετες υπηρεσίες. Οποιοσδήποτε στη Γερμανία σκέφτεται να ταξιδέψει θα πρέπει να σκέφτεται αυτόματα την TUI», δήλωσε ο Andryszak.
Η TUI, που ισχυρίζεται ότι είναι ο μεγαλύτερος πάροχος διακοπών στη Γερμανία με μερίδιο αγοράς 31%, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις διακοπές σε εξωτικούς προορισμούς στο χειμερινό της πρόγραμμα.
Ο διευθυντής τουρισμού, Stefan Baumert, δήλωσε ότι τα πακέτα διακοπών σε μακρινούς προορισμούς θα είναι κατά μέσο όρο 5% φθηνότερα, κυρίως λόγω του φθηνότερου δολαρίου, συμπεριλαμβανομένης της πτώσης των τιμών για τη Δομινικανή Δημοκρατία κατά 10%. Αναμένει αύξηση στις κρατήσεις για τις Η.Π.Α. τον επόμενο χειμώνα, οι οποίες είναι «ελαφρώς χαμηλές» προς το παρόν.
Το χειμερινό πρόγραμμα του 2018/19 επικεντρώνεται στην επέκταση των πκέτων μακρινών προορισμών για οικογένειες, περισσότερα γερμανόφωνα παιδικά club, περισσότερα own brand ξενοδοχεία και νέα budget θέρετρα. Ανάμεσα στα νέα ξενοδοχεία που θα λειτουργήσουν είναι αρκετά RIU (Μεξικό, Ζανζιβάρη, Τζαμάικα) και 6 ακόμα Best Family στα Κανάρια Νησιά, την Αυστρία και τη Γερμανία.
Επιπλέον, η TUI θα συμπεριλάβει στο πρόγραμμα της τα 3* budget θέρετρα Suneo, τα οποία απευθύνονται κυρίως σε νεαρούς παραθεριστές, ζευγάρια και οικογένειες κι έχουν μοντέρνο σχεδιασμό, προσφορές all-inclusive και πολλά ευκαιρίες για αθλήματα και διασκέδαση. Εκτός από τα 10 υπάρχοντα ακίνητα, δύο νέα θέρετρα θα ανοίξουν τον επόμενο χειμώνα στην Αίγυπτο (Marsa Alam και Soma Bay) μαζί με ένα club το καθένα στο Gran Canaria και Lanzarote.
Η TUI θα ενσωματώσει επίσης το χαρτοφυλάκιο του budget brand «1-2-Fly», το οποίο θα διακοπεί στο τέλος του καλοκαιριού, στο κύριο πρόγραμμά της από το χειμώνα 2018/19.