Ειδήσεις

Ο ΕΟΤ διέθεσε κονδύλι 470.000 ευρώ για διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού

Στην έγκριση υλοποίησης διαφημιστικών ενεργειών προχώρησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, με στόχο την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσω του διεθνούς δικτύου Yahoo στη Μέση Ανατολή και στις αραβικές χώρες, μέσω του MSN στις αγορές της Βρετανίας και της Ολλανδίας και μέσω της Samsung Smart TV στις αγορές της Βρετανίας και της Βραζιλίας.

Ο ΕΟΤ για την υλοποίηση και των τριών διαφημιστικών προγραμμάτων αποφάσισε να διαθέσει κονδύλι που ξεπερνά τις 470.000 ευρώ. Η διαφημιστική πρόταση της Yahoo που απεδέχθη ο ΕΟΤ περιλαμβάνει την προβολή της χώρας σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ομάν και Μπαχρέιν. Σύμφωνα με τον ΕΟΤ το εν λόγω διαδικτυακό δίκτυο που είναι πρώτο σε επισκεψιμότητα στις παραπάνω αγορές θα διασφαλίσει τη διαδικτυακή διεθνή προβολή του Οργανισμού με περίπου 62 εκατ. διαφημιστικές εμφανίσεις. Στόχος των δράσεων είναι η ενίσχυση της Ελλάδας ως μοναδικού πολυτελούς «ονειρικού» προορισμού στη Μέση Ανατολή και στις αραβικές χώρες με στόχο την άμεση προσέλκυση ενός ικανοποιητικού μεριδίου αφίξεων. Επίσης, επιδιώκεται η ενίσχυση της θετικής και ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας για την Ελλάδα ως θεματικού ταξιδιωτικού προορισμού και η αποτελεσματική επιρροή στη λήψη απόφασης με στόχευση στους μεμονωμένους και τελευταίας στιγμής ταξιδιώτες που περιλαμβάνονται στο κοινό των χωρών αυτών.

Η διαφημιστική ενέργεια του ΕΟΤ μέσω του MSN συνίσταται στη δημιουργία ενός ταξιδιωτικού microsite που θα βρίσκεται στην κατηγορία «Ταξίδι» με συγκεκριμένη δομή περιεχομένου και θα περιλαμβάνει άρθρα, εικόνες, βίντεο, κουίζ, σε Βρετανία και Ολλανδία. Επιπλέον, στο microsite θα περιλαμβάνεται και facebook feed ή twitter feed του www.visitgreece.gr, ενώ στο κέντρο του θα υπάρχει διαφημιστικός χώρος που θα μπορεί να αξιοποιηθεί από τον ΕΟΤ για διαφήμιση του διαδικτυακού του τόπου. Επιπροσθέτως θα υπάρχει προώθηση με μπάνερ στην κατηγορία «Καιρός» και στις δύο αγορές. Στόχος είναι η προσέλκυση 40.000 μοναδικών χρηστών από τη Βρετανία και 50.000 από την Ολλανδία.

Κατά τον ΕΟΤ η διαφημιστική ενέργεια που θα γίνει μέσω της Samsung Smart TV έχει ως στόχο τη δημιουργία μιας διαδραστικής εμπειρίας σε ένα κοινό υψηλού μορφωτικού και κοινωνικού επιπέδου σε Βρετανία και Βραζιλία. Το κοινό αυτό αριθμεί 4 εκατ. μηνιαίως δραστήριους χρήστες με συνδεδεμένες συσκευές εκ των οποίων 2,5 εκατ. βρίσκονται στη Βρετανία και 1,5 εκατ. στη Βραζιλία. Η ενέργεια προβλέπει με την είσοδο του χρήστη στο Smart Hub, εκεί δηλαδή που βρίσκονται όλες οι εφαρμογές του και απ’ όπου μπορεί να συνδεθεί στα κοινωνικά δίκτυα, να έρχεται σε επαφή με τη διαφήμιση του ΕΟΤ. Βάσει στοιχείων από εξειδικευμένες έρευνες που επικαλείται ο ΕΟΤ, το 80% των χρηστών Smart TVs είναι ηλικίας κάτω των 50 ετών, το 84% έχουν έσοδα πάνω από το μέσο εισόδημα των κατοίκων και το 51% έχουν πανεπιστημιακή μόρφωση. Επίσης, ο ΕΟΤ σημειώνει ότι πρόκειται για ένα κοινό που είναι προδιατεθειμένο θετικά απέναντι στις διαφημίσεις.

Καθημερινή

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου