“Χαίρομαι, διότι μετά από 45.000 εξυπηρετήσεις πολιτών, η μόνη αντιπολιτευτική γραμμή που ανιχνεύτηκε, είναι αυτή του… λάστιχου”
Απάντηση του Εντεταλμένου Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδεκανήσου σε δημοσίευμα της εφημερίδας ”Ροδιακή”
Είμαι στην ευτυχή θέση να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον κ. Θανάση Καραναστάση, διότι στο δημοσίευμα της Ροδιακής την 02/08/19 με τίτλο “Κράτος της πλάκας”, μετά από 4 χρόνια αφότου ο ο Περιφερειάρχης μου ανάθεσε τη θέση του Εντεταλμένου Περιφερειακού Συμβούλου σε θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδ/σου, το μοναδικό μειονέκτημα που προσάπτει στην Υπηρεσία είναι η χρήση ή όχι λάστιχου στο ντοσιέ των εγγράφων!
Εγώ προσωπικά και οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας αισθανόμαστε απολύτως δικαιωμένοι διότι μετά από 45.000 εξυπηρετήσεις πολιτών, με σημαντική έλλειψη προσωπικού, η μόνη αντιπολιτευτική γραμμή που ανιχνεύτηκε, είναι αυτή του… λάστιχου.
Προκαλούμε λοιπόν τον κ. Θανάση Καραναστάση να μας πει ποιο ΚΕΠ έχει πρόβλημα με την Υπηρεσία μας, διότι το μοναδικό που εισπράττουμε από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ, είναι συγχαρητήρια για την άψογη συνεργασία.
Όσον αφορά την καθυστέρηση των νέων διπλωμάτων, να διευκρινίσω ότι, επειδή έχουν ισχύ ταυτότητας, τυπώνονται στην Αθήνα και επανέρχονται στην Υπηρεσία σε διάστημα 2 εβδομάδων. Στο διάστημα αυτό, οι πολίτες οφείλουν να αποδείξουν σε τυχόν έλεγχο, ότι κατέχουν νόμιμο δίπλωμα, για αυτό και τους παρέχεται το “παλιόχαρτο” από την Υπηρεσία.
Λυπάμαι πραγματικά που η εφημερίδα υιοθετεί και χρησιμοποιεί ένα τέτοιο τίτλο, για να δημιουργήσει εντυπώσεις, χωρίς να διασταυρώσει την αλήθεια με ένα απλό τηλεφώνημα σε εμένα. Οι κατά τον κ. Θανάση Καραναστάση “εύστοχοι χαρακτηρισμοί” μήπως, προτού υιοθετηθούν, θα έπρεπε να διερευνηθούν;
Χρήστος Μπάρδος
Εντεταλμένος Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδεκανήσου