Μπορεί η Ελλάδα να επιδεικνύει και φέτος ιδιαίτερη ανθεκτικότητα ως προορισμός και να βαδίζει για νούμερα-ρεκόρ, ωστόσο η φήμη της χώρας μας τον περασμένο Ιούλιο κατέγραψε μικρή πτώση, από το 9 στο 8,9, σε σχέση με τον Ιούνιο, σύμφωνα με ανάλυση του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ). Στους παράγοντες που ευθύνονται γι’ αυτή τη μείωση συνέβαλαν, μεταξύ άλλων, τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού, ο καύσωνας, καθώς και υπέρογκες χρεώσεις που καταγράφηκαν μεν μεμονωμένα σε εστιατόρια, ωστόσο, έκαναν τον γύρο του κόσμου, με τα ΜΜΕ του εξωτερικού ( πρωτίστως τα αμερικανικά) να κάνουν viral τα συγκεκριμένα περιστατικά… Αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι η δυσφήμιση αυτή στερεί από τη χώρα μας τουρίστες υψηλού επιπέδου, όπως είναι οι Αμερικανοί, που θέλουν να έρθουν και να ξοδέψουν, όχι όμως, να τους “πιάσουν αμερικανάκια”, κατά το κοινώς λεγόμενο.
Τον γύρο του κόσμου
