Την διαβεβαίωση ότι η δημοτική αρχή Ρόδου και η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ προσπαθούν να βελτιώσουν την εικόνα της επιχείρησης αλλά και τις προσφερόμενες υπηρεσίες στους πολίτες, έδωσε χτες με δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, ο πρόεδρός της κ. Βασίλης Μανέττας.
«Προσπαθούμε και εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν θα σταματήσουμε εδώ. Πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν και θα ωριμάσουν οι μελέτες για να προχωρήσουν τα απαραίτητα έργα τα οποία χρειάζεται το νησί. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε και άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία ώστε να τους παραδώσουμε αυτό που αξίζει η Ρόδος», όπως ανέφερε.
Ερωτηθείς σχετικά με τα οφειλόμενα ποσά της ΔΕΥΑΡ προς την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ο κ. Μανέττας δήλωσε: «Όπως γνωρίζετε, έχουμε ζητήσει την ενίσχυση της ρευστότητάς μας από τον Δήμο Ρόδου με το ποσό των 3,2 εκ. ευρώ περίπου, καθώς λόγω της κρίσης με την πανδημία του κορωνοϊού, τόσο οι εισπράξεις όσο και οι τιμολογήσεις της επιχείρησης, έχουν υποστεί ‘καθίζηση’. Σε λίγες ημέρες, εκτιμώ ότι θα λάβουμε το ποσό αυτό και θα προβούμε αμέσως στην εξόφληση των οφειλών μας προς την ΠΝΑι. Με την περιφερειακή αρχή, έχουμε μια αγαστή συνεργασία. Τώρα, αναμένουμε να δημοπρατηθεί και η β’ φάση του Φράγματος Γαδουρά το οποίο είναι ένα έργο πνοής και θα βοηθήσει να… ξεδιψάσει οριστικά η Ρόδος. Εμείς, ευχαριστούμε τον περιφερειάρχη κ. Γιώργο Χατζημάρκο για την συνεργασία του με την ΔΕΥΑΡ και γι αυτό θα προσπαθήσουμε να είμαστε εντάξει στις υποχρεώσεις μας».
Όσον αφορά στις πληρωμές και στα έσοδα, η κατάσταση είναι η ίδια ενώ διανύουμε το δεύτερο lockdown.
«Τα έσοδά μας, παραμένουν πολύ μειωμένα, παραμένουν στο -40%! Μην ξεχνάτε ότι οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές οπότε δεν μπορούμε να τιμολογήσουμε. Εμείς ως επιχείρηση καταβάλλουμε προσπάθειες ενώ παρακινούμε τους δημότες να αξιοποιούν τις ρυθμίσεις ώστε να μπορέσουμε κι εμείς να έχουμε έσοδα.
Η ΔΕΥΑΡ θα σταθεί στα πόδια της και θα παρέχει τις υπηρεσίες της στους δημότες».
Κληθείς να σχολιάσει τα παράπονα που είδαν το φως της δημοσιότητας για υπερ-φουσκωμένα πάγια στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ (ενώ έχει προχωρήσει και μία προσπάθεια συλλογής υπογραφών μέσω διαδικτύου) ο κ. Μανέττας δήλωσε:
«Έχει περιέλθει στην αντίληψή μου, όμως οι δημότες δεν έχουν απόλυτο δίκιο. Διότι αυτά τα πάγια, υπάρχουν σε όλους τους λογαριασμούς (στην κινητή τηλεφωνία, στην ΔΕΗ κ.λπ.) Για να ξεκαθαρίσουμε: το πάγιο τέλος επιβάλλεται από τον ιδρυτικό νόμο όλων των ΔΕΥΑ. Στο προσεχές διάστημα, θα προχωρήσουμε σε μια νέα τιμολογιακή πολιτική την οποία σχεδιάζουμε τώρα, προκειμένου να αρθούν και ορισμένες αδικίες που υπάρχουν στο νησί με τους λογαριασμούς. Αυτά τα προβλήματα θα έπρεπε να είχαν αποκατασταθεί εδώ και καιρό κι εμείς είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε δικαιότερη λύση. Τα πάγια, δεν είναι μια αυθαίρετη απόφαση. Ακολουθούμε το νόμο και ό,τι ισχύει».
Τέλος, ερωτηθείς σχετικά με τον καταθλιπτικό αγωγό στο κέντρο της πόλης ο οποίος παρουσιάζει συνεχώς βλάβες, ο κ. Μανέττας δήλωσε ότι σχεδιάζεται εξ αρχής ένα καινούργιο έργο που θα είναι από την περιοχή του ΕΛΛΗ μέχρι και το ξενοδοχείο ‘Πάρκ’ καθώς το υφιστάμενο έργο, χρονολογείται εδώ και 30 χρόνια και είναι πεπαλαιωμένο.
«Θα περιληφθεί στο νέο Τεχνικό Πρόγραμμα της ΔΕΥΑΡ ώστε να λύσει οριστικά το πρόβλημα. Θα γίνει ολοκληρωτική αντικατάσταση του καταθλιπτικού αγωγού», ανέφερε.
https://www.dimokratiki.gr/03-12-2020/proedros-deyap-tithetai-epi-neas-vaseos-i-timologiaki-politiki-ta-pagia-epivallontai-ek-toy-nomoy/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.