Ειδήσεις

Σεμινάριο των διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου για το μάρκετινγκ – αρνητική η πορεία κρατήσεων από Γερμανία

Μέλη αλλά και νέοι διευθυντές ξενοδοχείων παρακολούθησαν το σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου το Σάββατο στο ξενοδοχείο Semiramis, με θέμα: «Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας.
Οι ενότητες του σεμιναρίου είχαν ως εξής:
– Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις- Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου- Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού
– Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
– Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου
– Branding ξενοδοχείων- Παραγωγή content υψηλής ποιότητας και storytelling
– Ανάπτυξη ιστοσελίδας και τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO/SEM)
– Διαδικτυακές κρατήσεις
– Email marketing και eNewsletter
– Social Media- Mobile Applications
– Αναπτύσσοντας ένα ολοκληρωμένο επικοινωνιακό πρόγραμμα για το ξενοδοχείο
– Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου

«Θέλω να ευχαριστήσω το Σύλλογο για την τιμητική του πρόσκληση να μιλήσω μπροστά σε ιδιαίτερα έμπειρους και αξιόλογους συναδέλφους», δήλωσε ο κ. Κούτουλας μετά το πέρας του σεμιναρίου. «Αξίζει συγχαρητηρίων ο Σύλλογος για τη μεγάλη έμφαση που δίνει στη συνεχή επιμόρφωση των στελεχών του κλάδου, καθώς οι εξελίξεις στο ξενοδοχειακό μάνατζμεντ τρέχουν με ταχύτατους ρυθμούς και είναι σημαντικό όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου να τις παρακολουθούν και να τις γνωρίζουν», πρόσθεσε. Μείωση του ρυθμού κρατήσεων από Γερμανία

Πριν την έναρξη, ο πρόεδρος και το διοικητικό συμβούλιο ενημέρωσαν τα μέλη για την πορεία της τουριστικής σεζόν κάνοντας λόγο για αβεβαιότητα στον τουρισμό και για μείωση του ρυθμού των κρατήσεων από τη Γερμανία. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι μεγάλοι Tour Operator από την Γερμανία έχουν μεγαλύτερη στασιμότητα από τους μικρούς.

Όπως τόνισε ο Σύλλογος, εάν συνεχιστούν οι πωλήσεις με μειωμένο ρυθμό, τότε θα υπάρξει πρόβλημα και από την Γερμανία, αφού η κατάσταση από την Ρωσία παραμένει στάσιμη με μείωση τουλάχιστον 50%.

Εξέφρασε ωστόσο την εκτίμηση ότι το κλίμα θα αλλάξει μετά και τη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου, όπου, όπως είπε το ΔΣ του συλλόγου, «Υπουργείο, φορείς, επιχειρηματίες και Διευθυντές θα δώσουν αγώνα αλλάζοντας τα αρνητικά σχόλια του γερμανικού τύπου, προβάλλοντας την εμπιστοσύνη που πρέπει να δείξουν για την Ελληνική φιλοξενία και την καλή ποιότητα σε προσιτή τιμή».

«Πιστεύουμε ότι μετά το Βερολίνο θα έχουμε πιο σαφή εικόνα για το πως θα κινηθούν οι κρατήσεις από την Γερμανία και φυσικά και από την Ρωσία στην έκθεση της Μόσχας από τις 18 έως τις 1 Μαρτίου», τόνισε. Επίσης, κοινό συμπέρασμα όλων των συμμετεχόντων στο σεμινάριο ήταν ότι το περιεχόμενό του θα βοηθήσει πολύ τους Διευθυντές στην αύξηση πωλήσεων των ξενοδοχείων τους και κατ’επέκταση της Ρόδου με τις νέες τεχνικές Μάρκετινγκ που δίδαξε ο Κύριος Κούτουλας.

Επόμενη εκδήλωση του Συλλόγου προγραμματίζεται στις 24 Μαρτίου για την ενημέρωση των μελών σχετικά με τα αποτελέσματα των εκθέσεων του Βερολίνου και της Μόσχας, ενώ θα γίνει και συζήτηση-ενημέρωση για την εκδήλωση Ποιότητος στον τουρισμό που θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά με συμμετοχή Tour Operator κι εκλεκτών ομιλητών στον τουρισμό.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου