Η πολιτική του Μεταφορικού Ισοδύναμου, που εφαρμόζει τη συνταγματική προβλεπόμενη αρχή της νησιωτικότητας, προωθεί την περιφερειακή ανάπτυξη και αποκαθιστά την ισότητα και τις ευκαιρίες μεταξύ νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας, όσον αφορά στα μεταφορικά κόστη για τους νησιώτες και τις επιχειρήσεις τους.
Οι πολύμηνες και συστηματικές καθυστερήσεις, που παρατηρούνται στις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, που εκτείνονται χρονικά σε βάθος 10 και 12 μηνών, παραπέμπουν σε εσκεμμένη πολιτική υπονόμευση και απαξίωση του μέτρου.
Μάλιστα, το συνολικό ποσό, που αναμένεται να καταβληθεί για το Μεταφορικό Ισοδύναμο φέτος είναι 90.000.000 ευρώ, εξαιρετικά μειωμένο σε σχέση με τα 156 εκατομμύρια, που προβλέφθηκαν για το 2019.
Στην παρούσα συγκυρία εκτόξευσης των τιμών και των αγαθών και του κόστους παραγωγής αγροτών, εμπόρων και άλλων επιχειρηματιών, ιδίως στη Δωδεκάνησο, οι καθυστερήσεις πληρωμών έχουν σαν αποτέλεσμα να στερούνται οι νησιώτες μας την πολύτιμη ρευστότητα και να οξύνεται η δυσχέρεια των Δωδεκανησίων.
Η Κυβέρνηση οφείλει να καταβάλει άμεσα και χωρίς καμία καθυστέρηση στους Δωδεκανήσιους το Αντιστάθμισμα Νησιωτικού Κόστους
Κατερίνα Βολονάκη
Δικηγόρος
Υποψήφια Βουλευτής Δωδεκανήσου ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ