Ειδήσεις

Θετικές οι εντυπώσεις που αφήνει η Ελλάδα στους ξένους τουρίστες

Η Ελλάδα συνεχίζει να διατηρεί την καλή της εικόνα στους ξένους επισκέπτες, όπως φαίνεται από στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων από την εταιρεία TCI Research. Τα δεδομένα αφορούν το μήνα Μάρτιο και έχουν τη σημασία τους λόγω του ρωσοουκρανικού πολέμου (υπενθυμίζεται πως με το ξέσπασμα του πολέμου καταγράφηκε πάγωμα στη ροή των προκρατήσεων, που διατηρήθηκε όλο το Μάρτιο). Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται η εξέλιξη της εικόνας του κάθε προορισμού και η τουριστική εμπειρία ως προς τη διαμονή, την εστίαση, και τα αξιοθέατα.

Σύμφωνα με τη μελέτη, ο όγκος των κοινωνικών συνομιλιών για την Ελλάδα παρέμεινε σταθερός, ενώ οι δημοσιεύσεις για την Αθήνα μειώθηκαν ελαφρά τον Μάρτιο. Οι συνομιλίες που σχετίζονται με την πανδημία μειώθηκαν τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Αθήνα, με το ποσοστό επίπτωσης να μειώνεται κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες για την Ελλάδα και 3 μονάδες για την Αθήνα σε σχέση με τα στοιχεία των προηγούμενων μηνών.

Είναι επίσης σημαντικό πως η σύγκρουση στην Ουκρανία είχε περιορισμένο αντίκτυπο στη φήμη της χώρας. Η ηλεκτρονική φήμη της Ελλάδας ενισχύθηκε με 26 βαθμούς τον Μάρτιο, καταγράφοντας το καλύτερο επίπεδό του που μετρήθηκε ποτέ τα τελευταία δύο χρόνια (73 μονάδες). Η βαθμολογία της ηλεκτρονικής φήμης της Αθήνας παρέμεινε σχετικά σταθερή.

Αναφορικά με τις εντυπώσεις τω ν τουριστών που έχουν να κάνουν με την εμπειρία τους, παρά την ελαφρά μείωση, η Ελλάδα συνεχίζει να ξεπερνά τον ευρωπαϊκό μέσο όρο κατά 0,5 μονάδες με μέση βαθμολογία 9,2/10. Παρόμοια είναι και η βαθμολογία της Αθήνας (9,1).

Τον ίδιο μήνα υπήρξε ικανοποίηση και από την απλοποίηση της διαδικασίας εισόδου των ταξιδιωτών στη χώρα, καθώς και την κατάργηση της φόρμας PLF.

Επίσης, το “net sentiment score” για την Ελλάδαςξεπέρασε αισθητά το αντίστοιχο όλων των ανταγωνιστών. Ειδικότερα, κυμάνθηκε +22 έναντι της Πορτογαλίας, +15 έναντι της Ισπανίας και +9 έναντι της Ιταλίας. Σύμφωνα με τη μελέτη, η θετική φήμη του brand της Ελλάδας αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την καλοκαιρινή σεζόν.

Σημειώνεται πως τα στοιχεία προέρχονται από αξιολογήσεις που έχουν κάνει επισκέπτες στην Ελλάδα, αναφορικά με την τουριστική τους εμπειρία. Έχουν προκύψει από πηγές των social media και ταξιδιωτικούς ιστότοπους ( ΟΤΑs). Βάσει αριθμού αναφορών, αξιολογείται η φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας, ενώ καταγράφεται και το πλήθος των σχολίων που αφορούν την πανδημία του Covid-19. Γίνεται σύγκριση θετικών και αρνητικών σχολίων από 6 συγκεκριμένες αγορές καθώς και σύγκριση με τρεις ανταγωνιστικούς προορισμούς (Ισπανία, Πορτογαλία και Ιταλία). Επιπρόσθετα, παρουσιάζονται δείκτες αξιολόγησης σε θέματα υγιεινής.

Πηγή capital.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου