Πολλά προβλήματα διαπιστώνονται καθημερινά στους δρόμους της Ρόδου, καθώς η αύξηση της τουριστικής κίνησης, «εκτίναξε» την ζήτηση για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής από νωρίς το πρωί έως και το απόγευμα, το φαινόμενο της «σαρδελοποίησης» των επιβατών –που στην συντριπτική πλειοψηφία τους είναι ξένοι τουρίστες- επανεμφανίσθηκε στα λεωφορεία της ΔΕΣ ΡΟΔΑ. Ακόμη μεγαλύτερη αύξηση σημειώνεται τα σαββατοκύριακα από και προς το αεροδρόμιο «Διαγόρας» της Ρόδου, όπου υπάρχει πολύ μεγάλη κίνηση σε αφίξεις και αναχωρήσεις.
Μιλώντας προς την «δημοκρατική» ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ κ. Δημήτρης Παρασκευάς, διευκρίνισε ότι τα δρομολόγια επαρκούν και μάλιστα, τις ώρες αιχμής, υπάρχουν λεωφορεία κάθε 15 λεπτά:
«Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, αυξάνεται κατακόρυφα η κίνηση του επιβατικού κοινού, λόγω της τουριστικής κίνησης. Ειδικά από το αεροδρόμιο προς την πόλη της Ρόδου κάθε μέρα υπάρχει λεωφορείο ανά ένα τέταρτο. Δεν υπάρχει πάντως περιθώριο για να αυξηθούν τα δρομολόγια, διότι θα πρέπει να αφαιρέσουμε από άλλους προορισμούς στην πόλη και κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα στην εξυπηρέτηση του κοινού».
ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ
Την ίδια ώρα, η διοίκηση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ εκφράζει ικανοποίηση μετά τις πρόσφατες προσλήψεις εποχιακών υπαλλήλων (σχετικά έγραψε η ‘δ’ / πρόκειται για 31 άτομα, 25 οδηγούς, 4 εκδότες εισιτηρίων και 2 μηχανικούς) που ενισχύουν το έργο της επιχείρησης.
Παράλληλα, σχεδιάζεται να εφαρμοστεί το πρόγραμμα των «έξυπνων στάσεων» με τοποθέτηση ηλεκτρονικών ταμπλώ που θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δρομολόγια και για τον χρόνο αναμονής τους μέχρι να έρθει το λεωφορείο.
«Θεωρούμε ότι θα βοηθήσει πολύ στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Θα προχωρήσουμε σε προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού μέχρι το τέλος Ιουνίου, ξεκινώντας σταδιακά από το πρώτο στάδιο, με προϋπολογισμό 75.000 ευρώ περίπου», δήλωσε ο κ. Παρασκευάς.
ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΡΑ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ
Τέλος, η διοίκηση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ αποφάσισε να αναλάβει η ίδια τα στέγαστρα στις στάσεις λεωφορείων στο νησί, αφού όλοι οι διαγωνισμοί τους οποίους προκήρυξε η δημοτική αρχή, απέβησαν άγονοι. Όπως είπε ο πρόεδρος της ΡΟΔΑ: «Έχουμε κάνει μια συζήτηση με τον δήμαρχο Ρόδου κ. Φώτη Χατζηδιάκο, ώστε να παραχωρήσει στην ΔΕΣ ΡΟΔΑ τις στάσεις στην δυτική πλευρά του νησιού και τις υπόλοιπες στο ΚΤΕΛ. Μπορούμε να αναλάβουμε την συντήρηση, επισκευή και τις διαφημίσεις. Ωστόσο, πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο σχέδιο, αφού η κατασκευή των στεγάστρων θα πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές και να παρέχει πρωτίστως ασφάλεια. Το θέμα συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο και δόθηκε το πράσινο φως. Σίγουρα είναι μια δαπανηρή διαδικασία. Μπορούμε να την φέρουμε εις πέρας, αρκεί να υπάρχει σωστός σχεδιασμός και συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και ιδιώτες».
Η διαδικασία προβλέπει την εκχώρηση της αρμοδιότητας από τον Δήμο Ρόδου προς την ΡΟΔΑ (με σύναψη προγραμματικής σύμβασης) για να προχωρήσει σε προκήρυξη διαγωνισμού προκειμένου να προμηθευτεί 25 νέα στέγαστρα. Παράλληλα, εστάλησαν 22 στέγαστρα για επισκευές (όσα δεν είχαν πολλές ζημιές).
Όλα θα τοποθετηθούν σε στάσεις λεωφορείων που βρίσκονται στην ανατολική πλευρά του νησιού της Ρόδου, με προτεραιότητα την ευρύτερη παραλιακή ζώνη. Αργότερα, θα τοποθετηθούν νέα στέγαστρα σε τοπικές κοινότητες για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της κάθε περιοχής.
Το σχέδιο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ είναι να τοποθετηθούν στέγαστρα τα οποία θα είναι λειτουργικά, δεν θα είναι επικίνδυνα για τους επιβάτες, θα διαθέτουν πίνακες δρομολογίων και επαρκείς πληροφορίες για τα δρομολόγια και τουλάχιστον μια ρακέτα για να φιλοξενούν διαφημίσεις.
https://www.dimokratiki.gr/04-06-2016/ektinachthike-zitisi-sta-mesa-mazikis-metaforas/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.