ΤΡΙΤΗ 9 ΤΟΥ ΙΟΥΝΗ ΑΠΕΡΓΩ:
ü Γιατί δε δέχομαι να γίνω γρανάζι στα σχέδια της Κυβέρνησης να βάλει κάμερες στις αίθουσες, να παγιωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Γιατί θέλω να προστατεύσω την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μου, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη δεν είναι ριάλιτι!
ü Γιατί η Κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση ένα ακόμη αντιδραστικό – αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο, κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των προηγούμενων κυβερνήσεων που τσακίζουν τα μορφωτικά και εργασιακά μας δικαιώματα.
ü Γιατί με το πολυνομοσχέδιο, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα σε 25 παιδιά όταν οι ίδιες οι εξελίξεις και εν μέσω πανδημίας δικαιώνουν το αίτημα για 15 παιδιά σε Νηπιαγωγείο και Α-Β Δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες. Κάθε άλλη ρύθμιση είναι επικίνδυνη τόσο για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών όσο και για τα μορφωτικά δικαιώματα.
ü Γιατί η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή, λάστιχο. Η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά προκειμένου να καταφέρει να μορφώσει τα παιδιά της.
ü Γιατί είμαι ενάντια στις αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Σχολείου, με την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων», αντί να ενισχύεται η ολόπλευρη μόρφωση ώστε να μπορούν να καλλιεργηθούν οι διάφορες ικανότητες των μαθητών.
ü Γιατί ΤΩΡΑ είναι αναγκαία η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Να μην παγιωθεί ο νόμος «σφαγείο» των αναπληρωτών, ο ν. Γαβρόγλου, που οδηγεί στο συνεχές κυνήγι προσόντων, που τσακίζει την προϋπηρεσία και εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις.
ü Γιατί η «αριστεία» τους, αφορά τους λίγους, οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.
ü Γιατί το «αποκεντρωμένο» σχολείο σημαίνει το ολοκληρωτικό πέρασμά του στους Δήμους, δηλαδή χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.
ü Γιατί η αντιδραστική αξιολόγηση θέλει τον εκπαιδευτικό να υλοποιεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις! Να δουλεύει για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, να ψάχνει οικονομικούς πόρους για το σχολείο, να κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών και την οικονομική συνδρομή των γονιών.
ü Γιατί η Κυβέρνηση δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κλπ) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ!
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!
Για μια ζωή με δικαιώματα! Να καταργηθούν τώρα όλες οι ΠΝΠ και οι αντιλαϊκοί νόμοι που πάρθηκαν εν μέσω πανδημίας!
Απεργώ και συμμετέχω στις συγκεντρώσεις και στα συλλαλητήρια γιατί εκεί είναι η δύναμή μου!
Ότι έχουμε καταφέρει το έχουμε πετύχει με τους αγώνες μας. Το αποδείξαμε με τα μαχητικά συλλαλητήρια τόσο μέσα στην πανδημία όσο και στη συνέχεια. Το αποδείξαμε με την σχεδόν καθολική άρνηση των σχολείων να τοποθετήσουν κάμερες μέσα στην τάξη.
Η απόσυρση κάποιων διατάξεων, π.χ. ηλικιακό όριο στα ΕΠΑΛ, έγιναν κάτω από τη δική μας πίεση. Κανένας εφησυχασμός! «Ο λύκος τη τρίχα αλλάζει, το χούι δεν αλλάζει!» Θα επανέλθουν σε νέα νομοσχέδια στο μέλλον. Θα απαντήσουμε ξανά πιο μαζικά και δυναμικά!
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 9 ΙΟΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ!
ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΙΣ 13.00 !
ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΟΔΟΥ
Ρόδος, 3/6/2020