Τοπικές Ειδήσεις

Σιγά-σιγά αναστρέφεται το αρνητικό κλίμα

Συνολικά 479.000 αλλοδαποί τουρίστες επισκέφθηκαν τον περασμένο Ιούλιο τη Ρόδο έναντι 542.000 τον περσινό αντίστοιχο μήνα. Οι αφίξεις μειώθηκαν κατά 11,5%, καθώς υπήρξαν ακυρώσεις λόγω των πυρκαγιών που έπληξαν το νησί. Όπως όμως αναφέρουν τουριστικοί παράγοντες, η Ρόδος δεν έχασε μόνο 63.000 επισκέπτες, αλλά τουλάχιστον 100.000 αφού ο μήνας θα έκλεινε με αύξηση εάν δεν είχαν εκδηλωθεί οι καταστροφικές πυρκαγιές.
Πάντως η Ρόδος μπορεί ακόμη να κερδίσει το στοίχημα και να υπερβεί τις περσινές επιδόσεις, να ξεπεράσει τις 2.5 εκατ. αφίξεις που είχε το 2022, αφού μέχρι το τέλος Ιουλίου είχαν επισκεφθεί το νησί μας συνολικά 1,4 εκατ τουρίστες.
Πλέον οι προσπάθειες όλων, των τοπικών φορέων, των τουρ οπερέιτορς και των ξενοδόχων επισκεντρώνονται στον περιορισμό των απωλειών τον μήνα Αύγουστο. Μπορεί να υπήρξαν ακυρώσεις, φαίνεται όμως ότι έχει ανακτηθεί η εμπιστοσύνη στη Ρόδο με αποτέλεσμα να έρχονται δειλά-δειλά νέες κρατήσεις. Επιπλέον όλοι οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορς ξεκινούν διαφημιστικές καμπάνιες για τη Ρόδο οι οποίες αναμένεται να βοηθήσουν περισσότερο.
«Σιγά σιγά αναστρέφεται το αρνητικό κλίμα. Ήδη υπάρχει βελτίωση στις κρατήσεις, ενώ οι ακυρώσεις έχουν υποχωρήσει αισθητά. Βεβαίως και υπήρξαν ακυρώσεις οι οποίες δημιούργησαν πρόβλημα σε διάφορες περιοχές πέρα από τη Νότια Ρόδο.
Σταδιακά όμως και η Νότια Ρόδος, ακόμη και το Κιοτάρι όπου υπάρχουν καμένες εκτάσεις πολύ κοντά σε ξενοδοχεία θα επανέλθει. Οι τουρ οπερέιτορς σε λίγες ημέρες θα πουλάνε δωμάτια σε όλο το νησί», δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου Γιώργος Ματσίγκος και συμπλήρωσε ότι:
«Ο Αύγουστος θα είναι ένας μήνας ισορροπιών. Λόγω των ακυρώσεων που υπήρξαν, εκτιμούμε ότι θα κλείσει με μείωση. Θα καταβληθεί όμως κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να μετριασθούν οι απώλειες. Όλοι σχεδόν οι τουρ οπερέιτορς ξεικινούν ειδικές προωθητικές καμπάνιες για τη Ρόδο, ενώ το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου θα ξεκινήσουν στοχευμένη διαφημισιτκή καμπάνια για τη Ρόδο. Όλη αυτή η κινητοποίηση των φορέων και των τουρ οπερέιτορς θα συμβάλει στην βελτίωση του κλίματος».
Όπως σημειώνει ο κ. Ματσίγκος, η απόλυτα επιτυχής εκκένωση χωριών και ξενοδοχείων και η ασφαλής μεταφορά 20.000 ατόμων καθώς και η φιλοξενία τους σε ασφαλείς χώρους, ήταν η καλύτερη διαφήμιση για τη Ρόδο. Αυτό ακριβώς το γεγονός ενίσχυσε την εμπιστοσύνη των τουριστικών οργανισμών και των τουριστών απέναντι στον προορισμό.
«Η καλύτερη διαφήμιση για τη Ρόδο ήταν η επιτυχής εκκένωση 20.000 ατόμων και το γεγονός ότι κανείς επισκέπτης ή ακόμη και μόνιμος κάτοικος δεν τραυματίστηκε. Το ό,τι δεν θρηνήσαμε ανθρώπινες ζωές και ότι όλα κύλησαν ομαλά, ενίσχυσε την εμπιστοσύνη προς το νησί. Ζήσαμε αδιαμφισβήτητα μία πολύ μεγάλη κρίση και αυτό που τώρα χρειάζεται είναι αλληλεγγύη, οργάνωση και συνεργατικότητα προκειμένουν όλοι μαζί να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την επόμενη μέρα», τόνισε ο κ. Ματσίγκος.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου