Εντύπωση προκάλεσε μια είδηση στον διεθνή Τύπο. Στη Βρετανία, η μια μετά την άλλη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ καταργούν τις ημερομηνίες λήξης σειράς ευπαθών προϊόντων, αφήνοντας τους πελάτες να τα καταναλώσουν με βάση την κρίση τους. Η αιτιολογία είναι ότι με την κίνηση αυτή εξοικονομούν χρήματα οι πελάτες και μειώνεται η σπατάλη εν μέσω έκρηξης πληθωρισμού. Αλλά δεν είναι μόνο η Βρετανία. Με την δωρεάν διάθεση ληγμένων τροφίμων, σκοπεύει η ΕΕ να περιορίσει την σπατάλη στα τρόφιμα και να εξασφαλίσει τροφή, σε ευάλωτες ομάδες, ενόψει της επερχόμενης επισιτιστικής κρίσης. Αυτό τουλάχιστον, προκύπτει από πρόσφατη απάντηση της Επιτρόπου Στέλλας Κυριακίδη, σχετικά με την αντιμετώπιση του φάσματος της πείνας, που ήδη απειλεί την ΕΕ. Εξέφραζε δε την άποψη ότι, μια λύση είναι οι αλυσίδες λιανικής να δωρίσουν προϊόντα τροφίμων που λήγουν σε φιλανθρωπικές οργανώσεις, που βοηθούν τις ευάλωτες ομάδες να αποκτήσουν πρόσβαση σε τρόφιμα και σημείωνε ότι, καθώς τα τρόφιμα γίνονται πιο ακριβά, όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται σε αυτούς τους οργανισμούς για βοήθεια.
Ληγμένα στην επισιτιστική μάχη
