Ειδήσεις

Με κάρτες προσφορών και εκπτώσεων του λιανεμπορίου κάνουν τις αγορές τους οι περισσότεροι καταναλωτές

Πρώτη κίνηση του υπαλλήλου στο γκισέ ενός καταστήματος Σούπερ Μάρκετ είναι η τιμολόγηση των προϊόντων που αγόρασε ο καταναλωτής. Δεύτερη κίνηση η χορήγηση στον πελάτη κάρτας πιστότητας του καταστήματος την οποία αν χρησιμοποιεί τακτικά για τις αγορές του θα επιβραβεύεται κερδίζοντας πόντους που αντιστοιχούν σε επιπλέον δωρεάν αγορές αγαθών, σε επιστροφές χρημάτων και σε κληρώσεις δώρων ανά μήνα ή εξάμηνο. Αυτές είναι οι προωθητικές ενέργειες που εφαρμόζουν κατά κόρον σήμερα οι περισσότερες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ και Πολυκαταστημάτων, εκτός των γενικών προσφορών προϊόντων, προκειμένου να προσεταιριστούν περισσότερους μόνιμους πελάτες, και έτσι να αυξήσουν σε σταθερή βάση τα μερίδια αγοράς τους και κατά συνέπεια τον τζίρο και τα κέρδη τους.

Ανάλογες πρακτικές εφαρμόζονται ήδη μαζικά από Τράπεζεςφαρμακεία και αεροπορικές εταιρείες οι οποίες εκτός της συλλογής πόντων με βάση τις αγορές προϊόντων προσφέρουν ακόμη και άμεση έκπτωση αγορών στους πελάτες τους αν κάνουν τακτική χρήση της κάρτας τους.

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε με πανελλαδικό δείγμα 600 καταναλωτών η Focus Bari τα προγράμματα επιβράβευσης πριμοδοτούν τον τζίρο των επιχειρήσεων σε σημαντικό βαθμό, καθώς 1 στους 2 κατόχους καρτών επιβράβευσης ξοδεύει περισσότερα στις επιχειρήσεις που τον επιβραβεύουν με εκπτώσεις τιμών, επιστροφές χρημάτων και δωρεάν αγορές προϊόντων. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα, το 64% των καταναλωτών δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει ακόμη και επιχείρηση για τις αγορές του αν θα έχει μεγαλύτερο όφελος με την χρήση κάρτας ανταποδοτικότητας και ανταμοιβής που θα του προσφέρει μια άλλη επιχείρηση. Από την έρευνα της Focus Bari προέκυψε επίσης ότι 8 στους 10 κατόχους καρτών επιβράβευσης κάνουν συστηματική χρήση τους, ενώ 6 στους 10 επιλέγουν αγορές σε Σούπερ Μάρκετ χρησιμοποιώντας κάρτες πιστότητας.

Η διείσδυση αυτών των καρτών στις αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ φτάνει το 92%,στις Τράπεζες το 77% ,στις Μεταφορές το 73%,ενώ χαμηλότερη είναι η διείσδυση στις Τηλεπικοινωνίες (15%) στα φαρμακεία(13%) και στον Τουρισμό (9%).

newpost.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου