Ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου με αγωγή προσέφυγε μία εταιρεία εκμίσθωσης αυτοκινήτων στην Κάρπαθο κατά μίας ανώνυμης εταιρείας εμπορίας αυτοκινήτων και κατά μίας κατοίκου της Ρόδου ζητώντας την πληρωμή τελών κυκλοφορίας 11 ετών!!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ενάγουσα εταιρεία, τον Φεβρουάριο του έτους 2005 συνήφθη μεταξύ αυτής και της πρώτης εναγόμενης σύμβαση πωλήσεως, δυνάμει της οποίας η εναγόμενη πώλησε και μεταβίβασε στην ενάγουσα την κυριότητα 5 οχημάτων ιδιοκτησίας της με ημερομηνία 1ης αδείας των τεσσάρων εξ αυτών το έτος 2003 και ενός εξ αυτών το έτος 2002, τα οποία και παραδόθηκαν σε αυτή έναντι τιμήματος 5.500 ευρώ το καθένα.
Όπως ισχυρίζεται η ενάγουσα για ένα από αυτά τα αυτοκίνητα συμφώνησαν να χρησιμοποιηθεί για ένα και μόνο έτος και να επιστραφεί στην πωλήτρια εταιρεία το επόμενο έτος, προκειμένου αυτό να αντικατασταθεί με άλλο όχημα, αναλαμβάνοντας μάλιστα η πωλήτρια τη διενέργεια όλων των νομίμων ενεργειών για την επαναμεταβίβαση του εν λόγω οχήματος στο όνομα της και την παράδοση στην ενάγουσα του νέου.
Πράγματι σύμφωνα με την ενάγουσα τον Μάρτιο του 2006 παραδόθηκε το αυτοκίνητο και στη θέση του πήρε ένα άλλο με την προφορική συμφωνία να προβεί η εναγόμενη εταιρεία άνευ ανταλλάγματος στην διεκπεραίωση της τυπικής μεταβίβασης του οχήματος στο όνομά της.
Όπως αναφέρει η ενάγουσα, η πρώτη των εναγομένων όχι απλώς συμφώνησε αλλά διαβεβαίωσε την πρώτη ψευδώς όπως ανακάλυψε αργότερα ότι το μήνα Μάρτιο του ιδίου έτους (2006) είχε ήδη προβεί στην μεταβίβαση του οχήματος στο όνομά της.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της ενάγουσας εταιρείας τον Δεκέμβριο του έτους 2017 με μεγάλη της έκπληξη και κατόπιν ενημέρωσης από το λογιστή της ανακάλυψε ότι η πρώτη των εναγομένων όχι απλώς ουδέποτε προέβη στη μεταβίβαση του ως άνω οχήματος στο όνομά της, με συνέπεια η ενάγουσα να φέρεται έως και σήμερα ως κυρία, νομέας και κάτοχος αυτού, αλλά και καθώς το αυτοκίνητο φέρεται ακόμη να είναι σε κυκλοφορία, ότι οφείλει τα τέλη κυκλοφορίας των ετών 2009, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 και 2020, συνολικού ύψους 2.604 ευρώ.
Επειτα η ενάγουσα διατείνεται ότι επικοινώνησε τηλεφωνικώς με την πρώτη εναγόμενη η οποία υπεκφεύγοντας, ισχυρίστηκε ότι ουδεμία σχέση έχει πλέον με το όχημα και αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Κατόπιν η ενάγουσα στράφηκε με μία σειρά εξωδίκων προς την πρώτη εναγόμενη και την ασφαλιστική εταιρεία στην οποία ήταν ασφαλισμένο το όχημα και μεταξύ άλλων προσκάλεσε να προσέλθει νόμιμος εκπρόσωπος της πρώτης εναγόμενης τον Σεπτέμβριο του 2018 ενώπιον του αρμοδίου φορέα και συγκεκριμένα στην Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδεκανήσου μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να συμπράξει σε κάθε απαραίτητη ενέργεια προς το σκοπό της επαναμεταβιβάσεως του οχήματος από την ενάγουσα προς την εναγόμενη και να της γνωστοποιήσουν την ταυτότητα του νέου κυρίου-κατόχου του οχήματος.
Κατόπιν λήψεως της εξωδίκου, η μοναδική απάντηση που έλαβε η ενάγουσα από την πρώτη εναγόμενη και αυτή μάλιστα προφορικά, ήταν ότι ουδεμία σχέση έχει πλέον με το όχημα, καθώς είχε προβεί στην πώληση και παράδοση αυτού στη δεύτερη εναγόμενη.
Ετσι η ενάγουσα στράφηκε κατά της δεύτερης εναγόμενης αποστέλλοντάς της εξώδικη δήλωση-πρόσκληση να προβεί εντός 5 ημερών στην καταβολή του ποσού 2.124 ευρώ ζητώντας της παράλληλα πληροφόρηση αναφορικά με την πραγματική και νομική κατάσταση του οχήματος και με ποιον τρόπο έλαβε χώρα η μεταβίβαση και η παράδοση του οχήματος σε αυτή παρά μη κυρίου αλλά και με ποιο δικαίωμα το ασφάλισε.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της ενάγουσας η δεύτερη των εναγομένων εξακολουθεί να αγνοεί τις οχλήσεις της ενάγουσας, αρνούμενη μέχρι και σήμερα να προβεί στην ολοκλήρωση της μεταβίβασης του οχήματος, ενώ εξακολουθεί να το χρησιμοποιεί ανενόχλητη εν γνώσει της εξαπατώντας το Ελληνικό Δημόσιο και με σκοπό πορισμού εις βάρος της, παράνομου περιουσιακού οφέλους που συνίσταται στην επί έτη χρήση του φερομένου επ’ ονόματί της εταιρίας αυτοκινήτου, χωρίς να βαρύνεται με τα δυσθεώρητα τέλη κυκλοφορίας του.
Για τους λόγους αυτούς η ενάγουσα εταιρεία ζητά να καταδικαστεί η πρώτη εναγόμενη σε δήλωση βουλήσεως και συγκεκριμένα να υποχρεωθεί να προβεί στην άμεση μεταβίβαση της αδείας κυκλοφορίας του οχήματος στο όνομά της, να της καταβάλουν αμφότερες οι εναγόμενες το ποσό των 2.604,00 ευρώ των τελών κυκλοφορίας των ετών 2009, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 και 2020 και να της καταβάλουν το ποσό των 25.000 ευρώ, ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.
Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Κώστας Διακονής.