Την Κυριακή, 3/12/23 στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση γονέων, ύστερα από πρόσκληση του Διευθυντή κ. Βενέτη Θωμίδη. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Παν/μίου Αιγαίου, κ. Σοφός, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, κ. Παπαδομαρκάκης, ο Αναπληρωτής Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Έλληνας, η κ. Μουλά, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικά Υπεύθυνη του Σχολείου και οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών του Σχολείου μας.
Ο Διευθυντής καταρχάς, αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανέπτυξε με λεπτομέρειες το όραμά του για το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο και τις προοπτικές που ανοίγονται για το μέλλον. Στη συνέχεια, ο Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών επιστημών, κ. Σοφός, αναφέρθηκε στο σκοπό και τους στόχους της λειτουργίας των Πειραματικών Σχολείων. Ακολούθησε χαιρετισμός του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Παπαδομαρκάκη, ο οποίος δήλωσε συγκινημένος από τις προσπάθειες που έγιναν και γίνονται για την ίδρυση και την εδραίωση του Πειραματικού Γυμνασίου στη Ρόδο. Η κ. Μουλά, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικά Υπεύθυνη του Σχολείου, αναφέρθηκε στη
σπουδαιότητα και ιδιαιτερότητα του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Ρόδου και στον αγώνα που καταβάλλουν όλοι οι εμπλεκόμενοι παράγοντες για την εύρυθμη λειτουργία του. Η κ. Μαυριδή, φιλόλογος του Σχολείου, παρουσίασε τις καινοτόμες δράσεις του Σχολείου, τη θεματολογία και τις δραστηριότητες των Ομίλων, των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων και των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων που υλοποιούνται την τρέχουσα σχολική χρονιά. Επίσης, η κ. Μούρα, φιλόλογος ένταξης και υπεύθυνη Σχολικής Ζωής, ανέπτυξε τους τρόπους με τους οποίους το Σχολείο προσεγγίζει τις ανάγκες κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Τέλος, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών του Σχολείου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν προσωπικά για την επίδοση και τη φοίτηση των παιδιών τους. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης λειτούργησε χριστουγεννιάτικο παζάρι από τους μαθητές/τριες του Σχολείου.