Στη Βαβέλ που παρατηρείται στο ΣΥΡΙΖΑ τις τελευταίες ημέρες για βασικές θέσεις του κόμματος, όπως λένε στο Μέγαρο Μαξίμου, αλλά και στο υψηλό ποσοστό των πολιτών, που αμφισβητεί την κυβερνητική πρόταση της αξιωματικής αντιπολίτευσης και θεωρεί ότι δεν δύναται να εξασφαλίσει συνθήκες οικονομικής σταθερότητας στοχεύει η Νέα Δημοκρατία με βάση τα ευρήματα που έχει στη διάθεσή της από έρευνες τις οποίες διεξάγει το ίδιο το κόμμα και αναλύονται στο Μέγαρο Μαξίμου.
Με ισχυρό επιχείρημα αυτά τα ευρήματα, οικοδομείται και η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ ενόψει της κρίσιμης μάχης της 25ης Ιανουαρίου, ενώ ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είναι κάθετα αρνητικός στο ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε ντιμπέιτ με τον Αλέξη Τσίπρα, τονίζοντας ότι «δεν συνομιλεί με υβριστές».
Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός θα έχει κεντρική θέση σε αυτή την προεκλογική αναμέτρηση, καθώς θεωρεί ότι είναι το ισχυρό χαρτί της ΝΔ και υπερτερεί σημαντικά υπέρ του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Αντ. Σαμαράς εκτιμά ότι θα μπορέσει να κερδίσει την εμπιστοσύνη μεγάλου αριθμού αναποφάσιστων και προσδοκά στη στήριξη και πολλών πολιτών που στις προηγούμενες εκλογές απείχαν ή είχαν επιλέξει κόμματα, δεξιά της ΝΔ.
Κατά την προεκλογική περίοδο θα κυριαρχήσουν τα διλήμματα, «σταθερότητα ή περιπέτεια», «αλήθεια ή ψέμα», «ευθύνη ή ανευθυνότητα» και το βασικό: «ευρώ ή δραχμή».
Για την επικείμενη μάχη έχουν ενεργοποιηθεί οι πάντες: βουλευτές και ευρωβουλευτές, όλο το στελεχιακό δυναμικό, περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι και περιφερειακοί και δημοτικοί σύμβουλοι. Στόχος να ενδυναμώσουν το μήνυμα του Πρωθυπουργού για ενίσχυση της ΝΔ, που σημαίνει, κατά το Μέγαρο Μαξίμου, και εδραίωση της πολιτικής σταθερότητας.
Η πόλωση εκ των συνθηκών αποτελεί μονόδρομο για τη ΝΔ που προτάσσει το επιχείρημα της προάσπιση όσων έχουν επιτευχθεί στο πεδίο της οικονομίας και την ασφαλή μετάβαση στη νέα εποχή, χωρίς μνημόνιο.
Στην ηγετική ομάδα της ΝΔ εκφράζεται η εκτίμηση ότι το κλίμα αλλάζει σταδιακά και αυτό πιστεύει και ο Πρωθυπουργός που περιμένει σύντομα την ανατροπή των σημερινών δημοσκοπήσεων, όπου ακόμα προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Ο περίπατος που ήλπιζε ο Τσίπρας ενδέχεται να εξελιχθεί σε Γολγοθά» λένε ανώτερα κυβερνητικά στελέχη και τονίζουν ότι η ΝΔ θα έχει τη στήριξη και δυνάμεων που δεν ανέμενε, πριν την προκήρυξη των εκλογών, όπως κεντρώων ψηφοφόρων που έχουν απογοητευθεί από τον εμφύλιο στο ΠΑΣΟΚ και την ίδρυση κόμματος από τον Γιώργο Παπανδρέου και δεν θέλουν να συμβάλλουν με την ψήφο τους να μπει η χώρα σε περιπέτειες.
Για να ενισχυθεί το μήνυμα της ΝΔ θα ξεδιπλωθεί τις επόμενες ημέρες η προεκλογική της καμπάνια. Παράλληλα, θα αρχίσουν να προβάλλονται και τα πρώτα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, ενώ έντονη θα είναι η παρουσία της ΝΔ και στο Διαδίκτυο.
Η «γαλάζια» καμπάνια θα είναι στοχευμένη στο πρόσωπο του Πρωθυπουργού, ο οποίος θα εμφανίζεται ο ίδιος ως ο εγγυητής της πολιτικής σταθερότητας στον τόπο. Επίσης, θα τονίζονται τα θετικά νέα στην οικονομία, όπως η έξοδος στις αγορές και το πρωτογενές πλεόνασμα και εκ των πραγμάτων θα τίθεται και το δίλημμα των εκλογών: περιπέτεια ή σταθερότητα;
Οι συσκέψεις των στενών συνεργατών του Πρωθυπουργού είναι καθημερινές, τόσο στο Μαξίμου, όπου συμμετέχουν οι Δημήτρης Σταμάτης, Κώστας Μπούρας, Χρύσανθος Λαζαρίδης, Γιώργος Μουρούτης και Σταύρος Παπασταύρου και ενίοτε ο Ανδρέας Παπαμιμίκος και η νέα εκπρόσωπος τύπου του κόμματος Μαρία Σπυράκη, αλλά και ο νέος γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού Μενέλαος Δασκαλάκης, όσο και στα γραφεία του κόμματος επί της λεωφ. Συγγρού.
Tην καμπάνια της ΝΔ «τρέχουν» οι εταιρίες Newtons Laboratory και Admine, με την πρώτη να έχει αναλάβει και την εκστρατεία των βουλευτικών εκλογών του 2012 και των ευρωεκλογών του 2014. Ειδικό βάρος δίνει η ΝΔ στο διαδίκτυο και για την ιντερνετική μάχη έχει δημιουργηθεί μια μεγάλη ομάδα που καθοδηγείται από τον Γ. Μουρούτη.
Ο Πρωθυπουργός δεν αναμένεται να μιλήσει σε ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά οι ομιλίες του θα γίνουν σε «κλειστούς χώρους». Επίσης θα υπάρξουν και ομιλίες σε στοχευμένα κοινά, ενώ θα δοθούν και συνεντεύξεις, εκτός από ελληνικά ΜΜΕ και σε διεθνή ΜΜΕ.’
thetoc.gr