Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν μέσα σε αεροπλάνο της Aegean που επρόκειτο να πραγματοποιήσει πτήση από την Αθήνα στο Τελ-Αβίβ, όταν στην γεμάτη από Ισραηλινούς επιβάτες καμπίνα επιβιβάστηκαν και δύο Παλαιστίνιοι.
Σύμφωνα με την ”Αυγή”, κάποιοι από τους Ισραηλινούς επιβάτες αντέδρασαν στην παρουσία των Παλαιστινίων και διαμαρτυρήθηκαν έντονα στο πλήρωμα. Παρά τις διαμαρτυρίες, το πλήρωμα ακολούθησε το πρωτόκολλο και ετοιμάστηκε για απογείωση.
Τελικά, οι Ισραηλινοί αρνήθηκαν να κάτσουν στη θέση τους και να προσδεθούν, καθιστώντας αδύνατη την απογείωση. Το πλήρωμα ζήτησε την παρουσία της αστυνομίας για να ελεγχθούν ξανά οι δύο Παλαιστίνιοι επιβάτες, ωστόσο στις διαμαρτυρίες συμμετείχαν πια σχεδόν όλοι οι Ισραηλινοί επιβάτες.
Έπειτα από μια ώρα έντονων λογομαχιών και κατόπιν επικοινωνίας του πληρώματος με την εταιρεία, οι δύο Παλαιστίνιοι αποβιβάστηκαν και μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο, ώστε να πραγματοποιήσουν την πτήση τους την επόμενη ημέρα.
Οι υπόλοιποι Ισραηλινοί επιβάτες, όμως, δεν έδειξαν να καθησυχάζονται. Απαίτησαν από το πλήρωμα να γίνει επιπρόσθετος έλεγχος ασφαλείας σε όλους τους επιβαίνοντες. Τα πνεύματα ηρέμησαν μόνο έπειτα από την απειλή του πληρώματος ότι όχι μόνο θα αποβιβαστούν όλοι οι… ταραξίες, αλλά θα χάσουν και το δικαίωμα αποζημίωσης.
Η πτήση απογειώθηκε τελικώς με καθυστέρηση 1 ώρας και 30 λεπτών. Ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε η Aegean, στην οποία ευχαρίστησε τους δύο Παλαιστίνιους για την βοηθητική και συνεργάσιμη συμπεριφορά τους.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Σε συνέχεια σχετικών δημοσιευμάτων η AEGEAN ενημερώνει ότι στην προγραμματισμένη πτήση Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου 2016, εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Ισραηλινούς συνεπιβάτες τους. Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο με την παρουσία και συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας, από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.
Πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία.
Η AEGEAN λυπάται για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν εκφράζει την εταιρεία και ευχαριστεί τους δύο Ισραηλινούς επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους.
topontiki.gr