«Είμαστε υπερήφανοι που οι προσπάθειες, οι δράσεις και οι ενέργειες αλλά και η τουριστική στρατηγική και πολιτική που εφαρμόζει ο Δήμος Ρόδου για την προβολή και περαιτέρω προώθηση του τουρισμού στη Ρόδο επιβραβεύονται».
Με τη λιτή και συνάμα περιεκτική αυτή δήλωση ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Κώστας Ταρασλιάς, παρέλαβε το βραβείο που απέσπασε ο Δήμος Ρόδου στα φετινά Tourism Awards, σε μία λαμπερή τελετή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 3 Ιουνίου, στο περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, στην Αθήνα.
Η αρμόδια επιτροπή των Tourism Awards απένειμε στο Δήμο Ρόδου το βραβείο αυτό για την καινοτομία και αποδοτικότητα της καμπάνιας με τίτλο #WhatIloveAboutRhodes, την υλοποίηση της οποίας ανέλαβε η Dingo Marketing Team Η καμπάνια έλαβε συγκεκριμένα το βραβείο “Bronze” στην κατηγορία “Online Strategy”, που είναι από τις διαχρονικά πιο απαιτητικές κατηγορίες του συγκεκριμένου διαγωνισμού.
Η καμπάνια απέβλεπε στην προβολή της Ρόδου μέσα από τα μάτια των επισκεπτών της, στην ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας που έζησαν στο νησί οι τουρίστες, εκφράζοντας στα ερασιτεχνικά βίντεό τους την αγάπη τους για το νησί και παροτρύνοντας τους θεατές των βίντεο αυτών, να το επισκεφθούν.
Οι κριτές του διαγωνισμού, λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τη στρατηγική που εφαρμόστηκε, τον τρόπο υλοποίησής της αλλά και τα αποτελέσματα της καμπάνιας, την αξιολόγησαν ως άκρως επιτυχημένη, χαρίζοντάς της την ανάλογη βαθμολογία και το εν λόγω βραβείο. Η καμπάνια συνδύασε πρωτοτυπία, συναίσθημα, εξιστόρηση, απευθυνόμενη τόσο σε εκείνους που επρόκειτο να ταξιδέψουν, όσο και σε αυτούς που βρίσκονται στο στάδιο της ονειροπόλησης του ταξιδιού τους.
«Ως δημοτική αρχή δεν επαναπαυόμαστε. Έχουμε μπροστά μας άλλη μία σεζόν με πολλές προκλήσεις σε όλα τα επίπεδα. Η Ρόδος πρέπει να επιβεβαιώνει συνεχώς τον χαρακτηρισμό “ναυαρχίδα”, τόσο σε επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και σε έξυπνων, δημιουργικών τρόπων προβολής. Η επιτυχία της καμπάνιας είναι ότι άφησε τους επισκέπτες μας να μιλήσουν, αντί για εμάς και δεν υπάρχει κάτι σπουδαιότερο από αυτό. Θέλω να συγχαρώ όλες τις ροδίτικες και μη επιχειρήσεις που βραβεύτηκαν στα φετινά βραβεία και θέτουν ψηλά τον πήχη της τουριστικής ποιότητας», ανέφερε ο κ. Ταρασλιάς.
Παράλληλα, εξέφρασε τα αντιφατικά συναισθήματά του, καθώς την ώρα της βράβευσης τα μηνύματα από τις τουριστικές αγορές αλλά και από τον αριθμό των μέχρι τώρα εμβολιασμένων στη Ρόδο, δεν ήταν τα αναμενόμενα.
«Η βράβευση του Δήμου Ρόδου σε ένα τέτοιο διαγωνισμό αποτελεί μεν τιμή για τη δημοτική αρχή και τους συνεργάτες της, διαπιστώνουμε όμως ότι φέτος το brand name της Ρόδου δεν αρκεί. Τα τελευταία στοιχεία και οι ανακοινώσεις ορισμένων ευρωπαϊκών χωρών, δείχνουν ότι ναι μεν η Ρόδος έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των εν δυνάμει τουριστών, εν τούτοις θα πρέπει να αποδείξουμε ότι είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός εν μέσω πανδημίας.
Από πλευράς της δημοτικής αρχής και γενικότερα της Πολιτείας, έχουν υλοποιηθεί τα προβλεπόμενα, όπως πρόσφατα η δημιουργία Μεγάλου εμβολιαστικού Κέντρου. Απομένει η συνέχεια, η συνέπεια και η αύξηση της ανταπόκρισης των πολιτών. Η ατομική ευθύνη, η ατομική υπευθυνότητα αποτελούν καθήκον όλων απέναντι στον εαυτό μας και στους συμπολίτες μας. Η τύχη του ροδιακού τουρισμού είναι στα χέρια των πολιτών. Δεν μπορεί εργαζόμενος σε ξενοδοχείο να κάνει χρήση του δικαιώματός του να μην εμβολιαστεί, όταν η ανάκαμψη του νησιού εξαρτάται από τον τουρισμό. Η επιδοματική πολιτική έχει όριο. Δεν θα αντέξει καμία κυβέρνηση να στηρίξει μία ολόκληρη περιοχή με επιδόματα», κατέληξε ο κ. Ταρασλιάς, απευθύνοντας ουσιαστικά έκκληση προς όλους τους εργαζόμενους, όλους τους Ροδίτες και γενικότερα στους κατοίκους του νησιού να εμβολιασθούν. Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος, ο Δήμος Ρόδου φιλοξένησε στο νησί δημοσιογράφους από την Ολλανδία και τη Σουηδία, θέλοντας να αναδειχθεί ότι το νησί μπορεί να είναι «πράσινο», άρα ασφαλές για ταξίδια. Οι δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν και το μέγα εμβολιαστικό κέντρο, όμως οι αριθμοί των εμβολιασμών αποκαλύπτουν στο τέλος την “αλήθεια”.
Η κίνηση του σαββατοκύριακου
Οι προγραμματισμένες πτήσεις τσάρτερ που πρόκειται να δεχθεί το σαββατοκύριακο το αεροδρόμιο “Διαγόρας” της Ρόδου ανέρχονται σε 91 συνολικά (47 και 44 αντίστοιχα). Δεν είναι όμως βέβαιο εάν θα εκτελεστούν όλες ή αν θα υπάρχουν ακυρώσεις. Το Σάββατο λ.χ. αναμένονται επτά πτήσεις από τη Μ. Βρετανία, που ως γνωστό δεν έχει εντάξει την Ελλάδα και τη Ρόδο (όπως επίσης κανένα μεσογειακό προορισμό) στην πράσινη ταξιδιωτική λίστα. Ακόμη όμως και αν εκτελεστούν οι πτήσεις, εκτιμάται ότι οι πληρότητες θα είναι πολύ χαμηλές.
Επίσης, στο πρόγραμμα της Κυριακής υπάρχουν συνολικά εννέα πτήσεις τσάρτερ από τη Ρωσία, την Ολλανδία και τη Σκανδιναβία που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ακυρωθούν.
«Φαινόταν εδώ και καιρό ότι ο Ιούνιος θα ήταν ένας δύσκολος μήνας για τον τουρισμό. Όσο δεν ξεκαθαρίζουν τα πράγματα γύρω από τη βρετανική αλλά και τη ρωσική αγορά, οι ρυθμοί θα είναι πιο χαλαροί. Παρ’ όλα αυτά δεν κρίθηκε τίποτε ακόμη! Θα έλεγα πώς διανύουμε μία μεταβατική περίοδο.
Ο στόχος που έθεσε η κυβέρνηση για το 50% των αφίξεων του 2019, πιστεύω πώς είναι ακόμη εφικτός. Η Ρόδος μπορεί να φθάσει αυτά τα νούμερα, αρκεί βέβαια να προχωρήσει γοργά ο εμβολιασμός του γενικού πληθυσμού.
Όταν με το καλό ανοίξει η βρετανική αγορά, αλλά και η ρωσική, οι τουριστικές ροές θα παρουσιάσουν αισθητή διαφορά», δήλωσε ο επίτιμος πρόεδρος της ΕΞΡ, κ. Βάσος Μηναΐδης.