Δυσκόλεψαν τους υποψηφίους των Επαγγελματικών Λυκείων τα θέματα των μαθηματικών (‘Αλγεβρα) στα οποία διαγωνίστηκαν χθες στο πλαίσιο των πανελληνίων εξετάσεων. Οι περισσότεροι τα χαρακτήρισαν δύσκολα, απαιτητικά, δυσκολότερα ακόμη και από τα θέματα των μαθηματικών στα ΓΕΛ.
Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ωστόσο ότι ήταν αναμενόμενος ο βαθμός δυσκολίας για τα Μαθηματικά των ΕΠΑΛ. Τα θέματα δεν επεφύλασσαν ιδιαίτερες εκπλήξεις και κάλυπταν ένα μεγάλο φάσμα της εξεταστέας ύλης. Η διαβάθμιση στην δυσκολία των θεμάτων ήταν σωστή. Φυσικά απαιτείτο καλή προετοιμασία από τους υποψήφιους!
Οι δηλώσεις των υποψηφίων μαθητών στη «δ»:
Τσαμπίκα Λυκούρη
Τα θέματα ήταν κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενα. Προσωπικά δυσκολεύτηκα αρκετά, έγραψα ό,τι μπορούσα και ελπίζω στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Δημήτρης Νεγκρουστουέβ -Τσεσμελή
Δεν θα χαρακτήριζα εύκολα αλλά ούτε και πολύ δύσκολα τα θέματα των μαθηματικών. Χρειαζόταν αρκετά καλή προετοιμασία και αρκετό διάβασμα για ένα καλό αποτέλεσμα.
Λουκάς Λουκαΐδης
Τα θέματα ήταν πάρα πολύ δύσκολα, κατά την προσωπική μου άποψη. Δεν περίμενα τόσο υψηλό βαθμό δυσκολίας. Εκτιμώ ότι οι περισσότεροι μαθητές παιδεύτηκαν αρκετά.
Μιχαήλ Άγγελος Κασιώτης
Ήταν πολύ δύσκολα τα θέματα των μαθηματικών, επιπέδου ΓΕΛ. Απαιτούσαν πολύ καλό και εντατικό διάβασμα.
Αβραάμ Παπαδόπουλος
Τα θέματα των μαθηματικών ήταν εύκολα για όποιον είχε προετοιμαστεί εντατικά. Διαφορετικά δεν ήταν καθόλου εύκολα. Όποιος είχε διαβάσει αρκετά, μπορούσε να γράψει καλά.
Μιχάλης Αρχαγγελίτης
Τα θέματα θα τα χαρακτήριζα δύσκολα. Βέβαια, όποιος είχε διαβάσει αρκετά και είχε προετοιμαστεί κατάλληλα θα μπορούσε να τα πάει καλά.
Ελένη Χατζημανώλη
Θα έλεγα ότι τα θέματα ήταν μέτριας δυσκολίας. Σίγουρα, απαιτούσαν αρκετά καλή προετοιμασία και αρκετό διάβασμα.
Την Δευτέρα, 6 Ιουνίου, οι εξετάσεις συνεχίζονται για τους υποψήφιους στα Γενικά Λύκεια, με το μάθημα των Μαθηματικών, Αρχαίων Ελληνικών και Βιολογίας. Μετά τη χθεσινή εξέταση, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα εξεταστούν την Τρίτη 7 Ιουνίου στα μαθήματα της Ανατομίας-Φυσιολογίας ΙΙ, των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), των Δικτύων Υπολογιστών και των Αρχών Βιολογικής Γεωργίας.