Δράσεις για την τουριστική προώθηση της Ελλάδας στη Βρετανία και στη Φιλανδία έλαβε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.
Ειδικότερα, ο ΕΟΤ ενέκρινε την μερική κάλυψη των δαπανών για την έλευση της δημοσιογράφου του βρετανικού περιοδικού Olive, Laura Rowe από το Λονδίνο προς Κέρκυρα για το διάστημα από τις 4 έως 11 Σεπτεμβρίου. Σκοπός του ταξιδιού είναι η συλλογή απαραίτητου πληροφοριακού υλικού για την πραγματοποίηση αφιερώματος στην Κέρκυρα, στην έντυπη και online έκδοση του ανωτέρω περιοδικού.
Το εν λόγω αφιέρωμα θα προβάλει την Κέρκυρα ως ιδανικό προορισμό γαστρονομικού τουρισμού, σε ένα από τα πλέον δημοφιλή περιοδικά γαστρονομίας της Μ. Βρετανίας. Σημειώνεται, ότι το περιοδικό Olive έχει μηνιαία κυκλοφορία 41.270 αντίτυπα περίπου και αναγνωσιμότητα περί τα 180.000 άτομα, ενώ το αναγνωστικό του κοινό είναι κυρίως γυναίκες με μέσο όρο ηλικίας τα 35+ έτη και με ιδιαιτέρως υψηλό εισοδηματικό και μορφωτικό επίπεδο. Παράλληλα, η ηλεκτρονική του μορφή έχει περί τους 200.000 μοναδικούς χρήστες κάθε μήνα.
Επίσης, ο ΕΟΤ ενέκρινε τη διάθεση ποσού 16.368 ευρώ για τη συνεργασία με την φινλανδική εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων, Eurofacts Oy, για την παροχή υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων προς υποστήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας και σύμφωνα με τις υποδείξεις του ΕΟΤ για την αγορά της Φιλανδίας έως το Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με τον ΕΟΤ, η Φινλανδία αποτελεί μια πολύ σημαντική δεξαμενή για τον ελληνικό τουρισμό, αλλά πρόκειται για αγορά με συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες. Η πρακτική την οποία ακολουθούν οι περισσότεροι Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού ξένων χωρών στη Σκανδιναβία, τόσο λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού των διαφόρων προορισμών για προβολή τους στην αγορά, είναι η συνεργασία με εταιρίες Δημοσίων σχέσεων λόγω της καλύτερης γνώσης και επαφής των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων με την τοπική αγορά και τα ΜΜΕ. Επιπλέον, το γεγονός ότι η φινλανδική γλώσσα είναι εντελώς διαφορετική από τις υπόλοιπες σκανδιναβικές, δυσχεραίνει την παρακολούθηση των ΜΜΕ, επαγγελματικών περιοδικών κλπ.
enikonomia.gr