Προς επικύρωση στη Βουλή κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που αποτελεί ένα από τα προαπαιτούμενα για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και για την μεταβίβαση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport-Slentel.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου επιχειρείται:
– Η λειτουργική και οργανωτική αναδιάρθρωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας που θα επιτελεί το έργο του ελέγχου διοικητικής υποστήριξης υπηρεσιών αεροναυτιλίας και της διαχείρισης των μη παραχωρημένων αεροδρομίων
– Η διάκριση των αρμοδιοτήτων κανονιστικής ρύθμισης και εποπτείας των αερομεταφορών και αεροναυτιλίας με σκοπό να ασκηθεί η κανονιστική και εποπτική αρμοδιότητα.
Στο πλαίσιο αυτό συστήνεται η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία θα είναι ανεξάρτητη και η διοικητική της δομή θα είναι ξεχωριστή από την παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας και φορέων αεροδρομίων και υδατοδρομίων. Και αυτό διότι τις συγκεκριμένες υπηρεσίες θα παρέχει η ΥΠΑ που αναδιαρθρώνεται ως αυτοτελής δημόσια υπηρεσία.
Εάν δεν υπάρξουν απρόοπτα ή ενδεχόμενες τρικλοποδιές “τελευταίας στιγμής”, αντίστοιχες με αυτές στην περίπτωση της πώλησης του ΟΛΠ, η κύρωση από τη Βουλή του νομοσχεδίου για την ΥΠΑ καθιστά εφικτή την ολοκλήρωσης της ιδιωτικοποίησης ύψους 1,23 δις. ευρώ έως το τέλος της χρονιάς.
capital.gr