Οι Βρετανοί τουρίστες αναζητούν πιο περιπετειώδη ταξίδια σύμφωνα με την τελευταία έρευνα από το site διακοπών Icelolly.com, με πολλούς να αναζητούν στο Instagram για να εμπνευστούν.
Το icelolly.com ρώτησε πρόσφατα τους χρήστες του τι τους κάνει να “τσιμπήσουν” όταν κάνουν τα σχέδια για το ταξίδι τους. Σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (42%) δήλωσαν ότι επιδιώκουν πιο περιπετειώδη ταξίδια και πολλοί στρέφονται προς τα Κοινωνικά Δίκτυα για να τους καθοδηγήσουν στο ταξίδι τους.
Το Instagram παίζει μεγάλο ρόλο στις αλλαγές που έχουν γίνει στον τουριστικό κλάδο γενικότερα, ιδίως στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18-24 ετών, καθώς οι επιλογές των θερέτρων γίνονται με βάση το πόσο φωτογραφικά ελκυστικό είναι το καθένα.
Το Instagram γίνεται τόσο αναπόσπαστο στη διαμόρφωση των αποφάσεων των καταναλωτών όπου τα brands είναι πλέον πρόθυμα να πληρώσουν πάνω από 150.000 λίρες στερλίνες για ένα μόλις ποστάρισμα από τους μεγαλύτερους influencers, καθώς αποτελούν βασική προσθήκη στις στρατηγικές μάρκετινγκ, ειδικά στον ταξιδιωτικό τομέα.
Τα στοιχεία από το icelolly.com αντικατοπτρίζουν αυτό το γεγονός, καθώς το 26% των Βρετανών δήλωσε ότι οι influencers των κοινωνικών δικτύων επηρεάζουν καθοριστικά τα ταξιδιωτικά σχέδια και την επιλογή προορισμών των καταναλωτών. Επιπλέον, το 34% των Βρετανών δήώσε ότι έχουν κουραστεί με τις κλασικές διακοπές παραλίας και περιηγήσεων στα αξιοθέατα, αποδεικνύοντας όλο και περισσότερο ότι στρέφονται σε νέες μεθόδους για την ανακάλυψη νέων προορισμών διακοπών.