Όλο και περισσότερες καταγγελίες δέχεται το Ινστιτούτο Καταναλωτών για πρακτικές που μειώνουν την ποιότητα των προς πώληση προϊόντων, ενώ παράλληλα οι τιμές εκτοξεύονται. Το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί τις αρμόδιες αρχές να ενσκήψουν πάνω από το πρόβλημα και να κινητοποιήσουν φορείς όπως ο ΕΦΕΤ.
Χάθηκε μετά την ακρίβεια και η ποιότητα; Ως ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας μέχρι σήμερα λαμβάνουμε καθημερινά καταγγελίες και παράπονα πολιτών Καταναλωτών σχετικά με την ακρίβεια στην αγορά.
Και ναι, πέραν από την ακρίβεια παντού δεν θέλαμε να πιστέψουμε πως θα υποβαθμίζουν και την ποιότητα των προϊόντων.
-Υπάρχει ακρίβεια υπάρχει όμως έλεγχος των προϊόντων που κυκλοφορούν στην αγορά;
-Υπάρχει ΕΦΕΤ λειτουργεί;
-Και πόσους ελέγχους κάνει;
-Έχει προσωπικό;
Για την ακρίβεια, για τις μειωμένες ποσότητες προϊόντων στις ίδιες συσκευασίες κυβέρνηση θαυμάζει για τον έλεγχο της ποιότητας των προϊόντων ούτε και εκεί μπορεί να κάνει τίποτα;
Γιατί είναι γνωστό πως ούτε καν στα καύσιμα δεν μπορεί να πιάσει την νοθεία εάν τα καύσιμα δεν είναι νοθευμένα πάνω από 50 % όπως δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός ανάπτυξης και επενδύσεων κύριος Άδωνις Γεωργιάδης.
Αναμένουμε απαντήσεις στα ερωτήματα που καταθέτει το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας προς κάθε αρμόδια αρχή και υπηρεσία.
Για το ΙΝΚΑ Νοτίου Αιγαίου
Ο πρόεδρος, Γιώργος Ευγενικός