Στόχευση σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές, αλλά και χώρες εκτός Ε.Ε. όπως ΗΠΑ και Ρωσία που ήταν και μεγάλες «απώλειες» το 2020 λόγω πανδημίας
Το συνολικό κονδύλι που προβλέπεται να διαθέσει ο ΕΟΤ για φέτος αντιστοιχεί στα πέριξ των 20 εκατ. ευρώ, ενώ η καμπάνια θα ξεκινήσει από το Μάρτιο, αφού η πανδημία είναι αυτή που θέτει τους όρους και για το πρώτο, δύσκολο δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου, από την στιγμή που, σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις, ο φετινός χειμώνας θα είναι ο πιο δύσκολος πανευρωπαϊκά λόγω της έξαρσης των κρουσμάτων, των απαγορεύσεων στις μετακινήσεις, των μέτρων καραντίνας κ.τ.λ..
«Για το 2021 θα ‘’τρέξουμε’’ προγράμματα προβολής μεγαλύτερης διάρκειας, όχι 2-3 μηνών αλλά 6-8 μηνών, ενώ στο τριετές στρατηγικό σχέδιο προβολής της χώρας στο εξωτερικό, περιλαμβάνονται τέσσερα βασικά στάδια, για την περίοδο της πανδημίας, την ενδιάμεση, τη non- Covid και την περίοδο για την επόμενη μέρα», όπως αναφέρει ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. «Η καμπάνια για το 2021 θα ξεκινήσει από το Μάρτιο, γιατί σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις θα χρειαστεί χρόνος έως ότου λειτουργήσουν πανευρωπαϊκά τα εμβόλια, τα rapid test κ.τ.λ. και θα συνεχιστεί μέχρι το Νοέμβριο, ενώ θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος και στην προσέλκυση τουριστών για τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, αφού το last minute θα συνεχιστεί και τη νέα χρονιά».
Σύμφωνα με τον ίδιο, το 2020 ήταν η πρώτη φορά που έτρεξαν τέσσερις διαφορετικές καμπάνιες μέσα σε 10 μήνες, η πρώτη προ Covid 19, που ξεκίνησε πολύ νωρίς, μέσα στον Ιανουάριο και διακόπηκε λόγω του lockdown του Μαρτίου, ενώ η δεύτερη ήταν μέσα στην πανδημία, τον Απρίλιο με το ‘’Greece from Home’’ (‘’Η Ελλάδα από το σπίτι’’) που ήταν χαμηλού προϋπολογισμού, ‘’έτρεξε’’ στα κοινωνικά δίκτυα και πήγε πολύ καλά. «Στο τέλος Ιουνίου, με την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού, επανήλθαμε με διπλό μήνυμα τόσο για τον προορισμό ‘’Ελλάδα’’ όσο και για την ασφάλεια των υγειονομικών πρωτοκόλλων με την καμπάνια που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο κι εν συνεχεία ξεκίνησε ένα νέο πρόγραμμα για την ευρωπαϊκή αγορά που συνεχίζει και αυτή την περίοδο για πέντε νησιά- Χίος, Λέσβος, Σάμος, Κώς, Λέρος- τα οποία έχουν δεχθεί και το βάρος του προσφυγικού. Ο στόχος είναι να διατηρούμε την προβολή της χώρας για όλο το χρόνο, με χαμηλότερη ή μεγαλύτερη ένταση ανάλογα με την περίοδο», δηλώνει ο κ. Φραγκάκης.
Το 2020, οι τέσσερις καμπάνιες απορρόφησαν κοντά στα 11,9 εκατ. ευρώ με το 70% να κατευθύνεται κυρίως σε ψηφιακά μέσα, ενώ ένα μεγάλο μέρος κατευθύνθηκε σε ταξιδιωτικές πλατφόρμες (Expedia, tripadvisor κ.α.). Επιπλέον, ποσό 4,2 εκατ. ευρώ κατευθύνθηκε σε συν-διαφήμιση με τον ιδιωτικό τομέα όπως οι Mastercard, η Aegean, η TUI και άλλους tour operators, αεροπορικές κ.τ.λ..
Πηγή: newmoney.gr