Με την πρόβλεψη των μεγαλύτερων T.Os της ελβετικής αγοράς για σημαντική αύξηση προς ελληνικούς προορισμούς και το 2019, μετά την άνοδο κατά 5,8% το 2018, ολοκληρώθηκε η Διεθνής Τουριστική Έκθεση Fespo της Ζυρίχης, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 31 Ιανουαρίου έως τις 3 Φεβρουαρίου με τη συμμετοχή 600 εκθετών, προσελκύοντας 65.000 επισκέπτες. Όπως διαπιστώθηκε, το ενδιαφέρον των Ελβετών στρέφεται κυρίως σε διακοπές κατά τη χαμηλή τουριστική περίοδο και στην ανακάλυψη νέων προορισμών στη χώρα μας σε συνδυασμό με δραστηριότητες στη φύση. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται και στα διευρυμένα προγράμματα τόσο των εξειδικευμένων και μη διοργανωτών ταξιδίων, όσο και σε εκείνα των αεροπορικών εταιρειών.
Στη διάρκεια της Έκθεσης, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Αυστρίας, στη δικαιοδοσία της οποίας ανήκει και η Ελβετία, κα Ελένη Μελιτά είχε συναντήσεις με διευθυντικά στελέχη των σημαντικότερων T.Os της Ελβετίας όπως οι Hotelplan, Der Touristik Suisse/Helvetic Tours και FTI Suisse, αλλά και με μικρότερους που εξειδικεύονται σε θεματικό τουρισμό, όπου συζητήθηκαν οι δυνατότητες για την υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προώθησης και προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο.
Στο ελληνικό περίπτερο συμμετείχαν επίσης τα Κύθηρα, η Πάρος, η Ύδρα, η Κρήτη, ο Βόλος-Πήλιο και οι Μινωικές Γραμμές, ενώ παραβρέθηκε και η πρέσβης της Ελλάδας στην Ελβετία κα Χαρά Σκολαρίκου.