Ρεπορτάζ

Διαμαρτυρία Ροδίου δικηγόρου για τις βλάβες σε αεροπλάνο

Στην υποβολή αναφοράς με την οποία διαμαρτύρεται για προβλήματα που εμφανίστηκαν στη λειτουργία δύο αεροσκαφών, τύπου Bombardier 400, σε ισάριθμες πτήσεις από τη Ρόδο προς την Αθήνα, προέβη χθες ο δικηγόρος κ. Γ. Μαυρομάτης.

Στην επιστολή του προς την εταιρεία Aegean υποστηρίζει τα εξής:
Κύριοι
Είμαι κάτοχος χρυσής κάρτας με αριθμό (…) από το έτος 2006 και πιστεύω από τους πιο “πιστούς” πελάτες της AEGEAN, γιαυτό θεωρώ ότι πρέπει να λάβετε υπόψη σοβαρά αυτά τα οποία σας παραθέτω παρακάτω:
Την Κυριακή 27/4/2014 η μητέρα μου Θεοδώρα Οικονομίδου, κάτοχος μπλε κάρτας με αριθμό (…) ταξίδευε με την πτήση 205 από Ρόδο προς Αθήνα. Το αεροπλάνο της πτήσης ήταν Bombardier 400, το οποίο, ωστόσο, μετά από δεκαπέντε λεπτά από την απογείωση, επέστρεψε στο αεροδρόμιο της Ρόδου, λόγω βλάβης. Τελικά η μητέρα μου έφυγε με άλλο αεροπλάνο Airbus στις 14.40, την ίδια ημέρα.

Όπως πληροφορήθηκα το Bombardier 400 επέστρεψε στην Αθήνα χωρίς επιβάτες, προκειμένου να ελεγχθεί και να επισκευασθεί.

Την 2/5/2014 ταξίδευα εγώ με την υπ΄αριθμό 216 πτήση σας, από Αθήνα προς Ρόδο με τον ίδιο τύπο αεροπλάνου (Bombardier 400), το οποίο για 50 λεπτά από την στιγμή που επιβιβασθήκαμε σε αυτό, παρέμενε ακίνητο με τους κινητήρες να λειτουργούν. Μετά από 25 λεπτά δόθηκε από τον κυβερνήτη η πληροφορία, ότι γίνεται έλεγχος στις ενδείξεις του υπολογιστή του αεροσκάφους και σε δύο ή τρία λεπτά αυτό θα αναχωρούσε, κάτι το οποίο ωστόσο δεν συνέβη, αν και παρήλθαν 20 και πλέον λεπτά, με αποτέλεσμα την αγανάκτηση του κόσμου και τις έντονες διαμαρτυρίες ενός επιβάτη, προς το πλήρωμα. Τελικά μετά από νέα ανακοίνωση συνοδευόμενη από συγγνώμη του κυβερνήτη, το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 20:20.

Σας αναφέρω ότι το αεροσκάφος ήταν πλήρες και ήσαν σε αυτό και πολλοί τουρίστες, στους οποίους δεν ήταν η καλύτερη εικόνα, αυτή η οποία εμφανίσθηκε, αλλά το ζητούμενο τουλάχιστον από εμένα, επειδή ταξιδεύω ιδιαίτερα συχνά και αποκλειστικά, όπου είναι δυνατόν με την Aegean, είναι αφενός να αισθάνομαι ασφαλής, κάτι το οποίο ασφαλώς και δεν συνέβη μετά το περιστατικό αυτό, γνωρίζοντας μάλιστα την προηγηθείσα αναγκαστική επιστροφή του αυτού τύπου αεροσκάφους, λόγω βλάβης προ τεσσάρων ημερών, αφετέρου να μην ταλαιπωρούμαι σε τέτοιο βαθμό κάτι το οποίο δυστυχώς και συνέβη, αφού ήμουν υποχρεωμένος να αναμένω επί 50 λεπτά για να απογειωθεί το αεροσκάφος, με ανοικτούς τους κινητήρες, ιδία όταν ήλθα στην Αθήνα από την Ρόδο με την πρωινή σας πτήση, την αυτή ημέρα.

Ελπίζω να δοθεί μία επαρκής εξήγηση για τα συνεχόμενα περιστατικά με τον αυτό τύπο αεροπλάνου και πολύ περισσότερο να μην υποστώ ούτε εγώ, ούτε κάποιο άλλο μέλος της οικογενείας μου την παραπάνω ταλαιπωρία, με δεδομένο ότι οι πληροφορίες στη Ρόδο, αναφέρονταν σε σοβαρότατη βλάβη η οποία ενδεχομένως να έθετε σε κίνδυνο το αεροσκάφος, το οποίο και εξ΄αυτού του λόγου επέστρεψε.
Με εκτίμηση
Γιώργος Μαυρομάτης

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • WhoIsNotAfraidOfFlying    13.05.2014 12:22

    Ειμαι κατοχος χρυσης καρτας με αριθμο…,
    ασημενιας με αριθμο ….,
    πιστωτικης με αριθμο ….,
    καρτας μελους γυμναστηριου με αριθμο…,
    καρτας ασφαλισμενου με αριθμο …,
    και αλλες πολλες που ολες φερουν κι ενα αριθμο.
    Οταν το αεροπλανο εχει βλαβη, εχει βλαβη, και προφανως οι πιλοτοι εκαναν
    αυτο που επρεπε.

  • Ανώνυμος    07.05.2014 16:48

    Γι’ αυτό δε σας γουστάρει ο κόσμος εσάς τους δικηγόρους… όχι για το περιεχόμενο, αλλά για τον τόνο και την χρειά.

Σχολιασμός άρθρου