Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016 παρουσία του δημάρχου Ρόδου κου Φώτη Χατζηδιάκο στην Δημοτική Κοινότητα Κρεμαστής, με κεντρικό θέμα την Κοιλάδα των Πεταλούδων. Στη συνάντηση συμμετείχαν ακόμη αντιδήμαρχοι: Πρωτογενούς Τομέα και Εμπορίου Γιώργος Πόκκιας, Πολιτικής Προστασίας και Συντονισμού Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Αγαπητός Πάλλας, το μέλος του τοπικού συμβουλίου της δημοτικής Κοινότητας Κρεμαστής Βασίλης Δελαπόρτας, ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Αφεντούλης και υπηρεσιακοί παράγοντες.
Ο κος Χατζηδιάκος ενημερώθηκε για τα τρέχοντα προβλήματα και τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζονται καθημερινά από τους θεσμικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο πρόγραμμα της δημοτικής αρχής, για την επίλυση των θεμάτων που αφορούν την βιωσιμότητα του σπάνιου βιότοπου που φιλοξενεί η κοιλάδα των πεταλούδων, προαναγγέλλοντας παράλληλα μία σειρά από παρεμβάσεις.
Μεταξύ άλλων, αποφασίστηκε η στελέχωση μεικτού κλιμακίου αποτελούμενο από καταρτισμένους επιστήμονες, ανά ειδικότητα, το οποίο θα αξιοποιήσει τις υπάρχουσες μελέτες και θα εκπονήσει νέες για την διατήρηση του φυσικού κάλους και της βιωσιμότητας του βιότοπου.
Επιπρόσθετα θα τοποθετηθούν μπάρες, ηλεκτρονικό εισιτήριο και αυτόματοι πωλητές στις κεντρικές εισόδους της Κοιλάδας, ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να στελεχωθεί το προσωπικό της Κοιλάδας, από υπαλλήλους ιδιωτικής εταιρίας Security, που θα συνδράμει στη φύλαξη και την ασφάλεια.
Επιπλέον ο κος Χατζηδιάκος ενημερώθηκε λεπτομερώς από τον κο Πόκκια για θέματα που αφορούν το υπαίθριο και στάσιμο εμπόριο, τις καντίνες, τις λαϊκές αγορές και για τους ελέγχους που διενεργούνται σε καθημερινή βάση από τα κλιμάκια της Διευθύνσεις Πρωτογενούς Τομέα και Εμπορίου. Στις άμεσες προτάσεις του δημάρχου Ρόδου την οποία θα καταθέσει σε προσεχές συνέδριο της ΚΕΔΕ, είναι η δημιουργία Νομοθετικού πλαισίου που θα καθορίσει τις προϋποθέσεις για την πάταξη της αυθαιρεσίας, σε αυτού του είδους τις δραστηριότητες.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΕΩΝ
Την σύμβαση για την κατασκευή έργου με τίτλο «Αποκατάσταση πλακοστρώσεων και κυβόλιθων εντός της πόλεως Ρόδου» υπέγραψε την Πέμπτη 4 Αυγούστου ο δήμαρχος Ρόδου κος Φώτης Χατζηδιάκος, παρουσία του ανάδοχου εργολάβου κου Γεώργιου Μπόκου.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 69.000 ευρώ και το ποσό της συμβάσεως σε 36.239 ευρώ. Η χρηματοδότηση γίνεται από το πρόγραμμα ΣΑΤΑ και περιλαμβάνει την αντικατάσταση παλαιών φθαρμένων κυβόλιθων και τσιμεντοστρώσεων στην πόλη της Ρόδου, επί των οδών: Ιερού λόχου, Αβέρωφ και Γαλλίας, Εθελοντών Δωδεκανήσου, Τάρπον Σπρινκς, Πλατεία Κύπρου, Γ.Λαμπράκη και Αμερικής και σε σημεία κατά την υπόδειξη της υπηρεσίας.
Οι εργασίες εκτέλεσης θα ξεκινήσουν άμεσα και αναμένεται να ολοκληρωθούν σε διάστημα εντός των εννέα μηνών, βάσει του χρονοδιαγράμματος που καθορίζεται από την σύμβαση.
Επιπρόσθετα, στις διαδικασίες διεξαγωγής τρίτου διαγωνισμό που αφορά την επισκευή και συντήρηση δημοτικών κτιρίων, «προχώρησε» πρόσφατα ο Δήμος Ρόδου, παρά τις καθυστερήσεις, λόγω αλλαγής του Φ.Π.Α.
Την Πέμπτη 4 Αυγούστου του 2016 η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων και Υποδομών προκήρυξε διαγωνισμό για την ανάθεση έργου με τίτλο «Επισκευή Γραφείων Τουρισμού» , και με προϋπολογισμό 74,000,000 ευρώ. Το έργο ανήκει στην κατηγορία οικοδομικά και περιλαμβάνει διάφορες κατηγορίες εργασιών συντήρησης του κτιρίου.
Πρόκειται για το δημοτικό κτίριο επί της οδού Παπάγου στο Μανδράκι, που καθημερινά εξυπηρετεί χιλιάδες των επισκεπτών που αναζητούν πληροφορίες για την καλύτερη διαμονή τους στο νησί.
Η χρηματοδότηση του έργου γίνεται εξ ολοκλήρου από ιδίους πόρους του Δήμου Ρόδου. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 24 Αυγούστου. ημέρα Τετάρτη και ώρα 10 π.μ, στα κτίριο των τεχνικών υπηρεσιών που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Αγ. Ιωάννη 52 και Διαγοριδών 1, και το σύστημα υποβολής προσφορών είναι με επιμέρους ποσοστά έκπτωσης του άρθρου 6 του Ν 3669/08,
Πρόσφατα ο Δήμος Ρόδου «προχώρησε» στην διακήρυξη δύο ανοιχτών διαγωνισμών συνολικού προϋπολογισμού 360,000,000 ευρώ που αφορούσαν την ανακατασκευή και συντήρηση στα δημοτικά κτίρια: Ροδιακής Έπαυλης, ΔΟΠΑΡ, Τεχνικών Υπηρεσιών και το παιδικό σταθμό Μαρίτσα Καβαρινού.